1. leht 1-st

Kas 2.4 tdic, 2.4td ja 2.4d pihustid on erinevad?

Postitatud: 10 Juul 2015, 21:37
Postitas luik24h
Keegi kindlasti oskab, öelda kas 2.4 tdic, 2.4td ja 2.4d pihustid on erinevad?
Ehk siis mootorid, mis on kasutusel vähemalt 700 ja 900 seeria masinatel.

Kogu probleem selles, et sai soetatud 2.4tdic mootoriga 940, millele oli peale pandud 2.4d pump.
Masin oli ülimalt uimane (märgatavalt laisem kui 2.4d) kuid koha peal läks pöördesse ilusti ning käivitus hästi jne.

Nyyd sai vahetatud turbodiisli kõõrgsurve pump kuid auto ei lähe üle 3000 pöörde isegi koha peal.
Sinna maani kulgeb enamvähem nii nagu peab.
Eeldan seda kuna pole millega võrrelda.

3000 pöörde peal poob aga hinge kinni ja pöörded kukukvad hetkeks peaaegu nulli.
Lisaks sellele viskab sumpsist välja kõva musta suitsu. Tyhikäigul normaalne.

Ühe teooria kohaselt on ka pihustid valed aga kas keegi oskab kinnitada kummutada või muid ideid jagada?

Re: Kas 2.4 tdic, 2.4td ja 2.4d pihustid on erinevad?

Postitatud: 10 Juul 2015, 22:58
Postitas amazon86
Jah kõigil kolmel on oma pihustid. Vabalthingaval on 133 bar pihustid, turbokatel 155 bar. Pihustiotsad on erinevad, sisud erinevad. Kas rõhurikastus voolik on pumbal küljes. Kui pöörded niimoodi ära piirab ja kukuvad, siis tuleks kõigepealt kütusefilter ära vahetada.

Re: Kas 2.4 tdic, 2.4td ja 2.4d pihustid on erinevad?

Postitatud: 10 Juul 2015, 23:15
Postitas luik24h
amazon86 kirjutas:Jah kõigil kolmel on oma pihustid. Vabalthingaval on 133 bar pihustid, turbokatel 155 bar. Pihustiotsad on erinevad, sisud erinevad. Kas rõhurikastus voolik on pumbal küljes. Kui pöörded niimoodi ära piirab ja kukuvad, siis tuleks kõigepealt kütusefilter ära vahetada.


Kütuse filter sai just vahetatud enne pumba vahetust aga on ehk siis ka võimalik, et on vale filter?
Oskad ehk ka soovitada kust kohast neid pihusteid säärastele masinatele saada võiks?
Õhurikastus vooliku kohta ei oska hetkel öelda kuna ise pumba vahetaja ei olnud ja ka päris täpselt ei tea milline see on.

Re: Kas 2.4 tdic, 2.4td ja 2.4d pihustid on erinevad?

Postitatud: 13 Juul 2015, 09:11
Postitas amazon86
Mõnest lammarist peaks ikka leidma.

Re: Kas 2.4 tdic, 2.4td ja 2.4d pihustid on erinevad?

Postitatud: 14 Juul 2015, 09:57
Postitas usmin
Minul oli kunagi sarnane mure oma 2,4 TDIc ga, et kuni 2500-3000 pööret oli suht norm ja masin oi kui uimane ja kui vajutasin üle vajusid pöörded samuti pea nulli ning masin tahtis välja surra. Lõpuks tuli välja see, et pumba otsa simmerlingi sise ring oli 0,5 mm vales mõõdus ning imes sealt vajutades julmalt õhku vahele. Sul ei pruugi olla sama asi kuid kontrollida tasuks ikkagi. Algul sai ka pihusteid vahetatud, et äkki on valed 115 või 155 kuid sealt mingit vahet ei näinud ning siis saigi süvitsi uuritud pumpa ning peale simmeri vahetust oli masin jälle poole pöörde pill.

Re: Kas 2.4 tdic, 2.4td ja 2.4d pihustid on erinevad?

Postitatud: 29 Aug 2015, 11:24
Postitas luik24h
usmin kirjutas:Minul oli kunagi sarnane mure oma 2,4 TDIc ga, et kuni 2500-3000 pööret oli suht norm ja masin oi kui uimane ja kui vajutasin üle vajusid pöörded samuti pea nulli ning masin tahtis välja surra. Lõpuks tuli välja see, et pumba otsa simmerlingi sise ring oli 0,5 mm vales mõõdus ning imes sealt vajutades julmalt õhku vahele. Sul ei pruugi olla sama asi kuid kontrollida tasuks ikkagi. Algul sai ka pihusteid vahetatud, et äkki on valed 115 või 155 kuid sealt mingit vahet ei näinud ning siis saigi süvitsi uuritud pumpa ning peale simmeri vahetust oli masin jälle poole pöörde pill.


Simmeris viga oligi! Kuid nyyd ajab jubedalt musta suitsu sumpsist välja kui kärmemalt kiirendada.
Kas see võib siis tuleneda juba mitteturboka pihustitest?
Kütusekulu sirka 7l/100km 100km/h.
Või kus kohast edasist viga otsida?

Re: Kas 2.4 tdic, 2.4td ja 2.4d pihustid on erinevad?

Postitatud: 30 Aug 2015, 10:10
Postitas usmin
Kui sul on turbokas, ja pandud mitteturboka ehk 155 asemel 115 pihustid, siis on kui korralikult vajutada avanevad need mikroni varem ja sulguvad mikroni hiljem ning tugev must annab tavaliselt tunnistust korralikult põlematta kütusest. Samas jälle see, et lase torud korralikult puhtaks ja vaata siis, kas veel tossab ja kui ikka, siis tasuks lasta asi spetsidel üle kontrollida, et asjas kindel olla. Kütusekulu iseenesest pole märkimisväärselt suur, kui just pikka trassi ei lase, sest kiirendades ja jälle kiirendades ja lühikesi otsi lastes saab sellise kütusekulu suht ruttu kätte.

Re: Kas 2.4 tdic, 2.4td ja 2.4d pihustid on erinevad?

Postitatud: 30 Aug 2015, 22:49
Postitas amazon86
Kas suitseb hullemini kui see?
https://youtu.be/d_y3ag4b1wk
Mis turbo rõhk teeb? Näiteks võib pumba rõhurikastus liiga peal olla.

Re: Kas 2.4 tdic, 2.4td ja 2.4d pihustid on erinevad?

Postitatud: 04 Sept 2015, 22:17
Postitas luik24h
usmin kirjutas:Kui sul on turbokas, ja pandud mitteturboka ehk 155 asemel 115 pihustid, siis on kui korralikult vajutada avanevad need mikroni varem ja sulguvad mikroni hiljem ning tugev must annab tavaliselt tunnistust korralikult põlematta kütusest. Samas jälle see, et lase torud korralikult puhtaks ja vaata siis, kas veel tossab ja kui ikka, siis tasuks lasta asi spetsidel üle kontrollida, et asjas kindel olla. Kütusekulu iseenesest pole märkimisväärselt suur, kui just pikka trassi ei lase, sest kiirendades ja jälle kiirendades ja lühikesi otsi lastes saab sellise kütusekulu suht ruttu kätte.


Tossab peamiselt teise kolmanda käigu juures ja mida kiiremini kiirendada seda hullem. Tavalise kasutuse korral on seis pea et viisakas.
Väideti ka et ehk õli lekib turbosse sellel ajal kui rohgem turbo tööd on vaja.
Ja kui valed pihustid on siis peaks ju masin ka laisk olema?
Liigub muudu edasi sama hästi kui korras olev identne masin.


amazon86 kirjutas:Kas suitseb hullemini kui see?
https://youtu.be/d_y3ag4b1wk
Mis turbo rõhk teeb? Näiteks võib pumba rõhurikastus liiga peal olla.


Kohati tossab isegi väga palju rohgem. Seda siis teise kolmanda käiguga jõuliselt kiirendades.
Õhk võib nii must olla et sellest ei ole võimalik läbi näha! :)
Turbo rõhu kohta ei tea miskit kuna vastavat mõõdikut ei ole.

Re: Kas 2.4 tdic, 2.4td ja 2.4d pihustid on erinevad?

Postitatud: 05 Sept 2015, 19:54
Postitas amazon86
Tuleb rõhukell korra külge panna ja numbrid üle kontrollida, siis saab edasi uurida. Võin selle poolega abiks olla.