Tyhikäik juperdab volvo 850 2.5

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

ERTU
Uustulnukas
Postitusi: 4
Liitunud: 03 Veebr 2007, 23:57

Tyhikäik juperdab volvo 850 2.5

PostitusPostitas ERTU » 04 Veebr 2007, 00:27

Mingist momendist hakkasid aegajalt mootori tyhikäigu pöörded köikuma 500 ja 1500 vahel kusjuures suht korrapäraselt, teinekord istus tahhoka nool 1200 peal ja samas oli jälle ok. seejärel u. 1 kuu hiljem löi ka armatuuris elektritörke/rikke ohulamp pölema. olen kontrollinud öhuvoolikuid ja andurite pisikuid kuid need paistavad ok. Räägiti, et vigane/must lambda andur vöib nii väljenduda. Vaatasin ka seda-päris peegelpind ei olnud kuid tahmund ka mitte, pesin bensiiniga puhtaks kuid tolku pole. Samas söidu ajal on köik normis, vöibolla ehk tyhikäigul vähe rohkem pöördeid yleval hoides on kuulda vähest turtsumist. Ehk see on mingi volvo 850 iseloomulik ja tuntud viga??

sullivanmike

PostitusPostitas sullivanmike » 04 Veebr 2007, 01:37

Kontrolli kliimat! Kui kliimma on tyhi, siis jamab see tyhikäik!

ERTU
Uustulnukas
Postitusi: 4
Liitunud: 03 Veebr 2007, 23:57

PostitusPostitas ERTU » 04 Veebr 2007, 01:56

KLIIMAT POLE

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 04 Veebr 2007, 22:46

Ilmselt pole lamda viga. Tühikäik peab olema ühtlane ka siis kui lambda juhtme küljest võtad. Proovida ju võid
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.

Jaanionu
Kreisi postitaja
Postitusi: 360
Liitunud: 29 Dets 2006, 22:13
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Jaanionu » 06 Veebr 2007, 11:37

Jukerdada võib hoopiski see jubin mis peaks tagama õige tühikäigu. Rahvakeeles tühikäigu mootor, mina nimetaks tühikäiguregulaator.
Asub see jublakas sisselake kollektori läheda, allpool. Välja näeb nagu ümar metalltoru(silumiinist) läbimõõduga ~ 4-5 cm ja pikkusega vast ~ 10 cm. Tagant läheb külge pistik ja eespolt jookseb üks toru/voolik sisse ja teine välja mis läheb kollektorisse.

Uus maksb ~ 4000.-, võimalik, et liigub ka kasutatuid.

wackou
Foorumi veteran
Postitusi: 2079
Liitunud: 07 Juun 2006, 21:54
Kontakt:

PostitusPostitas wackou » 06 Veebr 2007, 11:40

Jaanionu kirjutas:Jukerdada võib hoopiski see jubin mis peaks tagama õige tühikäigu. Rahvakeeles tühikäigu mootor, mina nimetaks tühikäiguregulaator.
Asub see jublakas sisselake kollektori läheda, allpool. Välja näeb nagu ümar metalltoru(silumiinist) läbimõõduga ~ 4-5 cm ja pikkusega vast ~ 10 cm. Tagant läheb külge pistik ja eespolt jookseb üks toru/voolik sisse ja teine välja mis läheb kollektorisse.

Uus maksb ~ 4000.-, võimalik, et liigub ka kasutatuid.


ja seda võid ka ise puhastada. Inglise keeles on see Air Idle Control valve (AIC). Netis peaks olema mitmeid õpetusi, kuidas ja millega puhastada.
S40 T4 HX35

Jaanionu
Kreisi postitaja
Postitusi: 360
Liitunud: 29 Dets 2006, 22:13
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Jaanionu » 06 Veebr 2007, 13:02

Olen ka kuulnud, et saab puhastada. Üsna tihti on siiski nii läbi, et puhatamine enam ei aita :(


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist