Diisli küttesüsteem

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

mel61
Kõva postitaja
Postitusi: 144
Liitunud: 09 Mai 2006, 18:57
Asukoht: V-Maarja
Kontakt:

Diisli küttesüsteem

PostitusPostitas mel61 » 06 Nov 2006, 08:53

2,4TDI Probleem küttega- mootor ei tööta isegi normaalsete tühikäigu pööretega! Lihtsalt paagist ei tule peale- oskab keegi öelda, kas 940-el (1993.a.) on ka paagis kütusefilter! Eile puhusin torustiku läbi , siis hakkas tööle ja täna töötas ka ca 30 min. normaalselt , peale selle võttis jälle kütte totaalselt kinni. NB! Paarimehe Opel sõidab sama küttega ja töötab korralikult, seega viga küttes ei saa olla! :twisted: :(
s70 IGATI VOLVO

Kasutaja avatar
Volvo Club
Volvo Club liige
Postitusi: 1122
Liitunud: 15 Juun 2005, 21:12
Asukoht: Tallinn / Jüri
Kontakt:

PostitusPostitas Volvo Club » 06 Nov 2006, 09:59

Paagis endas ei tohiks filtrit olla, võib sõel olla. Filter võib olla põhja all, ei ole muidugi ise kindel. VW bussil on filter mootori küljes. Muidugi mis võib viga olla on paagi hõljuv vesi-jää, mis läheb võtutoru ette. Sellisel juhul päästab ainult paagi puhastus.
Pildialbumid http://picasaweb.google.com/volvoclubestonia
Haagissuvila rent
56495585; 56495125
www.volvoclub.ee
SKYPE: volvoclub

Kasutaja avatar
libamadis
Volvo Club liige
Postitusi: 83
Liitunud: 25 Veebr 2006, 14:03
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas libamadis » 06 Nov 2006, 10:44

Paagis võib olla vett, mis külmub ja ummistab võtturi sõela. Soovitan kasutada mingit kütuselisandit, mis seob vett.

Viljar
Foorumlane
Postitusi: 84
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:19
Asukoht: Tallinn , Johvi
Kontakt:

PostitusPostitas Viljar » 06 Nov 2006, 14:47

Nii puutusin kokku sama probleemiga. Lahendasin selle järgmiselt, võtsin pumba mis imeb õhku välja (defalte), ühendasin kütte vooliku lahti filtri juurest. (Enne seda lisasin kuskil 0,5 bensu juurde ja mingit küttelisandit) ja hakkasin välja pumpa. Imesin kuskil 1,5 l välja tuli parafiini ja mingit metalli puru. Lisasin veel tanklast ostetud jämeda filtri (läbipaistev selline ) ja ühendasin enne peent filtrit. Masin natuke turtsus ja siis toimis nagu kella värk. Opelil on äkki jämedam küttetorustik jämedam ja pumo jaksab ülesse pumbata.
Volvo only for Vikings

mel61
Kõva postitaja
Postitusi: 144
Liitunud: 09 Mai 2006, 18:57
Asukoht: V-Maarja
Kontakt:

PostitusPostitas mel61 » 07 Nov 2006, 11:31

Tänan soovituste eest! Vahetasin filtri, lisasin küttelisandit , lasin autol 10 tundi soojas seista, puhusin kompressoriga torustiku läbi ja seni igatahes sõidab! Huvitaval kombel ei olnud mul TOYOTAga ühtegi sellist jama ja seda isegi -38 kraadi juures(tõsi küll Toyotas oli lisand pidevalt paagis), kuigi seekord sai ilmselt saatuslikuks äkiline -20. Laupäeva hommikul -16 käivitus ja sõitis veel väga kenasti!
s70 IGATI VOLVO


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist