DPF ehk tahmafilter (soot filter) ning sellega seonduv

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
JohV50
Foorumlane
Postitusi: 79
Liitunud: 05 Dets 2013, 17:44

Re: DPF ehk tahmafilter (soot filter) ning sellega seonduv

PostitusPostitas JohV50 » 08 Dets 2013, 18:12

JohV50 kirjutas:Tervitused, lugesin natuke brittide Volvofoorumit ja sealt nagu jäi silma, et EURO3 masinatel DPF puudub? Viimast peaks siis saama kontrollida vaadates oma VIN-koodi 8ndat numbrit (3,4,5). Nagu foorumist aru saan, siis 3 puhul DPF puudub, 4 puhul jäi asi natuke selgusetuks - mõnel oli, mõnel polnud, 5 puhul DPF olemasolu kindel. Enda 11/2004 V50-l on see number 3. See uudis mulle sobib :) Oskab keegi midagi kommenteerida ka?


Ehk oskab keegi seda ka kommenteerida? Tänan juba ette :)

Kasutaja avatar
fic
Foorumi veteran
Postitusi: 1039
Liitunud: 04 Juul 2010, 23:47
Asukoht: Põltsamaa

Re: DPF ehk tahmafilter (soot filter) ning sellega seonduv

PostitusPostitas fic » 08 Dets 2013, 20:31

Su küsimuses on ju vastus olemas.
Peaks olema nii, et kui passis Euro3 on siis on ilma DPFita ning kui 4, siis DPFiga.
855 T-5R x XC90 '12

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7615
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: DPF ehk tahmafilter (soot filter) ning sellega seonduv

PostitusPostitas Liiwaannus » 08 Dets 2013, 20:52

smurf kirjutas:Ja mis sul siis isiklikult nende tuunitud autode vastu on? Pealegi ega veakoodid ei pea mingisugusest tuuningust tekkima, OBD-st saab igasugu muid koode ka välja lugeda, mis ei pruugi kaugeltki tuuninguga seotud olla, kasvõi mingisuguste andurite toimivus/mittetoimivus. Need koodid võivav avalduda nii Pässa Rixi tuunitud bemul kui ka aasta vanal tehaseseades autol.

Mulle jääb mulje, et jutt ei olnud mitte asjalikust ümberehitusest vaid külasepalahendustest, a la mootori tule pirn välja vms, kus veakoodid üle jäävad. Kui viisakalt masinat modida, siis ei tohiks veakoode ja jääda.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
Mario_L
Foorumi veteran
Postitusi: 1398
Liitunud: 28 Okt 2013, 21:26
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva

Re: DPF ehk tahmafilter (soot filter) ning sellega seonduv

PostitusPostitas Mario_L » 08 Dets 2013, 23:17

Volvo on alates 2004 pannud kõigile traktoritele DPFid külge. Jaoturpumbaga diislid on viimased, kus seda veel ei ole. Commonrailiga D-mootorid said juba selle viguri.
Penta mootoritele tehti summutisse teistmoodi trikk katalüsaatori näol, mis ei nõua DPFi.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!

Kasutaja avatar
JohV50
Foorumlane
Postitusi: 79
Liitunud: 05 Dets 2013, 17:44

Re: DPF ehk tahmafilter (soot filter) ning sellega seonduv

PostitusPostitas JohV50 » 09 Dets 2013, 00:18

Siis on lihtsalt sõna sõna vastu. Eks homme tõstukile siis.

Kasutaja avatar
evald112
Foorumi veteran
Postitusi: 1370
Liitunud: 22 Aug 2013, 17:58

Re: DPF ehk tahmafilter (soot filter) ning sellega seonduv

PostitusPostitas evald112 » 09 Dets 2013, 00:19

Mul on kuidagi vedanud. EURO4 ja DPF puudub.

Kasutaja avatar
JohV50
Foorumlane
Postitusi: 79
Liitunud: 05 Dets 2013, 17:44

Re: DPF ehk tahmafilter (soot filter) ning sellega seonduv

PostitusPostitas JohV50 » 09 Dets 2013, 01:28

Novot, paistab, et pole ikkagi nii lihtne, et kõigile.

Kasutaja avatar
Mario_L
Foorumi veteran
Postitusi: 1398
Liitunud: 28 Okt 2013, 21:26
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva

Re: DPF ehk tahmafilter (soot filter) ning sellega seonduv

PostitusPostitas Mario_L » 09 Dets 2013, 08:26

siis ei ole euroopa turu auto järelikult. simple as that. täpselt nagu ameerikas on osariigid nagu öö ja päev. Californiasse ei saa isegi euroopa autot viia, sest ei vasta karmidele nõuetele. samas Ohios sõida ringi tossava karpapilliga.
kolmanda maailma jaoks toodetakse siiani autosid hargpritse ja ilma katalüsaatorita. euroopa nõuded teevad oma.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!

Kasutaja avatar
evald112
Foorumi veteran
Postitusi: 1370
Liitunud: 22 Aug 2013, 17:58

Re: DPF ehk tahmafilter (soot filter) ning sellega seonduv

PostitusPostitas evald112 » 09 Dets 2013, 08:48

Mario_L kirjutas:siis ei ole euroopa turu auto järelikult.

Toodetud Belgias autobahnil(loe:saksamaale) kulgemise tarbeks.

Kasutaja avatar
JohV50
Foorumlane
Postitusi: 79
Liitunud: 05 Dets 2013, 17:44

Re: DPF ehk tahmafilter (soot filter) ning sellega seonduv

PostitusPostitas JohV50 » 09 Dets 2013, 17:55

Jah, Belgia tehases on ta tõesti toodetud ning täna sai käidud ka tõstukil - DPF puudub. Mina olen igatahes rahul (kuigi noh, oleks ju ilus mõelda, et minu bioloogiline jalajälg oleks DPFiga natukene väiksem).

Kasutaja avatar
Jogel
Foorumlane
Postitusi: 83
Liitunud: 02 Nov 2006, 00:49
Asukoht: TLN

Re: DPF ehk tahmafilter (soot filter) ning sellega seonduv

PostitusPostitas Jogel » 09 Dets 2013, 20:10

mis selle dpf tavakäitumine on message boardil ka kuidagi väljendatud?
XC90 / V70
Abix teistele: Loen ja kustutan koode; piirkond Kohila.

Kasutaja avatar
Mario_L
Foorumi veteran
Postitusi: 1398
Liitunud: 28 Okt 2013, 21:26
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva

Re: DPF ehk tahmafilter (soot filter) ning sellega seonduv

PostitusPostitas Mario_L » 09 Dets 2013, 23:06

Eih.
Aga vigu röögib küll suure häälega, kui miskit nihu on.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4392
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: DPF ehk tahmafilter (soot filter) ning sellega seonduv

PostitusPostitas gljuk » 10 Dets 2013, 08:35

Ei pruugi kusjuures. Võib ka nii juhtuda, et jõud kaob, aga vigu ei löö!
Kui niimodi kaua sõita, siis ongi DPF per$$e$. Rõhuandur oli kutu too kord.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

AivarL
Uustulnukas
Postitusi: 2
Liitunud: 17 Juul 2013, 13:03

Re: DPF ehk tahmafilter (soot filter) ning sellega seonduv

PostitusPostitas AivarL » 14 Jaan 2014, 21:04

Kas keegi oskab anda nõu kuidas kontrollida DPF filtri rõhuanduri korrasolekut? Arvuti näitab anduri viga, aga kuna selle eest küsitakse mitu raha ja viga võib teoreetiliselt olla ka kuskil juhtmetes, siis tahaks enne uue anduri soetamist selle tegevuse mõistlikkuses veenduda. Auto on 2005 aasta V70, mootor D5244T5

-V-
Foorumlane
Postitusi: 38
Liitunud: 09 Dets 2013, 01:01
Asukoht: Kuressaare

Re: DPF ehk tahmafilter (soot filter) ning sellega seonduv

PostitusPostitas -V- » 20 Jaan 2014, 21:30

Mul tekkis täna Selline situatsioon: tõidu pealt viskas armatuuris Check Engine ja Kollase Kolmnurga põlema ja kirjutas: "roetfilter vol zier. gebr. handl" kiire googeldus teeservas ütles, et Midagi pistmist tahmafiltriga. Kuna varem selle kohta veidi lugenud, et Need vahest "puhastavad" ennast, siis jätkasin sõitu (linnasõit). ~20min pärast kadus kiri ja kolmnurk ära, aga Check Engine tuluke põleb siiamaani (vahepeal 2 korda auto seisma ja tööle pannud)
Kas on põhjust muretsemiseks ? Mida edasi teha ?
Autoks 2009 V50 100kW
Volvo V50 2009 100kW PowerShift A/T


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 17 külalist