Õli vahutab
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
-
- Kõva postitaja
- Postitusi: 109
- Liitunud: 23 Apr 2006, 10:45
- Asukoht: tallinn/viljandi
- Kontakt:
Üllatavalt palju on ka siin foorumis rallimeeste täissündiga mootori parandajaid! Oma 10 aasta kogemus ütleb küll, et mingit vahet pole, kas mootoris on mineraal või kõige kallim täissünt! Võib olla on viga aga hoopis minu kõrvades...
Sõitnud aastaid mineraaliga turbomootoris ja mootor käib nagu uus, õlikulu normi piires, klapikamber on täiesti puhas, mingit saasta pole kogunenud... Auto läbisõit 400 tuh vähemalt...
Ei propageeri midagi, lihtsalt oma kogemus selline...
Sel aastal küll seda vahumuret Eestimaal pole. Varasematel aastatel ise paar korda vaid kohanud, huvitav millest see sõltub...
Sõitnud aastaid mineraaliga turbomootoris ja mootor käib nagu uus, õlikulu normi piires, klapikamber on täiesti puhas, mingit saasta pole kogunenud... Auto läbisõit 400 tuh vähemalt...
Ei propageeri midagi, lihtsalt oma kogemus selline...
Sel aastal küll seda vahumuret Eestimaal pole. Varasematel aastatel ise paar korda vaid kohanud, huvitav millest see sõltub...
Kuna meie seda Volvo mootorit pole valmistanud, siis tuleb järelikult jälgida valmistaja sooviusi ja ettekirjutisi, sest muidu on need vaidlused õli ümber lõputud. Selles, et Volvo turbomootor vajab mieraalõli, mina küll väga kahtlen, kuid keegi ei saa keelata seda katsetamast.
Volvo 855 T-5R Gul
Volvo C202
Volvo 244 ambulance 2,4d
Volvo C202
Volvo 244 ambulance 2,4d
- saadukas
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 394
- Liitunud: 17 Juun 2005, 13:39
- Asukoht: Muhu/Stavanger
- Kontakt:
Ma sõidan igapäev oma 740-ga 1km tööle ja 1km töölt koju. Külmade ilmadega soojendan enne 5 minti. Õli on 10w40. Pole veel vahtu märganud, aga aeg ajalt hakkab puterdama küll, selle vastu aitab tripp kohalikku karjääri ja "rõngaste lahti" sõitmine. Paar nädalat tagasi sai ka vett mootorisse valatud. Ise ei uskunud, teistele ei soovita, aga pöörded 4500, õhutoru otsast ja klaasitäis vett mootorisse, te ei usu millist (tõlkimatu rõve sõim) välja lõi. Pärast nurrus nagu kass. Pidavat klapid puhtaks tegema.
' 02 V70 D5
' 02 MB S600
' 03 Pajero
' 02 MB S600
' 03 Pajero
seda veenippi olen vabalthingavaga teinud, huvitav kuidas turbo selle veega käitub?
krt, minu 460-l leotas mingi sitatüki lahti ja mootor kiilus kinni starterit ei jaksanud vedada, lükkasime inimrammuga tööle. ja tööle ta läks ning tööle ta jäi, hoopis paremini kui ennem
krt, minu 460-l leotas mingi sitatüki lahti ja mootor kiilus kinni starterit ei jaksanud vedada, lükkasime inimrammuga tööle. ja tööle ta läks ning tööle ta jäi, hoopis paremini kui ennem
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
- baxxter
- Foorumi veteran
- Postitusi: 2026
- Liitunud: 13 Jaan 2007, 22:06
- Asukoht: tartumaa, Nõo
- Kontakt:
oot, see vee asi hakkas mind nüüd huvitama, kas mingi oht ka sellega on mootorile?taavi kirjutas:seda veenippi olen vabalthingavaga teinud, huvitav kuidas turbo selle veega käitub?
krt, minu 460-l leotas mingi sitatüki lahti ja mootor kiilus kinni starterit ei jaksanud vedada, lükkasime inimrammuga tööle. ja tööle ta läks ning tööle ta jäi, hoopis paremini kui ennem
Krt, ma prooviks moe pärast kohe, need rahva leiutatud asjad suht hästi peaks töötama
vaevalt et mingi auto manualis seda õpetab
Volvo 850 GLT universaal 2.5 1993 (125kw) MÜÜDUD
Volvo S60 bensiin, manuaal 2001 (103kw) Müüdud
Volvo C30 1.8f bens manuaal (ökopill )
Subaru B9 tribeca, 2006 180kw, pereauto
53364298
Volvo S60 bensiin, manuaal 2001 (103kw) Müüdud
Volvo C30 1.8f bens manuaal (ökopill )
Subaru B9 tribeca, 2006 180kw, pereauto
53364298
- baxxter
- Foorumi veteran
- Postitusi: 2026
- Liitunud: 13 Jaan 2007, 22:06
- Asukoht: tartumaa, Nõo
- Kontakt:
turbot pole ka minu autol, a kuidas või kuhu see vesi? kuuma või sooja mootoriga? kuhu selle jama mootorist viskab siis? ma suht tundmatu mootori asjades, a seda enam prooviks ise miskit aretada ja kas on ikka suht ohtu? ei tahaks jalameheks ka jääda (fordiga sõitmine peaaegu sama mis jala käia ju )
Volvo 850 GLT universaal 2.5 1993 (125kw) MÜÜDUD
Volvo S60 bensiin, manuaal 2001 (103kw) Müüdud
Volvo C30 1.8f bens manuaal (ökopill )
Subaru B9 tribeca, 2006 180kw, pereauto
53364298
Volvo S60 bensiin, manuaal 2001 (103kw) Müüdud
Volvo C30 1.8f bens manuaal (ökopill )
Subaru B9 tribeca, 2006 180kw, pereauto
53364298
vee pritsimine sisselaskesse
alternatiiviks on paarkümmend kilomeetrit sõitu - tahhomeeter 4 ja 5 vahel hoida...mina paljuklapilistele seda dushi alla minekut ei julge soovitada...
turbol on jah see asi ka minuarvates kahtlane seal on temperatuurierinevus päris suur ja võib mõnusa mõra kuhugi sisse tekitada.
Aga oma 460 puhul ma kasutasin tegelikult spets vahendit, mis nii kui nõgise osa peale läks, pesi maha kogu pasa (asi oli eetri põhine, nii et läks keema rõhu alt vabanedes) ja kuna ma lasin teda töötavale mootorile otse monopritsungisse, pesi ka sealt seespoolt asjad ära, niikaua kuniks mootor seiskus väga äkiliselt kriuksuga starterit ta tööle enam ei läinud(võtit keerates ei teind mitte midagi) ja mõtlesin et nüüd ongi pizdetz aga sai nõksutatud käik sees edasi ja tagasi ja siis sai kolbi liikuma uuesti ja masina tööle.
Aine nime ma kahjuks ei mäleta, minu mälu järgi ta oli motipi toode ja omas juhendit kah kuhu ja kuidas seda kallata.
Aga oma 460 puhul ma kasutasin tegelikult spets vahendit, mis nii kui nõgise osa peale läks, pesi maha kogu pasa (asi oli eetri põhine, nii et läks keema rõhu alt vabanedes) ja kuna ma lasin teda töötavale mootorile otse monopritsungisse, pesi ka sealt seespoolt asjad ära, niikaua kuniks mootor seiskus väga äkiliselt kriuksuga starterit ta tööle enam ei läinud(võtit keerates ei teind mitte midagi) ja mõtlesin et nüüd ongi pizdetz aga sai nõksutatud käik sees edasi ja tagasi ja siis sai kolbi liikuma uuesti ja masina tööle.
Aine nime ma kahjuks ei mäleta, minu mälu järgi ta oli motipi toode ja omas juhendit kah kuhu ja kuidas seda kallata.
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
- simpson005
- Volvo Club liige
- Postitusi: 1983
- Liitunud: 04 Okt 2005, 16:56
- Asukoht: Harjumaa
Arvan et vahetan õli ära ja siis ajan rotid mootorist välja.
Ma olen teinud klapipesu mondeole nii et lasin spets klapi pesu ainet küüla aukudesse siis seisis seal mõnda aega ja panin käima, jubedat tossu hakkas sumpast viskama ja kui talla põhja vajutasin siis said sõbra naabrid vihaseks.
paska olid nii nende autod kui maja aknad täis Ja pärast lasin töötava mootoriga läbi õhu torude veel seda vedelikku ja masin hakkas ilusti tiksuma
Kuid arvan et oma turbokaga ei hakka seda katsetama.
Ma olen teinud klapipesu mondeole nii et lasin spets klapi pesu ainet küüla aukudesse siis seisis seal mõnda aega ja panin käima, jubedat tossu hakkas sumpast viskama ja kui talla põhja vajutasin siis said sõbra naabrid vihaseks.
paska olid nii nende autod kui maja aknad täis Ja pärast lasin töötava mootoriga läbi õhu torude veel seda vedelikku ja masin hakkas ilusti tiksuma
Kuid arvan et oma turbokaga ei hakka seda katsetama.
Pers...täis 850 ja veel mõni vana
142 MATU
2006a. XC70
2008a XC90 D5
142 MATU
2006a. XC70
2008a XC90 D5
Omal oli Voyager. Sel lõi plokikaane tihendi puruks ja vee ühte silindrisse. Mootorit laiali lammutades ei pidanud arvamagi hakkama, milline silinder vett sai. Üks silinder kuuest oli nagu mootoripesumasinas käinud. Klapid, silinder, kolb kõik puhtad.
Veega ehmatamine teeb puhtaks küll, kuid hirm (lolliks) ehmatada, on minul suurem.
Veega ehmatamine teeb puhtaks küll, kuid hirm (lolliks) ehmatada, on minul suurem.
Tark nagu ämm takkajärgi
õli nn.vahtu minek ehk nagu emulsiooni teke võib kindlasti olla tingitud kondensist kui aga mootor sellist tuld sai,oleks ju selle kondensi sealt välja pidanud kihutama.aga kui tõesti oli karteri tuulutus ubes või jääs ja andis kuskilt tihendi järgi siis on ju jama.kui aga õlivahetusega täissündile üle minna,kas ei peaks ka loputust või pesu tegema.eks siis ole ju edasised tulemused näha.mis aga puutub veega klappide ja kambrite puhastamist siis jutt jumala õige,isegi kunagi katsetanud.kuid mõned asjd,et hiljem jama ei tekiks-mootor muidugi töösoe ja ka vesi soe sest külm vesi pidi nagu plaksu tegema.pöörded hoida piisavalt kõrged ja vee lisamisel veel pööret,et ka vett mitte korraga väga palju,et välja ei sureks.kui palju vett ei oskagi nagu öelda,no mingi liiter ikka.ja lõpuks tugevalt sõita,et jäänud vee jäägid välja saaks.ja muideks venelastel oli kunagi ka mingi projekt vee lisamisel bensu hulka aga jäi pooleli,vähehalt katsetati.vedelikud ju täiesti erinevad ja omavahel lahustamatud.venkud muidu kanged vennad aga nüüd jäid hätta.
tõesti on hea auto 940 2,4TD A universaal
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist