Tere
Tuli vajadus vahetada termostaat välja.
Kas kellegil kogemust Triscan firma varuosadega?
Originaal tuleb nädala pärast, aga külma mootoriga sõita ei ole hea. Triscan pakuti homseks kohale.
Termostaat S80le (2009)
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
- Oldschool79
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 406
- Liitunud: 30 Okt 2016, 23:52
- Asukoht: Rakvere
Re: Termostaat S80le (2009)
Tere!
Mul oli kogemus kus sõitsin talvel kergete miinustega (-10) oma S40-ga ca 1700km mittetoimiva termostaadiga enne kui vea jälile sain ja ära vahetasin. Midagi ei juhtunud. Ainult mootor tuleb soojaks ajada kohapeal, sõites linnakiirustel veel kuidagi hoiab kabiinis sooja, siis maanteekiirustel jahtub maha. Kui mootor ise kuum (kütus põleb) siis ei juhtu plokiga midagi, lihtsalt jahutusvedelik ei lähe suurele ringile ja sooja ei tule kabiini. Suvel oleks vastupidi jama, kui ei jahuta- mootor võib üle kuumeneda ja plokikaas kõveraks minna. Enda üllatuseks esiklaas siiski uduseks ega jäässe ei läinud maanteekiirustel. Asendustermostaadi võtsin 3-osapoole toodangu (B kat). Kataloogi järgi telliti mulle Motoradi oma. Juba 3 aastat töötab tõrgeteta. Siit minu arvamus, et B-kati toodangut ei maksa põlata- ikka parem kui ilma, kasvõi ajutiselt-ära vahetada saab alati.
Mul oli kogemus kus sõitsin talvel kergete miinustega (-10) oma S40-ga ca 1700km mittetoimiva termostaadiga enne kui vea jälile sain ja ära vahetasin. Midagi ei juhtunud. Ainult mootor tuleb soojaks ajada kohapeal, sõites linnakiirustel veel kuidagi hoiab kabiinis sooja, siis maanteekiirustel jahtub maha. Kui mootor ise kuum (kütus põleb) siis ei juhtu plokiga midagi, lihtsalt jahutusvedelik ei lähe suurele ringile ja sooja ei tule kabiini. Suvel oleks vastupidi jama, kui ei jahuta- mootor võib üle kuumeneda ja plokikaas kõveraks minna. Enda üllatuseks esiklaas siiski uduseks ega jäässe ei läinud maanteekiirustel. Asendustermostaadi võtsin 3-osapoole toodangu (B kat). Kataloogi järgi telliti mulle Motoradi oma. Juba 3 aastat töötab tõrgeteta. Siit minu arvamus, et B-kati toodangut ei maksa põlata- ikka parem kui ilma, kasvõi ajutiselt-ära vahetada saab alati.
Esimene Volvo: S40 2002 1.8l ATM
Re: Termostaat S80le (2009)
Soovitaks kyll originaali.
Endal ainult pos. kogemused. Kuidagi on isegi praegu riiuli peal üks 2,4 (147kw) termostaat üle!
Kõike muud, aga termostaadid, käigukastiõli ja õlikorgi tihendid olen ostnud originaalid.
Endal ainult pos. kogemused. Kuidagi on isegi praegu riiuli peal üks 2,4 (147kw) termostaat üle!
Kõike muud, aga termostaadid, käigukastiõli ja õlikorgi tihendid olen ostnud originaalid.
- demonslayer
- Foorumlane
- Postitusi: 11
- Liitunud: 27 Mai 2019, 18:42
Re: Termostaat S80le (2009)
Tänud mõlemale Hetkel sümptomid vastavad küll. Seistes on kuum õhk, ja alustades sõitu külmub ära.
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7612
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Termostaat S80le (2009)
Oldschool79 kirjutas:Tere!
Mul oli kogemus kus sõitsin talvel kergete miinustega (-10) oma S40-ga ca 1700km mittetoimiva termostaadiga enne kui vea jälile sain ja ära vahetasin. Midagi ei juhtunud. Ainult mootor tuleb soojaks ajada kohapeal, sõites linnakiirustel veel kuidagi hoiab kabiinis sooja, siis maanteekiirustel jahtub maha. Kui mootor ise kuum (kütus põleb) siis ei juhtu plokiga midagi, lihtsalt jahutusvedelik ei lähe suurele ringile ja sooja ei tule kabiini. Suvel oleks vastupidi jama, kui ei jahuta- mootor võib üle kuumeneda ja plokikaas kõveraks minna. Enda üllatuseks esiklaas siiski uduseks ega jäässe ei läinud maanteekiirustel. Asendustermostaadi võtsin 3-osapoole toodangu (B kat). Kataloogi järgi telliti mulle Motoradi oma. Juba 3 aastat töötab tõrgeteta. Siit minu arvamus, et B-kati toodangut ei maksa põlata- ikka parem kui ilma, kasvõi ajutiselt-ära vahetada saab alati.
Veits lappama läks, jahtub sest termostaat laseb pidevalt suurele ringile ehk jahutusradikasse ja salongis pole soija, sest jahutusvedelik on jahe, radikas jahutab rohkem kui mootor soojendab. Natuke võib aidata jahutusõhu radikani liikumise piiramine, papp vms võre ees. Papi puhul tasub jälgida, et vastu radikat pole, muidu niiskels minnes ummistab pudiga radika ja suvel ei pruugi enam piisavalt jahutada.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: Termostaat S80le (2009)
Sümptomid näitavad jah lahtist termostaati. Vesi koguaeg suurel ringil.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
- Oldschool79
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 406
- Liitunud: 30 Okt 2016, 23:52
- Asukoht: Rakvere
Re: Termostaat S80le (2009)
Tere!
Liiwaannus- tänud vigade paranduse eest.
Liiwaannus- tänud vigade paranduse eest.
Esimene Volvo: S40 2002 1.8l ATM
- demonslayer
- Foorumlane
- Postitusi: 11
- Liitunud: 27 Mai 2019, 18:42
Re: Termostaat S80le (2009)
Tahtsin veel täpsustada, et kas Termostaadi vahetuse eest töö maksumus - 190 eurot on kallis või normaalne (sinna kuulub ka teiste asjade mahavõtmine)? Teen tööd uues töökojas ja huvi kas hinnad on keskmised või üle.
-
- Foorumi veteran
- Postitusi: 528
- Liitunud: 27 Juul 2011, 23:27
- Asukoht: Haapsalu
Re: Termostaat S80le (2009)
Kui sul on 2009a 2,4d 120kw mootor ja ainult termostaadi vahetuse tööraha oli 190.- siis see on ulme suur number ja max. 1h tööd.
Sellel termostaat väga ligipääsetavas kohas ja kergesti vahetatav.
Hea oleks kui selliste küsimustega alati saaks kirja ka auto täpsed andmed.
Kui sul selline variant juba nagu selles videos siis teine jutt https://www.youtube.com/watch?v=EKKMSsmXSWo
Sellel termostaat väga ligipääsetavas kohas ja kergesti vahetatav.
Hea oleks kui selliste küsimustega alati saaks kirja ka auto täpsed andmed.
Kui sul selline variant juba nagu selles videos siis teine jutt https://www.youtube.com/watch?v=EKKMSsmXSWo
H,s80-2007-d5-136kw
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline