'99a. S80le uus väljalase? Milline valida?
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
'99a. S80le uus väljalase? Milline valida?
Tere!
Teema on rohkem teabe hankimiseks, kui kohe mingi ostu tegemiseks.
Nimelt tahaksin uurida, et kui 1999. a S80le 2.4bensukas 125 kw, manuaal, panna uus väljalase ( mõtlen, siis kogu süsteemi ), kas annaks miskit ka võimsusele juurde? Mis suurusjärgus see oleks? Kas ja mitme tolline valida? Enda jaoks suht tume maa see ja olen kuulnud, et koguaeg miskitest tollidest räägitakse.
Samuti milline pütt konkreetselt valida - ei aja taga mingi ulme müra aga natukene madalam, sportlikum võiks see heli olla.
Kas bensukulu suureneb sellega tunduvalt? Kas piisab ka kui esialgu panna ainult uus pütt?
Loomulikult mõtlen selliseljuhul ka paremat õhufiltrit panna.
Ühesõnaga suhteliselt selline lai ja üldine teema - kas on mõttet, kui palju kasu/kahju on, milliseid eelistada jne.
Oleks tänulik, kui mõni teadjam annaks nõu asja kohta.
ReneK
Teema on rohkem teabe hankimiseks, kui kohe mingi ostu tegemiseks.
Nimelt tahaksin uurida, et kui 1999. a S80le 2.4bensukas 125 kw, manuaal, panna uus väljalase ( mõtlen, siis kogu süsteemi ), kas annaks miskit ka võimsusele juurde? Mis suurusjärgus see oleks? Kas ja mitme tolline valida? Enda jaoks suht tume maa see ja olen kuulnud, et koguaeg miskitest tollidest räägitakse.
Samuti milline pütt konkreetselt valida - ei aja taga mingi ulme müra aga natukene madalam, sportlikum võiks see heli olla.
Kas bensukulu suureneb sellega tunduvalt? Kas piisab ka kui esialgu panna ainult uus pütt?
Loomulikult mõtlen selliseljuhul ka paremat õhufiltrit panna.
Ühesõnaga suhteliselt selline lai ja üldine teema - kas on mõttet, kui palju kasu/kahju on, milliseid eelistada jne.
Oleks tänulik, kui mõni teadjam annaks nõu asja kohta.
ReneK
kõige parema info saad mõnest tuning firmast. A ise pakun, et kui siis aint pütt. Tglt vist peaks ka aint uuest otsast taga piisama teise heli saamiseks. See mida jämedam toru põhja all annab on rohkem küttekulu kui võimsus. Seal peadki jah oma tolle jälgima, et vastu surve liiga väikseks ei jääks, sest siis ei tööta mootor enam korralikult. Kui sa tast mingit hirm looma teha ei taha ja aint madalam hääl huvitab siis piisab pütist. Muidu võimsuse osas oleks mõistlik BSR poole pöörduda.
Üldjuhul ega seda võimsust nii väga julmalt taga ei ajagi - rohkem oli see nagu küsimusena, et kas see annab ka võimsust juurde - sain vastu ei. Lihtsalt häirib "stock" pütiots ja pisut madalam hääl võiks asjal olla. Aga siis täiesti piisab ka otsa ära vahetamisest, et hääl muutuks? Kas siin keegi oskab konkreetselt soovitada midagi? Midagi mahedat ja madalat? Kuna tean küll kuidas on nende asjadega alt mindud, et 2.0 sierrad kah teevad häält nagu oleks Subaru rallikad.
http://www.kinnistuhaldus.ee Korteriühistute haldusteenuse terviklahendused (ka korteriühistute loomine) Põlvas ja Võrus.
eks ta katsetamine ole. Kui elad maal või nii siis saad erineva jämedusega torusid proovi, et mis millist teeb ja vastavalt sellel ostad. On ka mingeid otsi kus igast augukesed hääle tegemiseks, et siis ikkagi katsetamine. A sa vist pead siis jah seda sumpa otsa relakaga kärpima see neil keerab alla.
Oma fordile panin äraroostetand otsale jämedama kaela . Lõikasin mingist nikkel-lauajalast jupi ja kruvidega külge . T*ra kus lörises (löriseb siiani) ja kõvasti ülbem oli anda minna oma 66 kilovatisega .
Point oli selles , et peenikesel torul oli poole jämedam sümmeetriliselt ümber , orikas ehk peenem lõppes suurema poolepeal ja suuremal olid mõlemad otsad lahti .Kui ainlt parem hääl sooviks siis on äkki variant , muidu OT .
Point oli selles , et peenikesel torul oli poole jämedam sümmeetriliselt ümber , orikas ehk peenem lõppes suurema poolepeal ja suuremal olid mõlemad otsad lahti .Kui ainlt parem hääl sooviks siis on äkki variant , muidu OT .
V70 97 , S60 01, S70 98
Välimuse osas piisab sulle ainult otsast, aga häält mingi ots küll juurde ei anna. Proovitud värk... ja jumala eest ma usun, et sa käid mingitest ime LED ja turbohääle otsadest kaarega mööda (kuigi saladuskatte all võin öelda, et ühel põllukal proovisime ja ei andnud mingit häält).
Võimsuse lisa võid minimaalse saada, kui vahetad terve väljalaske ja loomulikult siis ka sisselaske vabamaks, kütusekulu võib natukene suureneda.
Aga lihtsalt häält juurde saada, siis piisab lõpupüti vahetamisest või viskad keskelt midagi välja, asendad sport resoga vms.
Võimsuse lisa võid minimaalse saada, kui vahetad terve väljalaske ja loomulikult siis ka sisselaske vabamaks, kütusekulu võib natukene suureneda.
Aga lihtsalt häält juurde saada, siis piisab lõpupüti vahetamisest või viskad keskelt midagi välja, asendad sport resoga vms.
XC70 T6 AWD & 242 turbo & C70 T5M Saffron
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Ma oleks oma leivanumbrit Simonsi komplekti soovitanud aga nad panevad rõhu hoopis V70 peale. Seega see link on OT http://www.simons.se/Katalog/VOLVO_SIMO ... XHAUST.htm
egas vabalthingaval pole mõttet suuremat toru panna, miskit kasu sellest pole. Kaotad vaid gaaside impulsi kiiruses. Ja krt võtke kord juba pähe, ei eksisteeri sellist asja nagu vastusurve. Egas keegi teil tagant sumpsist õhku sisse pressi . On vaid gaaside väljumis kiirus ja väljalastke gaasi impulsi püsivus. Kui minekut tahad parandada siis vast ainus mis vabalthingaval teha annab on parandada õhu sissesaamis mootorisse ja uus kollektor väljalaskes. Tavaliselt tulevad masinad tehasest kollega millel tootmine odav ja lihtne. Parema kollega saad vast väheke momenti juurde, kuid sellel juhul peaks asja valmistama juba selle ala spetsialist. Ise seda vast nii lihtsalt kokku ei keera.
Turbokatel teema väheke teine, turbol endal tekkib väljalaske gaasidest enne turbiini surve, kui peale tubiini on vabam tekkib parem survete vahe ning turbiin võtab kiiremalt hoo üles.
Turbokatel teema väheke teine, turbol endal tekkib väljalaske gaasidest enne turbiini surve, kui peale tubiini on vabam tekkib parem survete vahe ning turbiin võtab kiiremalt hoo üles.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
aibast - ega ei olegi väitnud, et ainult väljalaskega minek paremaks läheb. Ja tean ka et suurt miskit juurde ei anna, kui isegi sisselaske ja väljalaske paremaks teen. Aga jah pean siis vaatama miskit tagumist pütti asjale. Peab uurima.
http://www.kinnistuhaldus.ee Korteriühistute haldusteenuse terviklahendused (ka korteriühistute loomine) Põlvas ja Võrus.
aibast - räägi asjast lähemalt. Kui viitsid kirjuta mulle privaatsõnum / või kirjuta siia natukene pikemalt - et mida pean vaatama, mis peaksin tegema jne. Isa on automehhanik olnud ligi 20 aastat ( pole ta küll miskine tjuunimisega tegelenud aga kui räägin talle, et mida tegema peab, siis ta saab vabalt mind aidata ). Enda oskused ja kogemused on kesised.
http://www.kinnistuhaldus.ee Korteriühistute haldusteenuse terviklahendused (ka korteriühistute loomine) Põlvas ja Võrus.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist