XC70 2008a ühe poole käsipiduri probleem
Postitatud: 27 Veebr 2022, 15:07
Autoks XC70 2008, 2,4 136kw
Suvalisel hetkel hakkas põlema armatuuris käsipiduri hoiatus tuli ning elektriline käsipidur ei toiminud enam. Rikkekoodina loopis miskit mooduliga seotud veakoodi.
Põhjalikumal uurimisel leidsin tagasilla juurest vasakult poolt vigastatud isolatsiooniga juhtme, mis oli ühe koha pealt sügavalt oksüdeerunud. Sai juhe ära paigatud. Istudes autosse,auto käima ja käsipidur läks vastavalt nupu vajutusele nii peale- kui maha. Kuna käsipiduri tuli vilkus ikkagi edasi, sai uuesti diagnostika ühendatud ning selgus, et parem pool käsipidur ikka ei toimeta. Vasakpoolne hakkas ilusti tööle.
Rikkekood: PBM-C200718 Right motor. General Electrical Failures. Circuit Current below threshold.
Proovisin teist suporti lihtsalt kõrvalistuja poole pistiku otsa, ei muutunud midagi. Proovisin käsitsi mootorit otse voolu peale pannes nii peale, kui maha lasta. Ikkagi ei muutunud midagi.
Live datat vaadates, näitab vigase poole pealt, et pidur on nii peal kui maas samaaegselt.
Lülitit vajutades on näha, et lüliti ise näitab ilusti, kuna on pidur rakendatud ja kuna on maas.
Kas kellegil on kogemust sellise asjaga? Kas on peale vigase aju veel variante? Mida peab tegema aju vahetuseks? Ilmselt nii lihtne ei ole, et uus külge ja kõik.
Suvalisel hetkel hakkas põlema armatuuris käsipiduri hoiatus tuli ning elektriline käsipidur ei toiminud enam. Rikkekoodina loopis miskit mooduliga seotud veakoodi.
Põhjalikumal uurimisel leidsin tagasilla juurest vasakult poolt vigastatud isolatsiooniga juhtme, mis oli ühe koha pealt sügavalt oksüdeerunud. Sai juhe ära paigatud. Istudes autosse,auto käima ja käsipidur läks vastavalt nupu vajutusele nii peale- kui maha. Kuna käsipiduri tuli vilkus ikkagi edasi, sai uuesti diagnostika ühendatud ning selgus, et parem pool käsipidur ikka ei toimeta. Vasakpoolne hakkas ilusti tööle.
Rikkekood: PBM-C200718 Right motor. General Electrical Failures. Circuit Current below threshold.
Proovisin teist suporti lihtsalt kõrvalistuja poole pistiku otsa, ei muutunud midagi. Proovisin käsitsi mootorit otse voolu peale pannes nii peale, kui maha lasta. Ikkagi ei muutunud midagi.
Live datat vaadates, näitab vigase poole pealt, et pidur on nii peal kui maas samaaegselt.
Lülitit vajutades on näha, et lüliti ise näitab ilusti, kuna on pidur rakendatud ja kuna on maas.
Kas kellegil on kogemust sellise asjaga? Kas on peale vigase aju veel variante? Mida peab tegema aju vahetuseks? Ilmselt nii lihtne ei ole, et uus külge ja kõik.