Tere
2005 a XC70 on hakanud viimasel ajal põnevust pakkuma, enamasti juhtunud 0 kraadise välistempi ümber.
Võib käivituda ilusti, ilma vigadeta. Mõne aja pärast ütleb kellaplokil, et "veojõukontroll vajab hooldust" või "viga pidurites, peata ohutult" või "käigukast vajab hooldust" või "mootor vajab hooldust" või erinevad kombinatsioonid neist. Spidoploki näidud lähevad nulli, mõned märguandetuled põlema. Teinekord jälle ei ole häda midagi. Enda jaoks see asi algusest peale CEMile viidanud, et kahtlane, et muidu korraga nii mitmed plokid rivist välja lähevad. Vaatasin veakoode ja panin siia ka pildi neist .
Mida kogenumad soovitaks siinkohal teha? Olen lugenud, et mõnikord võib vigane generaator sellist häda korraldama hakata, see vist tasuks esiteks üle testida? Või saab selle pildi järgi kindlalt öelda, et tuleb kohe CEM remonti saata?
Tänan ette
2005 XC70 120kw CEM
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: 2005 XC70 120kw CEM
vigane genekas võib olla küll kui süsteemi pinge madal.
Sul on pildil täpselt see koht ära lõigatud kus VIDA pinget näitab
Sul on pildil täpselt see koht ära lõigatud kus VIDA pinget näitab
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
- SvenR
- Foorumi veteran
- Postitusi: 893
- Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
- Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
- Kontakt:
Re: 2005 XC70 120kw CEM
Mis tekste kellaplokki viskab? Mis Delivery koodid on?
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal
Re: 2005 XC70 120kw CEM
Käisin täna uuesti skännimas - sel korral ei saanud autoga ühendust, vida andis errorit, mille sisu oli, et võimalik, et süüde pole sees või on auto liiga vana või on CEM/CDM vigased.
Kellaplokk serveeris tänaseks menüüks "viga pidurites, peata ohutult", "käigukast vajab hooldust", "veojõukontroll vajab hooldust", "elektrisüsteem nõuab remonti" (eestikeelne info tuleb sinna). Delivery koode paraku ei saanud kätte. Kuulsin armatuuri alt hetkeks särinat, sisse-välja-sisse lülitades ei kordunud.
Käima läks, seierid nullis.
Ma ei taibanud kohe autoga ühenduses olles screenshotte teha eelmine kord, tegin pärast toas olles, seega see pingenäidik enam infot ei näidanud ja ei jätnud ka pildile. Mäletan nagu oleks näinud, et oli 14.5V, aga mine tea.
Mõtlen, et esiteks laen aku täiesti täis, vaatab, kas on mingit efekti ja pärast seda vaatan CEMile peale, et kas paistab olevat vett saanud vms.
Kellaplokk serveeris tänaseks menüüks "viga pidurites, peata ohutult", "käigukast vajab hooldust", "veojõukontroll vajab hooldust", "elektrisüsteem nõuab remonti" (eestikeelne info tuleb sinna). Delivery koode paraku ei saanud kätte. Kuulsin armatuuri alt hetkeks särinat, sisse-välja-sisse lülitades ei kordunud.
Käima läks, seierid nullis.
Ma ei taibanud kohe autoga ühenduses olles screenshotte teha eelmine kord, tegin pärast toas olles, seega see pingenäidik enam infot ei näidanud ja ei jätnud ka pildile. Mäletan nagu oleks näinud, et oli 14.5V, aga mine tea.
Mõtlen, et esiteks laen aku täiesti täis, vaatab, kas on mingit efekti ja pärast seda vaatan CEMile peale, et kas paistab olevat vett saanud vms.
-
- Kõva postitaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 18 Jaan 2008, 10:59
- Asukoht: Pärnu
Re: 2005 XC70 120kw CEM
Gljuk , Volremi Ahti või Porter 77 ütlevad kus see joorup algas ja kuidas ravida
Re: 2005 XC70 120kw CEM
Minuga on ühendust juba võetud ja vastasin, et viga ei pruugi CEM plokkis olla. Enda juures saaksin probleemi kindlaks teha.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: 2005 XC70 120kw CEM
Can siin lühises kuskilt tavaliselt.Võta haldexi pistik lahti alustuseks ja vaata,kas vidaga ühendus taastub jne kuni süüdlase leiad.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: 2005 XC70 120kw CEM
Tänan kõiki nõu eest. Võtsin DEMi küljest pistiku lahti ja anomaaliad kadusid ära. Ainus, mida kellaplokki kuvas, oli "veojõukontroll vajab hooldust", aga see on ka ootuspärane.
Jäid veel mõned veakoodid:
Aga päris tõe pähe kõiki neid koode ei võta, kuna mõned moodulid ei pruukinud veel oma seisu nullida.
Olgu nende teistega kuidas on, aga DEM paistab olevat peamine kurikael hetkel
Jäid veel mõned veakoodid:
Aga päris tõe pähe kõiki neid koode ei võta, kuna mõned moodulid ei pruukinud veel oma seisu nullida.
Olgu nende teistega kuidas on, aga DEM paistab olevat peamine kurikael hetkel
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist