Uue BOSCH S5 100Ah paigaldus.
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
-
- Foorumlane
- Postitusi: 88
- Liitunud: 01 Juun 2018, 16:27
- Asukoht: Põlva linn.
Uue BOSCH S5 100Ah paigaldus.
Tere,ei ole saanud kusagilt infot selle aku paigaldusest autole,kuidas akutuulutuse ava (5,8mm) lahti saada? Kuidas asi käib,kas tuleb üks ava lahti teha ja MILLEGA? Esimene euroaku vahetus 7a. jooksul ja sõpru pole kes teaks täpselt.Tänud õpetamast.
- PorisedRattad
- Foorumi veteran
- Postitusi: 775
- Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
- Asukoht: Tallinn
Re: Uue BOSCH S5 100Ah paigaldus.
Boschil peaks kummaski küljes olema üks tuulutusava, üks neist (või mõlemad) suletud plastpunnidega. Noaga vms saab punni lahti kangutada.
-
- Foorumlane
- Postitusi: 88
- Liitunud: 01 Juun 2018, 16:27
- Asukoht: Põlva linn.
Re: Uue BOSCH S5 100Ah paigaldus.
On küll mõlemas otsas nii- kui + klemmide taga korpuses avad,lükkasin plastist pulga mõlemale sisse ksuguse mõõtmiseks ja 9 mm. jagu läks,siis tupik- kinni,edasi ei lähe. Aukude ees polegi midagi,olid avatud,kuid välja ka midagi ei tilgu,sest keerasin korraks põhja üles,et plastkorpuse tegemise aega näha. Tehtud on 10.2019. ja Riiast saadeti autokaupade poodi Tallinnas ja teisel päeval kuller tõi ära. Nii et minu mõistus kinni,äkki peab ühe augu lihtsalt läbi lükkama millegiga?
-
- Foorumlane
- Postitusi: 88
- Liitunud: 01 Juun 2018, 16:27
- Asukoht: Põlva linn.
Re: Uue BOSCH S5 100Ah paigaldus.
Just sain Volvo esindusest teada,et ei pea midagi tegema,lihtsalt lükkad tuulutuse toru sinna aku auku ja ongi kõik,nii lihtne ongi asi.
Re: Uue BOSCH S5 100Ah paigaldus.
Ma arvan et sealt aukudest ei pea ega tohigi hapet välja tulla kui aku on kummuli. Autod lähevadki mõnikord ümber, mõnikord koos inimestega, kes on teatavast happe vastu allergilised. Tõenäoliselt on seal rõhuklapp, mis avaneb vaid teatud rõhu all.
Üldiselt on tuuluse ühendamine vajalik vaid siis, kui aku on salongis või pakiruumis. Kapoti all ei ole see hädavajalik, kuid Volvo aku asub salongiõhu sissevõtu avast lähedal, ju siis sellepärast lisati ka tuulutusvoolik. BTW, kui tuulutuse voolik on ühendatud, siis peaks teises otsas olev ava olema punniga kinni, muidu pole sellest voolikust suht midagi kasu.
Üldiselt on tuuluse ühendamine vajalik vaid siis, kui aku on salongis või pakiruumis. Kapoti all ei ole see hädavajalik, kuid Volvo aku asub salongiõhu sissevõtu avast lähedal, ju siis sellepärast lisati ka tuulutusvoolik. BTW, kui tuulutuse voolik on ühendatud, siis peaks teises otsas olev ava olema punniga kinni, muidu pole sellest voolikust suht midagi kasu.
-
- Foorumlane
- Postitusi: 88
- Liitunud: 01 Juun 2018, 16:27
- Asukoht: Põlva linn.
Re: Uue BOSCH S5 100Ah paigaldus.
Minu omal on aku taga pagasniku all olevas ruumis,vasakul tagavara ratta kõrval. Volvo XC 70 2005 a. Originaalaku on peal Volvo 90 Ah ja sellel tuulutustoru läheb akust alla ja läbi pleki välja. Teiselpool akut polegi vaadanud kas on ava ja punn ees. Sellel Bosch S5 100Ah pliiakule on mõlemas korpuse otsas auk,kui aku kätte sain,siis polnud küll akudel punne ees? IA mehaanik täna just ütles et vana tuulutustoru lihtsalt ühendada uue aku auku ja kõik.
Re: Uue BOSCH S5 100Ah paigaldus.
Vasakul on punn ees ja paremalt poolt tuulutus läbi põhja välja.
V70 2.0 D3 120kw 2012
V70 2.4D 93kw. 2006
V70 2.4D 93kw. 2006
-
- Foorumlane
- Postitusi: 88
- Liitunud: 01 Juun 2018, 16:27
- Asukoht: Põlva linn.
Re: Uue BOSCH S5 100Ah paigaldus.
Tänud.just vahetasingi aku ära ja oligi vasakul punn ees. Võtsin siis Volvo akult punni ja panigi Boschi akule ja tuulutustoru sai paremale poole panna tagasi. Imelik et uuel Boschi akul polnud punni mitte kummalgi augul,üks oleks pidanud ikka olema?? Ise pensil ja viimati sai vaid Kirovetsi 220Ah vene akudel korgipealt väike plastkaitse maha lõigatud ja auk vaba. Veelkord tänud abi eest.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist