Dpf filtri põletamise signaal lamp
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Dpf filtri põletamise signaal lamp
Kas on võimalik teha signaal lamp näitamaks kui tahma filter hakkas põletama? On keegi varem midagi sellist teinud ? S80 2 generatsioon
Re: Dpf filtri põletamise signaal lamp
Lihtsalt puht huvi pärast küsin, mille jaoks sul see DPF-i põletamise info vajalik on? Et millal parasjagu põletab? Suht mõttetu info pärast hakata auto salongi mingit märklampi aretama...
Re: Dpf filtri põletamise signaal lamp
osadel diiselmootoritel öeldakse et kui dpf töötab, siis ei tasu autot seisma panna, peaks ootama kui dpf oma töö lõpetab. DPF-il peks mingi põleti sees olema, selle 12V ahelast signaal vaja võtta. Ostsin tööle eelmine aasta trafficu bussi (need vaid ühe mootoriga ongi, buss mujal ei sõida kui 5 minutised otsad kuressaare vahel) ja aasa jooksul 3x käind juba hoolduses dpf-i eraldi põletamas. Öeldi ka et tuleb auto ümber nuusutada ja kui põleti töötab, siis lõhnab auto teistmoodi ja siis ei tohi autot seisma panna.
https://volvozone.eu/product/volvo-3120 ... i-xc70-iii
ülaloleval pildil pakun et need valgd juhtmed on põleti toide, mis rakendub siis kui põleti töötab.
https://volvozone.eu/product/volvo-3120 ... i-xc70-iii
ülaloleval pildil pakun et need valgd juhtmed on põleti toide, mis rakendub siis kui põleti töötab.
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
Re: Dpf filtri põletamise signaal lamp
See rohkem ikka webasto põleti.Dpf-l pole mingit põletit seal vahel.Miks üldse seda lampi vaja on?Masin teeb ise oma põletamise ära,kui jääb pooleli siis jätkab sealt ,kus eelmisel korral pooleli jäi (kui konditsioon sobib)ja nii kuni 10 korda,enne,kui veakoodi sisse loeb.
Kui ikka tõesti vaja mingit asja ehitada,siis seal 2 tembi andurit ainult ja kui neist saad signaali mingitmoodi lambiks teha,siis palun väga.
Kui ikka tõesti vaja mingit asja ehitada,siis seal 2 tembi andurit ainult ja kui neist saad signaali mingitmoodi lambiks teha,siis palun väga.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: Dpf filtri põletamise signaal lamp
ise hetkel ootan alist seda 2€ elm donglet ja ühendan vana telfiga ära ja sealt hakkan enda masina dpf põletust jälgima, pole vaja lisajuhtmeid vedada
Re: Dpf filtri põletamise signaal lamp
m6ngel112 kirjutas:ise hetkel ootan alist seda 2€ elm donglet ja ühendan vana telfiga ära ja sealt hakkan enda masina dpf põletust jälgima, pole vaja lisajuhtmeid vedada
Mis äppiga sa seda jälgima hakkad? Oleks ise ka huvitatud
2008 XC70
Silence is better than bullshit!
Silence is better than bullshit!
Re: Dpf filtri põletamise signaal lamp
k2blik kirjutas:m6ngel112 kirjutas:ise hetkel ootan alist seda 2€ elm donglet ja ühendan vana telfiga ära ja sealt hakkan enda masina dpf põletust jälgima, pole vaja lisajuhtmeid vedada
Mis äppiga sa seda jälgima hakkad? Oleks ise ka huvitatud
tõmbasin netist torque äppi, https://downloadapk.net/down_Torque-Pro ... 64166.html
sealt tõmmates otse saad pro versiooni tasuta. otseselt nagu mingit eraldi tulukest ei saa panna jälgimiseks aga dpf temperatuuri saad jälgida sellega küll
Re: Dpf filtri põletamise signaal lamp
Tere! Mul 2,4d/05a V70 ja dpf- "põletamisel" näitab kütuse hetkekulu tugevat tõusu/kasvu, kulgemisele nagu ei mõju ja maanteel sõites kestab u 20-30 km-i, linnavahel on toiming alati just mitte arusaadav aga kütuse hetkkulu kasv on ometigi märgatav/olemas, kinnitati ka IA-s. Siit tulenevalt leian, et minu suksule pole küll mingit sig. tulukest vaja aga... .
Lugupidamisega T.
Lugupidamisega T.
Re: Dpf filtri põletamise signaal lamp
Oleneb ka mootorist vast, aga temperatuur tundub kõige parem variant seda "dedectida".
Endal sama - kuna lisaainet pole siis näitab kütusekulu tõusu ja selle järgi kohe aru saada. Lisaks. Enda D5244T7, 93kw, EURO4 näiteks paneb "ECM-EGR valve" klapi 95% peale kui hakkab põletama (ennem kui dpf temp jõuab üldse sinna 600C kanti).
Endal sama - kuna lisaainet pole siis näitab kütusekulu tõusu ja selle järgi kohe aru saada. Lisaks. Enda D5244T7, 93kw, EURO4 näiteks paneb "ECM-EGR valve" klapi 95% peale kui hakkab põletama (ennem kui dpf temp jõuab üldse sinna 600C kanti).
S60, diisel, manuaal, D5244T7, 93 kW, model year 2007, Liigub tallinnas
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist