DPF anomaalia
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: DPF anomaalia
Hr.Liiwaannus,mei siin on teiega tekkinud huvitav dialoog,paraku ei puutu minu katkise cooleriga sõiduk antud konteksti,vahemärkusena võin õelda,et minu sõiduk saab endale järgmisel nädalal uue cooleri radika ja eks siis paistab edasi mis tast saab.Minu küsimus oli selline puht teaduslik uudishimu,et mitte teoreetilised avaldused ei paku mulle huvi,vaid praktilised faktid.Mind huvitab lihtsalt selline asi,et kas sellel filtril on peale keskonna nii õelda puhtamana hoidmise,ka mingit praktilist otstarvet mootori töösse.Ja kas mootori töös esineb mingeid kõrvalekaldeid peale selle filtri eemaldamist,nii füüsiliselt kui ka elektrooniliselt.Kusagil ei ole ma maininud,et soovin enda nimetatud sõidukil seda filtrit eemaldada.
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1480
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: DPF anomaalia
Korralikult eemaldatud DPF ei tohiks mootori tööd mõjutada. Oma masinal on see välja võetud ja mingeid muresid ei ole. Ülevaatuselt läheb ilusti läbi, tahmasus normis. See, et turbo ära sureb on veidi imelik jutt.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: DPF anomaalia
Vot,selles laadis vastuseid ma oma küsimusele ootasingi,konkreetseid ja asjalikke,inimestelt,kes praktiliselt on asjaga seotud.Ehk siis neilt,kes on selle nuhtluse enda sõidukilt eemaldanud.Mis puutub sellesse turbo suremisse,siis see jutt on ühelt ,minu meelest väga pädevalt diagnostikult.Algas see jutt muidugi,ebaseaduslikust tegevusest,mis ei puutunud asjasse,vaid tahtsin teada asja praktilist poolt,ja lõppes sellega,et varsti on turbo laiali,kuna vastusurve ei ole enam see mis filtriga.....Vot seepärast ma selle küsimuse siia püstitasingi,et saada praktilisi kogemusi inimestelt,kes on sellega konkreetselt kursis.
Re: DPF anomaalia
Palun loe mu eelnevat postitust, kohati tundub ,et Sa oled nagu väike laps. jahud ainult seda ,et turbo läheb laiali. Korras asjaga ei juhtu midagi. filtriga 7,5 , umbes filtriga 9,5 ,praegu 6,2.
Re: DPF anomaalia
Mu meelest bensukatel on sumpas vastusurvet tarvis,turboga ja diislitel pole see üldsegi oluline.Kui vastusurve ombes filtrist ülemäära suureks läheb,siis hakkavad anomaaliad pihta.Targem annab järele-egr,turbo jne.Tavaliselt on ikka vaja põhjust arstida mitte tagajärge
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: DPF anomaalia
Kui oled cooleri vahetanud ,pane arvutiga põlema (või täielik läbipesu /vist tehakse Karla autos/)(tee test näed mitu gr sees,seal 3 valikut:3 sulle kui põletad,see ca 30min.hiljem saad anda dpf,rohuandurile ,turbole uued väärtused.(test) Vida :Ilmselt keegi umbes dpf /vajutas reset/ja sealt see pask alguse sai
Kui see ei aita valik,uus dpf või välja prog,ja käsitöö.
Minul sama väljas ,ülevaatusel 0,05.
Olen üle 60kilo sõitnud ja turbo töötab endiselt.
Kui see ei aita valik,uus dpf või välja prog,ja käsitöö.
Minul sama väljas ,ülevaatusel 0,05.
Olen üle 60kilo sõitnud ja turbo töötab endiselt.
V70 2.0 D3 120kw 2012
V70 2.4D 93kw. 2006
V70 2.4D 93kw. 2006
Re: DPF anomaalia
Tere! Soovitaksin esiteks meenutada viimase "tankimise" tanklat ja üldse vedelikke mis viimati=üldse sisse kallatud ja kus. Minu suksul on DPF-i põletamisel kindlalt suurenenud küt. kulu aga ma üritan sellist varianti nullida agressiivsema ped. "tallamisega"/võimalusel/. Selle tulemusel olen ka unustanud displeyl kirje DPF-i "põletamisest". Pole kunagi tulnud mõttele nim. süst. kõrvaldamisele, sest antud süsteemsed mootorid ilma DPF-ita ei vasta "nõutele"- aitab ilmselt "tuttav", loodan oma ekslikusele aga....
Lugupidamisega T.
Lugupidamisega T.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist