Volvo XC70 Head ja vead
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Volvo XC70 Head ja vead
Tervitus!
Keerlevad peas mõtted Volvot soetada! Nimelt xc70 või V70 bensukat(2000-2007)! Millist mootorit valida? Mis võiks olla bensukatel reaalne küttekulu?Millist kasti valida? Mis on tüüpvead? Kas kere on antud mudelitel hea? Või mädanevad samamoodi nagu vag grupi masinad? Ehk keegi oskab välja tuua mõne asja remondile kulunud summad ala pidurid, rattalaagrid, amordid jne...
Tänud ette kes kaasa mõtlevad !
Keerlevad peas mõtted Volvot soetada! Nimelt xc70 või V70 bensukat(2000-2007)! Millist mootorit valida? Mis võiks olla bensukatel reaalne küttekulu?Millist kasti valida? Mis on tüüpvead? Kas kere on antud mudelitel hea? Või mädanevad samamoodi nagu vag grupi masinad? Ehk keegi oskab välja tuua mõne asja remondile kulunud summad ala pidurid, rattalaagrid, amordid jne...
Tänud ette kes kaasa mõtlevad !
Opel Ascona C 4x4 turbo
Opel Ascona C
Opel Omega B 2.5 Dti
Opel Ascona C
Opel Omega B 2.5 Dti
Re: Volvo XC70 Head ja vead
https://www.spritmonitor.de/en/search.html
täida lahtrid ja näed kulusid. Lagunevad vähem kui vag masinad, aga eks oleneb kes enne hooldanud on ja kuidas sõidetud, võid rappe otsa vabalt sattuda, ikkagi 15-20a vana masinat vaatad ju.
täida lahtrid ja näed kulusid. Lagunevad vähem kui vag masinad, aga eks oleneb kes enne hooldanud on ja kuidas sõidetud, võid rappe otsa vabalt sattuda, ikkagi 15-20a vana masinat vaatad ju.
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
- PorisedRattad
- Foorumi veteran
- Postitusi: 775
- Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
- Asukoht: Tallinn
Re: Volvo XC70 Head ja vead
xc70 veermik kestab kauem, aga jupid kallimad nati. Kui hea isendi otsa satud, siis on kõvasti raha kokku hoitud. Ideaalne variant oleks P2 2007 lõpp.
2.5T 154kw keskmine (linn-mnt) kütusekulu ~9l . Minekut on ka ikka omajagu, foori tagant naljalt vastast ei leia. Madalaim kütusekulu maanteel 90-ga sõites olen saanud 7.3l (mnt-keskmine). Automaat kastil tuleb õli osaliselt korra aastas vahetada ja rohkem muresi ei ole. Roostet ei leia veel kuskilt .
P3 roostetab juba rohkem...
2.5T 154kw keskmine (linn-mnt) kütusekulu ~9l . Minekut on ka ikka omajagu, foori tagant naljalt vastast ei leia. Madalaim kütusekulu maanteel 90-ga sõites olen saanud 7.3l (mnt-keskmine). Automaat kastil tuleb õli osaliselt korra aastas vahetada ja rohkem muresi ei ole. Roostet ei leia veel kuskilt .
P3 roostetab juba rohkem...
XC70 2.5T 2004 154kw
Re: Volvo XC70 Head ja vead
Sõitsin 2006 XC70 2.5 T Manuaal 186800km - 289230km
Selle ajaga sai vahetatud:
Esimesed amordipadjad
Rattalaagrid ring peale
Tagumised vedrud a amordid
Vasak stabilisaatori kont
Aku
Esituled poleeritud ja lakitud
Õlivahetused iga 10 000km tagant
Nurkreduktor ja seda ühendav muhv käigukasti vahelt
Pidurid klotsid kettad ja sadulad ümberringi.
Õli haldexist, nurkreduktorist ja tagasillast.
Mootoririhm koos rullikute veepumba ja jahutusvedelikuga
Salongisoendus radikas.
Roostega tõesti probleeme polnud.
Kõige madalamat keskmist küttekulu olen ma näinud sellel 7.4L/100
Selle ajaga sai vahetatud:
Esimesed amordipadjad
Rattalaagrid ring peale
Tagumised vedrud a amordid
Vasak stabilisaatori kont
Aku
Esituled poleeritud ja lakitud
Õlivahetused iga 10 000km tagant
Nurkreduktor ja seda ühendav muhv käigukasti vahelt
Pidurid klotsid kettad ja sadulad ümberringi.
Õli haldexist, nurkreduktorist ja tagasillast.
Mootoririhm koos rullikute veepumba ja jahutusvedelikuga
Salongisoendus radikas.
Roostega tõesti probleeme polnud.
Kõige madalamat keskmist küttekulu olen ma näinud sellel 7.4L/100
1999 Volvo V40 1.8, 90kw------------müüdud.
2002 Volvo XC70 2.4T, 147kw--------müüdud.
2006 Volvo XC70 2.5T, 154kw-----Müüdud
2016 Volvo XC70 2.4 D4, Classic
Pildid Instagramis
Videod Youtube'is
2002 Volvo XC70 2.4T, 147kw--------müüdud.
2006 Volvo XC70 2.5T, 154kw-----Müüdud
2016 Volvo XC70 2.4 D4, Classic
Pildid Instagramis
Videod Youtube'is
Re: Volvo XC70 Head ja vead
PorisedRattad kirjutas:xMinekut on ka ikka omajagu, foori tagant naljalt vastast ei leia.
Hea hommiku huumor.
Re: Volvo XC70 Head ja vead
Iceman kirjutas:PorisedRattad kirjutas:xMinekut on ka ikka omajagu, foori tagant naljalt vastast ei leia.
Hea hommiku huumor.
154kw ja ~1700 kg tühimassi, kahtlen sügavalt... Lihtsalt jutu jätkuks, et 1.6 Civicud liiguvad minu teada sama hästi
'13 Volvo S80 T6 (MY14)
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6
Re: Volvo XC70 Head ja vead
Iceman kirjutas:PorisedRattad kirjutas:xMinekut on ka ikka omajagu, foori tagant naljalt vastast ei leia.
Hea hommiku huumor.
Ma mõtlesin, et ma ei ütle selle kohta midagi, aga hea et keegigi selle välja ütles
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1477
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: Volvo XC70 Head ja vead
Omal 154 kw ja automaadi kooslus S60 peal. Foori tagant astub tõesti hästi minema. Asi ole mitte kw vaid, Volvo on suutnud mootori ja kasti omavahel normaalselt tööle saada. Diislite koha pealt seda öelda ei saa, need mõtlevad nii kaua, et enne jõuab punane uuesti süttida.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: Volvo XC70 Head ja vead
aLLaN86 kirjutas:Iceman kirjutas:PorisedRattad kirjutas:xMinekut on ka ikka omajagu, foori tagant naljalt vastast ei leia.
Hea hommiku huumor.
154kw ja ~1700 kg tühimassi, kahtlen sügavalt... Lihtsalt jutu jätkuks, et 1.6 Civicud liiguvad minu teada sama hästi
Tänapäeval ikka kiiremini ja seda 1,5 liitrisena.
Re: Volvo XC70 Head ja vead
Klamber kirjutas:Tänapäeval ikka kiiremini ja seda 1,5 liitrisena.
Mõtlesin sama ajastu omi, nagu antud XC70, millest juttu oli
'13 Volvo S80 T6 (MY14)
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6
- PorisedRattad
- Foorumi veteran
- Postitusi: 775
- Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
- Asukoht: Tallinn
Re: Volvo XC70 Head ja vead
b5254T2 mootor pakub juba 1500 pöördel 320nm-i ja käigukast kasutab seda üsna usinasti neljal rattal.
Kohapealt stardil on reageerimis aeg väga väga lühike ja see ongi, mis annab sellele autole tugeva eelise.
Kaalusin auto valiku ajal ka s80 v8-t osta, aga uimasus proovisõidul peletas eemale.
Sa võid ju kahelda, keegi selles sind ei keela, aga minu praktika näitab midagi muud.
Naljalt vastast ei leia - mida ma selle all mõtlesin oli see et vaadates tänapäeva halli massi, siis nii kiiresti edasi astuvaid autosi ei liigu väga palju, et saaks kasvõi kellegi võrdväärsega mõõtu võtta.
ps! civicud ei saa nii kiiresti esiveoga kohalt minema... . Type-r saab, aga kui tihti sa liikluses kohtad sellist autot, eriti veel foori taga kõrvuti olles.
Kohapealt stardil on reageerimis aeg väga väga lühike ja see ongi, mis annab sellele autole tugeva eelise.
Kaalusin auto valiku ajal ka s80 v8-t osta, aga uimasus proovisõidul peletas eemale.
aLLaN86 kirjutas:kahtlen sügavalt
Sa võid ju kahelda, keegi selles sind ei keela, aga minu praktika näitab midagi muud.
Naljalt vastast ei leia - mida ma selle all mõtlesin oli see et vaadates tänapäeva halli massi, siis nii kiiresti edasi astuvaid autosi ei liigu väga palju, et saaks kasvõi kellegi võrdväärsega mõõtu võtta.
ps! civicud ei saa nii kiiresti esiveoga kohalt minema... . Type-r saab, aga kui tihti sa liikluses kohtad sellist autot, eriti veel foori taga kõrvuti olles.
XC70 2.5T 2004 154kw
Re: Volvo XC70 Head ja vead
PorisedRattad kirjutas:Kaalusin auto valiku ajal ka s80 v8-t osta, aga uimasus proovisõidul peletas eemale.
Mis moodi see uimasus väljendub ?
V70 - ex
V70R - ex
V70 AWD
S80 V8
V70R - ex
V70 AWD
S80 V8
Re: Volvo XC70 Head ja vead
ural kirjutas:PorisedRattad kirjutas:Kaalusin auto valiku ajal ka s80 v8-t osta, aga uimasus proovisõidul peletas eemale.
Mis moodi see uimasus väljendub ?
Tahaks ka teada
Re: Volvo XC70 Head ja vead
PorisedRattad kirjutas:Kaalusin auto valiku ajal ka s80 v8-t osta, aga uimasus proovisõidul peletas eemale.
See on juba veel parem pärastlõuna huumor .
Re: Volvo XC70 Head ja vead
PorisedRattad kirjutas:b5254T2 mootor pakub juba 1500 pöördel 320nm-i ja käigukast kasutab seda üsna usinasti neljal rattal.
Kohapealt stardil on reageerimis aeg väga väga lühike ja see ongi, mis annab sellele autole tugeva eelise.
Kaalusin auto valiku ajal ka s80 v8-t osta, aga uimasus proovisõidul peletas eemale.aLLaN86 kirjutas:kahtlen sügavalt
Sa võid ju kahelda, keegi selles sind ei keela, aga minu praktika näitab midagi muud.
Naljalt vastast ei leia - mida ma selle all mõtlesin oli see et vaadates tänapäeva halli massi, siis nii kiiresti edasi astuvaid autosi ei liigu väga palju, et saaks kasvõi kellegi võrdväärsega mõõtu võtta.
ps! civicud ei saa nii kiiresti esiveoga kohalt minema... . Type-r saab, aga kui tihti sa liikluses kohtad sellist autot, eriti veel foori taga kõrvuti olles.
V8 ja uimane? Pole küll ise sõitnud, aga enam kui 2 sekundit 0-100 kiiremini võrreldes 2.5T XC70 tehaseandmetega (8,5 sek aut kasti puhul) peaks asjad siiski paika panema ja isegi 0-50-ni on loogiliselt võttes võrdeline, ehk ajaliselt sekundi jagu kiirem peaks ikka olema. Või ma eksin rängalt? Tänapäeval pole see number aga midagi märkimisväärset, kui me just ei räägi säästuautode baasmudelitest ja mootorivalikutest. Mõtlesin siinkohal ikkagi sama või sarnase hinnaklassi ja modifikatsioonidega autosid, kus on taolised näitajad pigem standardiks kujunenud, nagu näiteks 21. sajandi VW grupi, Mersu, BMW või mis iganes margi mudelivalikus.
Kui nüüd jätkata seda kiirendusvõime juttu, siis suur osa tänapäeva nn. halli massi autosid ongi just need samad eelmainitud tootjate autod ning need võimaldavadki saavutada sarnaseid numbreid sama ajaga, lihtsalt enamus neist ei kasuta oma potentsiaali, kuna pole vajadust ju. Ma ei rääkinud üldse Type-R võimekusest, see on teisest liigast nagunii, igas mõttes. Jah, kohtan pea igapäevaselt Type-R-e ristmikel, neid meie liikluses ikka jagub ja erinevatest generatsioonidest, nii et selle väitega läks küll pisut nihu.
Üleüldse, kes ostab XC tema kiirendusvõime alusel? Seal peaksid olema muud olulisemad argumendid. Aga see selleks, suht läbuks läheb siin...
'13 Volvo S80 T6 (MY14)
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist