S60 bifuel anomaaliad

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Marxlebon
Uustulnukas
Postitusi: 3
Liitunud: 28 Okt 2018, 14:32

S60 bifuel anomaaliad

PostitusPostitas Marxlebon » 16 Nov 2019, 10:11

Tere!

Mul on 2005 aasta S60 103kw (cng gaasiga - tehase poolt). Mingil hetkel sureb auto gaasiga välja ja pean lülitama auto bensiini peale ümber. Sõites bensiiniga umbes 20-50km, siis töötab gaasiga jälle normaalselt edasi. Milles võiks probleem olla? Mingid andurid, mis ei lase kaua gaasiga sõita?
Teine probleem tekib, et mingi aja tagant hakkab mootori tuli põlema - ei ole samal ajal, kui gaasi probleem tekib. Diagnostika näitab, et 5 pütt nagu on korraks vahele jätnud. Mootor ei tööta kuidagi teisiti ja mingil ajal kustub tuli uuesti ära. Proovisin vahetada ka süütepoole ja panin uued küünlad. Uued küünlad on juba iriidiumiga ja mingi see probleem mootori tulega oli mitu kuud kadunud. Kas seal on mingeid andureid, mis võiksid mootori tööd mõjutada?

Tänud juba ette
Viimati muutis Marxlebon, 22 Nov 2019, 16:31, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
jx
Kõva postitaja
Postitusi: 217
Liitunud: 08 Apr 2009, 13:11
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: S60 bifuel anomaaliad

PostitusPostitas jx » 16 Nov 2019, 11:04

Kas gaasiseadet on hooldatud? Gaznet kindlasti oskab kogemust jagada.
Aidates teistel saavutada mida nemad soovivad, saad seda mida sina soovid./Zig Ziglar/

Indrek 1967
Foorumlane
Postitusi: 14
Liitunud: 23 Okt 2019, 17:18

Re: S60 bifuel anomaaliad

PostitusPostitas Indrek 1967 » 16 Nov 2019, 12:09

Tere.
Kõik probleemid esinevad kõigepealt gaasiga, bensu pealt võib vabalt ok töötada. Näiteks kui silndri surve madal, siiß bensu pealt töötab veel ilusti, aga gaasiga annab vea. Mootorituli süttibki, kuna põlemisprotsissis esineb viga. Gaasi seadmetes otsesèlt hooldada midagi pole, kui mida juhtub, tuleb lihtsalt korda teha. Tundub pihusti probleem, aga gaznet, nagu juba mainiti.

Mihkel.
Foorumi veteran
Postitusi: 817
Liitunud: 01 Nov 2009, 11:44
Asukoht: Rõuge kant
Kontakt:

Re: S60 bifuel anomaaliad

PostitusPostitas Mihkel. » 18 Nov 2019, 07:32

Tehaste CNG puhul võib mureks olla gaasi jaoturi peal oleav stepper mootor. Soojenedes annab külmjoote ja ära ta surebki. Jahtub maha ja käib jälle, olen sama pulliga korra ise tegelenud. Aga seda võiks mõni diagnostik enne muidugi kinnitada kui vahetama hakata.
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5

855
142 '74

j6rx
Uustulnukas
Postitusi: 3
Liitunud: 11 Okt 2017, 14:50

Re: S60 bifuel anomaaliad

PostitusPostitas j6rx » 18 Nov 2019, 11:56

Muidu kõlab väga sarnaselt saagale, mis meil oli on s60l. Ettevaatust tuleb pikk jutt :)
Autol oli kunagise omaniku poolt vahetatud stepper Gaznetis, tsekk kaasas ja siit foorumist sai isegi üle loetud. Kuid viga ilmnes mõned kuud peale ostu (Manuaal kast), et kui lasid tühikäigule, siis täiesti seosetutel aegadel pöörded kukkusid liiga madalale ja gaasilt suri välja aga bensuga hoidis. Aegajalt oli samuti 5. sil misfire ja muid vigu ei andnud.
Sai mindud siis Lev autosse, kus nad tuvastasid, et stepperi parameetrid ei ole päris need. Otsuseks taastus või uus osa (mida enam pole saada).
Kena tore rahakott jälle kergem aga kahjuks saaga sellega ei lõppenud.
Kulus umbes kuu või kaks, kui välja suremine ilmus tagasi. Lahenduseks pakuti otsida romulast uut stepperit ja üle kuumutada, millele mul enam mingit vaimustust muidugi polnud.
Mõne kuu jooksul sain veakoodi, mis tekkis ainult sõites ja ei salvestunud. F00D Gas Pressure signal intermittent.
Järgnev käik oli Gaasiabi juures, kus siis mees ka algul sama juttu rääkis taastusest + reduktor koos stepperi asukoha liigutamisest.
Tööd ette võttes aga avastas, et asi on millegis muus. Selgus, et süüdlaseks on närune õhulugeja.
Tagasi sain auto millel õhulugeja pistik lahti ja hoiatuse, et õhulugeja vahetamine ei pruugi aidata. Temal olla paar sellist autot millel õhulugja vahetus ei aidanud ja lahendus leidmata.
Võtsin siit foorumist siis lammutatava auto pealt kasutatud jupi, kruvisin peale ja siiani tundub, et olen õnneliku loosi tõmmanud. Muidu aastase läbisõidu 20-30t km juures on praegu 7000+km peale sõidetud (seda koos Baieri mägede reisiga) ja pole seda anomaaliat enam tekkinud.
P.S. küünlad tuleb vahetada iga hooldus!

Marxlebon
Uustulnukas
Postitusi: 3
Liitunud: 28 Okt 2018, 14:32

Re: S60 bifuel anomaaliad

PostitusPostitas Marxlebon » 22 Nov 2019, 16:31

Suur tänu vastajatele. Auto tõin Rootsist novembris 2018 ja selleks ajaks oli läbisõit ligikaudu 165000km. Juba tuues oli probleem, et autol kadus jahutusvedelik. Kiirelt sai selgeks tehtud, et probleem on gaasijaoturis. Käisin GAZNETis ja pandi uus seade (taastatud variant). Alguses ei mäleta, et oleks probleeme olnud, nagu hetkel. Vahetasin kohe ära ka õlid ja küünlad. Siis mingil ajal hakkasid probleemid. Käisin veel korra GAZNETis ja sealt öeldi, et küüdlad peaksid olema iriidiumiga, et töötavad kindlamalt. Mulle anti autopoest poest alguses mingid BOSHI omad ja öeldi, et CNG jaoks ok, aga GAZNET laitis need maha. Peale küünalde vahetust oli umbes kuu aega ok ja siis hakkas sama nali pihta. Käisin korduvalt diagnostikas ja seal öeldi, et veateade näitab, nagu 5 pütt oleks korra vahele jätnud. Mulle tundub, et j6rx väide õhulugeja kohta võiks isegi paika pidada, sest tühikäigul (eriti külma mootoriga) mootor nagu "plõksiks". Selline tunne, et mingi seade lülitub sisse ja välja. Korraks lähevad ka pöörded madalamaks, kuid päris ei puterda. Proovin siis selle õhulugeja asja läbi :)
Mihkel - Sooja ja külma mootori vahet ei ole. Sõidan maanteel ja järsku sureb gaasiga mootor välja. Lülitan kohe bensiini peale ja hakkab tööle. Sõidan mingi 20km ja proovin gaasiga, kui ei toimi, sõidan veel. Siis tavaliselt maks 50km pealt lülitan mootori korraks välja, panen bensiiniga tööle ja lülitan gaasi peale - kõik jälle korras. Alguses tekkis probleem iga kahe-kolme paagitäie gaasi pealt. Nüüd on vahel olnud ka kiiremini.

Tänud kõigile nõuannete eest

Habe
Kõva postitaja
Postitusi: 161
Liitunud: 22 Mär 2009, 11:58
Asukoht: Tarvastu

Re: S60 bifuel anomaaliad

PostitusPostitas Habe » 31 Jaan 2020, 00:51

Mul oli V70 vabriku CNG sama jama, käisin Tartus Gaznetis, asub Viljandi mnt. 48 hoovis.
Seal tehti korda, ma ei tea mis nad täpselt tegid, aga enam ei nöögi.....
460 1,7 B muuseumis
2XS40 R.I.P.
3XV40 R.I.P.
S80 2,4
V70 2,4

Kingitus
Uustulnukas
Postitusi: 1
Liitunud: 28 Apr 2018, 21:00

Re: S60 bifuel anomaaliad

PostitusPostitas Kingitus » 24 Apr 2020, 00:59

Ei tea kas mure lahendatud või mitte, aga täpselt samad sümptomid kimbutasid ka ka minu V70-t. Pärast pikka otsimist guuglis jõudsin kuskile saksa lehele, kus kirjeldati seda sama külmjoodet nagu Mihkel ütles. Võtsin stepperi maha, kaane pealt ära ja käisin kõik 8 suurt jootepunkti üle. Keegi oli muidugi seda kaant sinna juba 2 korda kinnitanud silikooniga, mille maha saamine oli päris tülikas.... Igatahes, kui juba stepperi maha võtsin, siis puhastasin jagaja ise ka ära ja siiani pole (sülitan 3 korda üle õla) ühtegi väljasuremist esinenud (pea 15 000km sõitnud).

Pilt stepperi sisemusest:
https://imgur.com/a/UWRy9

-Karl


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist