[Mure] S60 2.4 I5 Bi-Fuel
Postitatud: 02 Nov 2019, 14:24
Tere
Soetasin hiljuti endale 2005. aasta Volvo S60 Bi-fuel (103kW). Sõidab ja toimetab hästi, aga avastasin eile mingi anomaalia. Kui mootor saavutab töötemperatuuri, siis jahutusvedelik kaob aeglaselt paisupaagist ära. Armatuurile ilmus ka teade, et vedeliku tase madal. Hakkasin hommikul külma mootoriga süsteemi täitma, paisupaagi korgi avamisel oli kuulda sisinat ja jahutusvedeliku tase tõusis uuesti pisut üle "Max"i. Selline tunne, et süsteemi pääseb kusagilt õhk või on see juba varasemalt süsteemis sees olnud.
Lugesin Rootsi foorumist, et õhu saab süsteemist välja kui paisupaagi kork eemaldada ja mootor käivitada umbes 10neks minutiks. Kas see on okei lähenemine või on paremaid võimalusi õhu eemaldamiseks?
Kust võiks viga hakata otsima?
Mainin ära, et sooja puhub ilusti ja mootori temperatuur on kogu aeg normis olnud. Lisaks on õli puhas ja valget suitsu sumbutist ei tule.
Soetasin hiljuti endale 2005. aasta Volvo S60 Bi-fuel (103kW). Sõidab ja toimetab hästi, aga avastasin eile mingi anomaalia. Kui mootor saavutab töötemperatuuri, siis jahutusvedelik kaob aeglaselt paisupaagist ära. Armatuurile ilmus ka teade, et vedeliku tase madal. Hakkasin hommikul külma mootoriga süsteemi täitma, paisupaagi korgi avamisel oli kuulda sisinat ja jahutusvedeliku tase tõusis uuesti pisut üle "Max"i. Selline tunne, et süsteemi pääseb kusagilt õhk või on see juba varasemalt süsteemis sees olnud.
Lugesin Rootsi foorumist, et õhu saab süsteemist välja kui paisupaagi kork eemaldada ja mootor käivitada umbes 10neks minutiks. Kas see on okei lähenemine või on paremaid võimalusi õhu eemaldamiseks?
Kust võiks viga hakata otsima?
Mainin ära, et sooja puhub ilusti ja mootori temperatuur on kogu aeg normis olnud. Lisaks on õli puhas ja valget suitsu sumbutist ei tule.