1. leht 1-st

Ülemine mootorikinnitus katki- selle vahetamine, Volvo S60, 2006, diisel, manuaal, 93 kW, D5244T7

Postitatud: 14 Juul 2017, 11:01
Postitas suvechill
Tere.

Tahaks saada arvamust/mõtteid seoses ülemise mootori kinnitusega. Lisasin manusena ka pildid detailist millest jutt.
Kumm sees lahti (liigub alumiinium korpuses vähemalt 1-2 cm).

1. Alguses mõtlesin, et mis seal ikka- vahetab ära ülemise ja elu läheb edasi. Siis hakkasin mõtlema, et äkki alumised ka katki. Kas on lootust, et ka alumised võivad terved olla? Või kui juba ülemine lahti- siis on ka alumised ilmselt katki? Annab seda ise kuidagi diagnoosida kergelt? Esimese käigu ja tagurpidi käiguga (käsipiduriga, kerge gaasiga) pidevat mootor ikka kallutama küll mõningad cm. Täpselt cm ei tea kuna ise ei näinud- teen ilmselt video, et täpsemalt näidata ja ka ise näha.

2. Kas see ülemine jupp on see : https://aeromotors.ee/kataloog/search/5 ... UTCHINSON/ ning kas HUTCHINSON on OK? Kas peaks midagi silmas pidama valikul? Tegelikult nagu muud tootjat eestist väga ei leindudki. avaruosad.ee järgi selle koodiga jupp peaks sobima mu autole.

Re: Ülemine mootorikinnitus katki- selle vahetamine, Volvo S60, 2006, diisel, manuaal, 93 kW, D5244T7

Postitatud: 14 Juul 2017, 19:01
Postitas Aht0
Tervitus!

Sai ka see mootoripadi hiljuti vahetatud. Hinda peast ei mäleta, vahetus lihtne. Algul vaadates tundus padi täitsa läbi, aga ka uuel Lemförder'il kumm liikus sees.
Ennem selle padja vahetust vahetasin mootoripadja, mis asub parema ratta juures sillatalal. See oli küll vajunud ja vedel.
2cm liikumist ikka liiga palju. Mina kasutasin Lemförder'i toodangut ja rahul.