V70 2012 aut. kasti probleem
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
V70 2012 aut. kasti probleem
Tere,
Probleem järgnev, et seistes käike lülitades D või R peale käib kerest tihti tugev jõnksatus läbi, auto kohati isegi "hüppab". On paremaid päevi, on halvemaid.
Hetkel on lülitused külmalt sujuvamad ja probleem ilmneb pigem soojaks sõidetud autoga.
Algselt probleemi ilmnedes (2016 Nov) tegin koheselt dünaamilise õlivahetuse (AutoViva), mis mingiks hetkes ka aitas ja oluliselt lülitusi pehmendas.
Täna, "halvematel" päevadel, on see jõnksatus siiski piisaval määral ennast tagasi toonud ja seega sooviksin otsida probleemile lahendust, kas kellegil on sarnaste sümptomitega kogemusi, nõuandeid.
Mai 2017 käisin läbi ka Hõbenoolest diagnostikas + proovisõit. Spetsialisti sõnutsi töötab kast väga hästi, käike ei libista, sõites on käiguvahetused sujuvad ja kaabliga midagi ei näita. Ainuke asi millele tähelepanu pöörati olid kerge loksuga veovõlli otsad. Seega hetkel paberi peal on kõik korras.
Auto V70, 2012, esivedu, 6 käiguline kast.
Rait
Probleem järgnev, et seistes käike lülitades D või R peale käib kerest tihti tugev jõnksatus läbi, auto kohati isegi "hüppab". On paremaid päevi, on halvemaid.
Hetkel on lülitused külmalt sujuvamad ja probleem ilmneb pigem soojaks sõidetud autoga.
Algselt probleemi ilmnedes (2016 Nov) tegin koheselt dünaamilise õlivahetuse (AutoViva), mis mingiks hetkes ka aitas ja oluliselt lülitusi pehmendas.
Täna, "halvematel" päevadel, on see jõnksatus siiski piisaval määral ennast tagasi toonud ja seega sooviksin otsida probleemile lahendust, kas kellegil on sarnaste sümptomitega kogemusi, nõuandeid.
Mai 2017 käisin läbi ka Hõbenoolest diagnostikas + proovisõit. Spetsialisti sõnutsi töötab kast väga hästi, käike ei libista, sõites on käiguvahetused sujuvad ja kaabliga midagi ei näita. Ainuke asi millele tähelepanu pöörati olid kerge loksuga veovõlli otsad. Seega hetkel paberi peal on kõik korras.
Auto V70, 2012, esivedu, 6 käiguline kast.
Rait
Re: V70 2012 aut. kasti probleem
Tarkvara uuendus ja kast adapteerida.
Re: V70 2012 aut. kasti probleem
Mina alustaks veovõlli otsade vahetusest, kui spetsialistid nii ütlesid.
Re: V70 2012 aut. kasti probleem
Hüdraulikaplokis on R ja D solenoid minu arust eraldi. Käikudel oma solenoidid ning käigud võivadki hästi töötada, kas Hõbenool siis ei tekitanud Sinul neid jõnksatusi?
Mina olen saanud aru nüüdseks, et õlivahetus ei remondi jõnkse, värinat ega midagi, seega peaksid kiiremas korras uurima, kas on hüdraulikaplokis siis asi. Usun, et ka veovõll ei tohiks nüüd mõjutada kasti sisemist tööd, sest kui käik on R peal ning paned D peale ning käib jõnks, siis veovõll ei puutu sel hetkel mitte kuidagi asjasse. Olen ATM kastiga nüüd juba vist 3-4x pidanud jamama ning no olen kõiksugu asju lugenud.
Soovitan ikka hüdraulikaploki suhtes siis uurida, kõlab täitsa sellisena.
Mina olen saanud aru nüüdseks, et õlivahetus ei remondi jõnkse, värinat ega midagi, seega peaksid kiiremas korras uurima, kas on hüdraulikaplokis siis asi. Usun, et ka veovõll ei tohiks nüüd mõjutada kasti sisemist tööd, sest kui käik on R peal ning paned D peale ning käib jõnks, siis veovõll ei puutu sel hetkel mitte kuidagi asjasse. Olen ATM kastiga nüüd juba vist 3-4x pidanud jamama ning no olen kõiksugu asju lugenud.
Soovitan ikka hüdraulikaploki suhtes siis uurida, kõlab täitsa sellisena.
XC90 2005 120kw X
Ford Galaxy 2011 147kw X
XC90 2007 V8 232kw X
Audi Q7 S-Line 2008 240kw X
Audi A6 Allroad 2008 132kw X
Peugeot 508 GT 150kw X
Audi Q7 S-Line 2007 171kw X
Audi S6 2007 V10 320kw
Ford Galaxy 2011 147kw X
XC90 2007 V8 232kw X
Audi Q7 S-Line 2008 240kw X
Audi A6 Allroad 2008 132kw X
Peugeot 508 GT 150kw X
Audi Q7 S-Line 2007 171kw X
Audi S6 2007 V10 320kw
Re: V70 2012 aut. kasti probleem
Jah, Hõbenoolt külastades mingeid anomaaliaid välja ei löönud ja kast jõnkse ei teinud. Nüüd vahepeal oli ca 2 nädalane periood kui mingeid jõnkse ei esinenud, kuid selle nädala jooksul tagasi tulnud. Ja just soojaks sõidetud kastiga, külmkäivitusel neid ei esine.
Pm kui teha ära sõit punkti B nii, et ei pea R ja D peal vahetusi tegema (nt parkides), siis nagu probleeme ei esine
Tea kas peabki nüüd nii siis oma marsruute planeerima hakkama...
Ma ise ka kaldun arvama et veovõlli otsad ei hetkel juurpõhjuseks, pigem tundub olevat kasti probleem.
Ma ise pean plaani kirjutada Recrosse, kas Eestisse on soovitusi peale Hõbenoole, kelle poole pööruda?
Pm kui teha ära sõit punkti B nii, et ei pea R ja D peal vahetusi tegema (nt parkides), siis nagu probleeme ei esine
Tea kas peabki nüüd nii siis oma marsruute planeerima hakkama...
Ma ise ka kaldun arvama et veovõlli otsad ei hetkel juurpõhjuseks, pigem tundub olevat kasti probleem.
Ma ise pean plaani kirjutada Recrosse, kas Eestisse on soovitusi peale Hõbenoole, kelle poole pööruda?
Re: V70 2012 aut. kasti probleem
Kirjuta, saan aidata
Re: V70 2012 aut. kasti probleem
Ma tõstaks ühe ratta ülesse ja keeraks teda käega, et äkki käib tühjalt mingi osa pöördest...lõtkud jm. Et siis nagu 5a. vana Volvo jah??? Huvitav milline on kõige uuem aasta millel sellised tõsised vead meie foorumlaste Volvodel välja on hakanud tulema.
V70TDI1999
PlymouthRoadrunner440SixPack1972
http://pilt.delfi.ee/show_display.php?id=16887037&mode=0&salt=J6EIMu.jpeg
FB grupp: Kroomimine
https://www.facebook.com/groups/447420955303354/
PlymouthRoadrunner440SixPack1972
http://pilt.delfi.ee/show_display.php?id=16887037&mode=0&salt=J6EIMu.jpeg
FB grupp: Kroomimine
https://www.facebook.com/groups/447420955303354/
Re: V70 2012 aut. kasti probleem
Atsss kirjutas:Hüdraulikaplokis on R ja D solenoid minu arust eraldi. Käikudel oma solenoidid ning käigud võivadki hästi töötada, kas Hõbenool siis ei tekitanud Sinul neid jõnksatusi?
Mina olen saanud aru nüüdseks, et õlivahetus ei remondi jõnkse, värinat ega midagi, seega peaksid kiiremas korras uurima, kas on hüdraulikaplokis siis asi. Usun, et ka veovõll ei tohiks nüüd mõjutada kasti sisemist tööd, sest kui käik on R peal ning paned D peale ning käib jõnks, siis veovõll ei puutu sel hetkel mitte kuidagi asjasse. Olen ATM kastiga nüüd juba vist 3-4x pidanud jamama ning no olen kõiksugu asju lugenud.
Soovitan ikka hüdraulikaploki suhtes siis uurida, kõlab täitsa sellisena.
Siin jutus on palju erroreid...
Solenoidid teevad koos tööd erinevate käikudega. Ei ole igal käigul eraldi solenoidi.
Poolassid mõjutavad väga palju käigu sissepanekut ning õlivahetused võivad vabalt aidata. Viimast on lihtsalt vaja teha õigel ajal ja õigel viisil.
Re: V70 2012 aut. kasti probleem
Hmm, see tähendab, et Hõbenooles ei tööta üldse pädevad inimesed.......
Mulle öeldi diagnostis ning ka meilitsi, et solenoidid on erinevad...Muidu ma nii julgelt ei kirjutaks.
Mulle öeldi diagnostis ning ka meilitsi, et solenoidid on erinevad...Muidu ma nii julgelt ei kirjutaks.
XC90 2005 120kw X
Ford Galaxy 2011 147kw X
XC90 2007 V8 232kw X
Audi Q7 S-Line 2008 240kw X
Audi A6 Allroad 2008 132kw X
Peugeot 508 GT 150kw X
Audi Q7 S-Line 2007 171kw X
Audi S6 2007 V10 320kw
Ford Galaxy 2011 147kw X
XC90 2007 V8 232kw X
Audi Q7 S-Line 2008 240kw X
Audi A6 Allroad 2008 132kw X
Peugeot 508 GT 150kw X
Audi Q7 S-Line 2007 171kw X
Audi S6 2007 V10 320kw
Re: V70 2012 aut. kasti probleem
Olen päri hypnotiza-ga. Õlivahetus tuleb teha õigel ajal ja õigesti, nii kestab kasti sujuv töö.
Öeldakse küll, et ei pea vahetama, aga see on tehaste poolt ette antud lollus, pigem iga 80 000 vahetatada, kui mitte isegi tihedamini.
Öeldakse küll, et ei pea vahetama, aga see on tehaste poolt ette antud lollus, pigem iga 80 000 vahetatada, kui mitte isegi tihedamini.
Re: V70 2012 aut. kasti probleem
Rootsis taksode service pakett näeb ette käigukasti õlivahetuse iga 60tkm ning käigukastiõli filtri vahetuse 360tkm tagant. Infoauto näiteks ei ole käigukasti õlifiltri vahetusest kuulnudki...ei paku seda võimalust.
Re: V70 2012 aut. kasti probleem
Jah, käigukasti õlivahetuse printsiibiga olen nõus ja sai see ka tehtud koheselt peale auto ostu.
Hetkel ei ole veel lahendust probleemile saanud, kuid lähinädalal on variant proovida tarkvara uuendust.
Alustan hetkel väiksema kuluga protseduuridest, kohe solenoide või hürdoplokki vahetama ei torma.
Eks siis näe kas asi laheneb.
Hetkel ei ole veel lahendust probleemile saanud, kuid lähinädalal on variant proovida tarkvara uuendust.
Alustan hetkel väiksema kuluga protseduuridest, kohe solenoide või hürdoplokki vahetama ei torma.
Eks siis näe kas asi laheneb.
Re: V70 2012 aut. kasti probleem
Filtri vahetus on Volvol ju raske, minuteada on filter seal kasti sees ja käigukasti peab lahti võtma, et filtrit vahetada, sellepärast ka seda teenust ei pakuta.
Õli on mõistlik vahetada 80 000 max enamjaolt
Tarkvara uuendus on väga hea mõte
Õli on mõistlik vahetada 80 000 max enamjaolt
Tarkvara uuendus on väga hea mõte
Re: V70 2012 aut. kasti probleem
Vahepeal on teema jäänud soiku, kuid muutusid on kasti töös olnud.
Hüppasin läbi Kadrinast ja tegime adaptsiooni kastile temp vahemikele 80-90 ja 90-100.
Sellega muutusid lülitused sooja kastiga tunduvalt paremaks ja võiks öelda isegi et jään hetkel rahule.
Kuid kuna kasti õli oli Kadrinasse sõidust soe (ca 80 kraadi ringis) ja ajalimiit oli ees jäi töö poolikuks. Selle lõpetame nüüd järgm nädal kui viin auto hõbenoole Tallinna esindusse ja tehakse seal temp vahemik 60-70 70-80 ka ära, mis teoorias parandab mu reklamatsiooni.
Elame näeme.
Rait
Hüppasin läbi Kadrinast ja tegime adaptsiooni kastile temp vahemikele 80-90 ja 90-100.
Sellega muutusid lülitused sooja kastiga tunduvalt paremaks ja võiks öelda isegi et jään hetkel rahule.
Kuid kuna kasti õli oli Kadrinasse sõidust soe (ca 80 kraadi ringis) ja ajalimiit oli ees jäi töö poolikuks. Selle lõpetame nüüd järgm nädal kui viin auto hõbenoole Tallinna esindusse ja tehakse seal temp vahemik 60-70 70-80 ka ära, mis teoorias parandab mu reklamatsiooni.
Elame näeme.
Rait
- kipsikruvi
- Foorumlane
- Postitusi: 73
- Liitunud: 26 Dets 2016, 19:01
Re: V70 2012 aut. kasti probleem
Kas keegi teab, palju tarkvara vahetus võiks maksma minna? Ja kas hind sõltub auto vanusest kah, endal S80 2,4 D5 oleks plaanis proovida tarkvara vahetust...
S80 120kw D5 (2005)
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist