S60 veakood ja värin .
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
S60 veakood ja värin .
Auto ees selline veakood start verhinderd probeer opnieuw kui üritan käivitada ja ei käivitu.Keeran võtme välja ja uuesti proovides kaob see ära.
Teine mure on see,et autol värin sees,eriti kiirendamisel.Veljed lasin juba ära vaadata,olid sirged. Järgmisena plaan uued kastipadjad tellid kuna üks on täiesti läbi .Kas värvin võib olla sellest,et see padi on oma elu ära elanud ?
Teine mure on see,et autol värin sees,eriti kiirendamisel.Veljed lasin juba ära vaadata,olid sirged. Järgmisena plaan uued kastipadjad tellid kuna üks on täiesti läbi .Kas värvin võib olla sellest,et see padi on oma elu ära elanud ?
Re: S60 veakood ja värin .
Kui veljed ja rehvid on kontrollitud ning viga esineb kiirendamisel, siis üsna tõenäoline, et mõni sisemine pooltelje ots on ära väsinud. Tasuks üle kontrollida ka pikema veovõlli tugilaager!
Re: S60 veakood ja värin .
käisin autoga töökojas ja nad ei julgenud kindlalt öelda,et veovõllid läbi. Väga kallis varuosad ka,et niisama tellida,et ehk asi selles.Kas seda oleks võimalik ka kuidagi testida,et kas asi võib olla selles.Värin algab 65km/h juures ja kuni 80km/h peale seda läheb vaiksemaks ja väiksema kiiruse juures pole üldse.
- Traktorist
- Foorumi veteran
- Postitusi: 658
- Liitunud: 29 Apr 2013, 20:34
- Asukoht: Tallinn-Harjumaa-Läänemeri
- Kontakt:
Re: S60 veakood ja värin .
Kui sõidupealt kiirendada ja kuskil 70-80 kandis tuleb selline vastik värin sisse, siis 90% tõenäolisusega veovõlli sisemine ots
Re: S60 veakood ja värin .
Kogemusest võin öelda, et ka pihustite ebaühtlane töö võib tekitada terves keres värinat. Mu masinal oli viimase käiguga lahjemalt kiirendades värin alates 70kmh, 95kmh-ni jõudes ja pöörete langedes kadus ka vibra. Maanteel 5ndaga kiirendades või tõusust üles sõites, tekkis ka tugev vibra, 4ndaga kiirendades ei olnud sellist vibra.
Veovõllid tekitavad ka kindlasti vibra, kuid mu masinal olid need juba 5 aastat tagasi lõtkuga, mis on aja jooksul ainult suurenenud. Viimati olid lõtkud juba väga suured ning parema veovõlli tugilaager häälega. Kui aga pihustid ära sai vahetatud, kadus ka vibra.
Veovõllid tekitavad ka kindlasti vibra, kuid mu masinal olid need juba 5 aastat tagasi lõtkuga, mis on aja jooksul ainult suurenenud. Viimati olid lõtkud juba väga suured ning parema veovõlli tugilaager häälega. Kui aga pihustid ära sai vahetatud, kadus ka vibra.
- Traktorist
- Foorumi veteran
- Postitusi: 658
- Liitunud: 29 Apr 2013, 20:34
- Asukoht: Tallinn-Harjumaa-Läänemeri
- Kontakt:
Re: S60 veakood ja värin .
Nende vibra ega on üldse nii nagu on. Mine töökotta ja kurda muret, üldiselt ei pane keegi lambist diagnoosi.Lahendused on enamasti saadud internetis tuhnides pigem. Oma erinevate autodega olen neid vibrasid jahtinud nii, et süda läheb pahaks. Oma kogemustele tuginedes võin väita:kui vibra tuleb otse rooli, on asi rehvides-velgedes, sageli ka roolisüsteemis. (1 ei välista teist) Suurtel kiirustel ja pidurdamisel tekkiv värin viitab ( esimestele) piduriketastele.Tühikäigul vibreerimine on mootoripatjade viga. Kiirusel u. 70-80 täisgaasiga võimalikult suure käiguga kiirendades põhja alt tulev rõve (raputav) vibra johtub veovõllidest .
Samas ei välista ma kindlasti Maani poolt pakutud varianti - endal sellist kokkupuudet pole olnud. Maani masin diisel, mis sinu masin?
Samas ei välista ma kindlasti Maani poolt pakutud varianti - endal sellist kokkupuudet pole olnud. Maani masin diisel, mis sinu masin?
Viimati muutis Traktorist, 06 Veebr 2017, 07:48, muudetud 1 kord kokku.
Re: S60 veakood ja värin .
mul diisel .Töökojas nad ei julgenud ka diagnoos panna kuna veovõll pole odav lõbu mida niisama proovida,et ehk asi selles.Sõitsime alguls 2 kesi ja siis 5 kesi,et ehk raskusega veovõlli asend muutub.Aga ei olnud suurt erinevust.Kus võiks leida hea hinnaga veovõlle,ehk keegi oskab öelda ?
- kaupz
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1435
- Liitunud: 08 Juun 2007, 08:37
- Asukoht: Lääne-Harju vald
- Kontakt:
Re: S60 veakood ja värin .
mul ka sarnane vibra.
vaatasin VIDA infot pihustite töö kohta, kui 4tk näitas Fuel Correction 0 ja 6-7 mm3 siis üks oli 33 ml !
üks eelsüüteküünal oli ka ÕLINE (mitte küttekeha osa) siis kui kõik 5tk katkised maha keerasin.
see sama silinder näitas ka suurt Correctioni.
mille järgi ta seda kütusekogust tunneb?
vaatasin VIDA infot pihustite töö kohta, kui 4tk näitas Fuel Correction 0 ja 6-7 mm3 siis üks oli 33 ml !
üks eelsüüteküünal oli ka ÕLINE (mitte küttekeha osa) siis kui kõik 5tk katkised maha keerasin.
see sama silinder näitas ka suurt Correctioni.
mille järgi ta seda kütusekogust tunneb?
-
- Kõva postitaja
- Postitusi: 131
- Liitunud: 06 Apr 2016, 13:13
Re: S60 veakood ja värin .
Ma mõtleks siis natuke seda veovõlli asja.. Mul endal oli parempoolse pika veovõlli (V70 2002) liigend täiesti läbi ja see põhjustas enneolematut vibratsiooni - mida raskem koorem auto peal oli seda hullem see vibratsioon oli. Alguses tuli esile ainult kiirendades koormatud käruga aga lõpuks oli nii, et alates linnakiirustest kiirendades isegi üksinda oli autos päris korralik vibratsioon sees. Kui auto rahvast täis oli siis ei saanud üldse gaasipedaali puutudagi.
Mootoripadjad on ka kahtlane teema, mul endal oli tühikäigul vibratsioon - vahetasin padjad (lemf.) .. ja ikka vibratsioon alles. Crankis lasin vaakumit kontrollida, et äkki vaakumpump ära väsinud - olevat korras olnud (pakuti pihustite viga). Vahepeal käis käimariga hüdraulikabloki vahetuses ning peale seda läks tühikäiguvibratsioon Oluliselt väiksemaks (keegi viitsiks seda müstikat seletada?).
Ma olen kogenud ka väga mehist vibratsiooni, mis oli põhjustatud rattalaagritest.
Mootoripadjad on ka kahtlane teema, mul endal oli tühikäigul vibratsioon - vahetasin padjad (lemf.) .. ja ikka vibratsioon alles. Crankis lasin vaakumit kontrollida, et äkki vaakumpump ära väsinud - olevat korras olnud (pakuti pihustite viga). Vahepeal käis käimariga hüdraulikabloki vahetuses ning peale seda läks tühikäiguvibratsioon Oluliselt väiksemaks (keegi viitsiks seda müstikat seletada?).
Ma olen kogenud ka väga mehist vibratsiooni, mis oli põhjustatud rattalaagritest.
- kaupz
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1435
- Liitunud: 08 Juun 2007, 08:37
- Asukoht: Lääne-Harju vald
- Kontakt:
Re: S60 veakood ja värin .
mul oli enne käigukasti õlivahetust 3+3L vibra oluliselt hullem. läbi terve kere käis surin põrin värin kui viimase käigu lukku pani.
samas on mingi vibra ka õrnalt kohalt minnes, Neutral asendis pööretega mängides vist ei olnud.
nii et hakka või Hüdroploki juttu ka uskuma.
samas on mingi vibra ka õrnalt kohalt minnes, Neutral asendis pööretega mängides vist ei olnud.
nii et hakka või Hüdroploki juttu ka uskuma.
Re: S60 veakood ja värin .
kaupz kirjutas:mul ka sarnane vibra.
vaatasin VIDA infot pihustite töö kohta, kui 4tk näitas Fuel Correction 0 ja 6-7 mm3 siis üks oli 33 ml !
üks eelsüüteküünal oli ka ÕLINE (mitte küttekeha osa) siis kui kõik 5tk katkised maha keerasin.
see sama silinder näitas ka suurt Correctioni.
mille järgi ta seda kütusekogust tunneb?
Kuskilt meelde jäänud, et kontrollitakse pihustatavat kogust.
VIDA kirjutas:If fuel correction is +3 mm3 or higher, or -3 mm3 or lower, on any cylinder, this indicates problems.
Enda omal viimati kontrollisin, siis olid kõik 0,midagi, kõige suurem väärtus oli mälu järgi 0,53.
Re: S60 veakood ja värin .
nüüd ilmnes järgmine märk,kui autol on inimesed peale ja paremale rattad välja täitsa keeran,siis tuleb vasaku esimese ratta juurest selline hääl nagu nuut peksaks üle. Kas see kindel märk veovõllist ?
Re: S60 veakood ja värin .
See võib olla ka see, et ratas keerab koopasse. Kas piirajad on terved?
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist