s60 d5 nagu oleks uimane?

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

killer666
Kõva postitaja
Postitusi: 113
Liitunud: 30 Mai 2010, 20:10

s60 d5 nagu oleks uimane?

PostitusPostitas killer666 » 20 Sept 2016, 19:01

Autoks siis 2002a volvo s60 diisel, 120kw automaat. Mulle tundub , et 120 kw kohta on see mootor jõuetu. Kõige rohkem häirib selle asja juures see, et juba näiteks poole gaasiga laseb pöörded kuhugi 3krpm , ennem kui järgmise käigu paneb.Nagu koormust arvutaks valesti vms. Samas kui rahulikult sõita, siis hoiab ilusti pöörded madalal. Tagant musta ei tule.

On mingeid tüüpvigu, mida tasuks ennem ise näppida? Elm327 pääseb sellele mootorile ligi?

Tags:

Ott09
Foorumi veteran
Postitusi: 639
Liitunud: 23 Aug 2012, 16:08

Re: s60 d5 nagu oleks uimane?

PostitusPostitas Ott09 » 20 Sept 2016, 21:40

atm? ehk kast libistab?
2012-2014 1997 v70 2,5 tdi müüdud
2014- 2016 2003 v70 d5 pestav edition :) müüdud
2016- 2009 xc70 heico sportiv

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1393
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: s60 d5 nagu oleks uimane?

PostitusPostitas amazon86 » 20 Sept 2016, 22:20

ELM327 saab ligi küll, kuid pädeva vastuse annab ikka Volvo VIDA.
Powered by Volvo
V70 98 2,5 TDI
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
S60 05 2,5T
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

diselmotoor
Kõva postitaja
Postitusi: 131
Liitunud: 06 Apr 2016, 13:13

Re: s60 d5 nagu oleks uimane?

PostitusPostitas diselmotoor » 20 Sept 2016, 23:40

Mul endal sama jama aga ma panen selle hetkel veel vigase kasti süüks (käiguvahetus tuntav ja kohati lausa lõõgiga) - mõnikord on täiesti idiootne, kergelt kiirendades lõugab mootor aiste vahel kuni ~3500rpm välja ja siis alles hakkab järgmist käiku sisse toppima.. Minu enda persedüno ütleb, et kast mitte ei libista vaid ei saa käiguvahetusega hakkama õigel hetkel. Sest ala viimased 1000rpm venib auto nigu tigu kuniks järsku siis käiguvahetus toimub - parema jalaga saab selle vea küll parandada aga nohjah küttekulule on see ka oma jälje jätnud.

Iseenesest peab käigukasti tootjale au andma, päris kõva asi valmis tehtud. Sellise käike raiuva käigukastiga juba 2a sõitnud (~100 000km) ning siiamaani pole veel midagi laiali lennanud seal sees.. Aga noh nüüd lõplikult kõrini ära saanud (tahaks pestavi jutule ka minna aga sellise kastiga pole nagu eriti mõtet..) ja see talv laseb asja korda ära teha, kallis on aga vast minu kasutusaja peab vastu ilma igasuguste probleemideta.

killer666
Kõva postitaja
Postitusi: 113
Liitunud: 30 Mai 2010, 20:10

Re: s60 d5 nagu oleks uimane?

PostitusPostitas killer666 » 21 Sept 2016, 08:44

Kast mitte ei libista, vaid vahetab juba poole gaasi pealt liiga kõrgete pöörete juures käiku. Ala selline tunne nagu sõidaks mäest üles vms.
Samas kui gaas täitsa põhja vajutada ega ta siis eriti paremini ei kiirenda kui poole gaasiga. Ma siiski kahtlustaks mingisugust elektroonika viga seal. Muidu mul kast mingeid pauke ei tee.
Üks anomaalia on, nimelt ristmikul D peal seistes käib mingi 3-4 sek jooksul kerest nõks läbi, nagu vahetaks käiku. Ükskord proovisin kohapeal kangiga D-L-D ja siis teeb samamoodi nõksu . Kas ta siis tahab teisega kohalt ära minna või milles asi?
http://www.youtube.com/watch?v=SH4gmNpW_L8

Mul nii küll ei tõmba nagu siin videos.

Ott09
Foorumi veteran
Postitusi: 639
Liitunud: 23 Aug 2012, 16:08

Re: s60 d5 nagu oleks uimane?

PostitusPostitas Ott09 » 21 Sept 2016, 09:27

killer666 kirjutas:Kast mitte ei libista, vaid vahetab juba poole gaasi pealt liiga kõrgete pöörete juures käiku. Ala selline tunne nagu sõidaks mäest üles vms.
Samas kui gaas täitsa põhja vajutada ega ta siis eriti paremini ei kiirenda kui poole gaasiga. Ma siiski kahtlustaks mingisugust elektroonika viga seal. Muidu mul kast mingeid pauke ei tee.
Üks anomaalia on, nimelt ristmikul D peal seistes käib mingi 3-4 sek jooksul kerest nõks läbi, nagu vahetaks käiku. Ükskord proovisin kohapeal kangiga D-L-D ja siis teeb samamoodi nõksu . Kas ta siis tahab teisega kohalt ära minna või milles asi?
http://www.youtube.com/watch?v=SH4gmNpW_L8

Mul nii küll ei tõmba nagu siin videos.



esialgu vaatasin, et sinu tehtud video, mis seal muretseda :D, see 3-4 sek nõks on ilmselt ikka see, et võtab käigu välja, annab välja programeerida, kuid see vaevalt probleemi põhjustab. Mis siis juhtub, kui manuaalrešiimis kiirendad?
2012-2014 1997 v70 2,5 tdi müüdud
2014- 2016 2003 v70 d5 pestav edition :) müüdud
2016- 2009 xc70 heico sportiv

killer666
Kõva postitaja
Postitusi: 113
Liitunud: 30 Mai 2010, 20:10

Re: s60 d5 nagu oleks uimane?

PostitusPostitas killer666 » 21 Sept 2016, 10:30

Sel pole manuaalreshiimi ju?

diselmotoor
Kõva postitaja
Postitusi: 131
Liitunud: 06 Apr 2016, 13:13

Re: s60 d5 nagu oleks uimane?

PostitusPostitas diselmotoor » 21 Sept 2016, 21:38

2002 masinal jah manuaalrežiimi pole (L, 3, 4, D).

Ott09
Foorumi veteran
Postitusi: 639
Liitunud: 23 Aug 2012, 16:08

Re: s60 d5 nagu oleks uimane?

PostitusPostitas Ott09 » 22 Sept 2016, 09:58

Kas kastis õli oled vahetanud, kontrollinud?, jahutusvedelikus pole õli, mootori tagaküljel peaks mingi käigukasti radikas olema, mis võib lekkuda. mul oli 2003 ja manuaalresiimiga, sellel oli selline vidin, põhja alt kenasti nähtav, kui kate eemaldada, mingid 2 voolikut kyljes.
2012-2014 1997 v70 2,5 tdi müüdud
2014- 2016 2003 v70 d5 pestav edition :) müüdud
2016- 2009 xc70 heico sportiv

martinjev
Kõva postitaja
Postitusi: 212
Liitunud: 13 Juul 2011, 16:38
Asukoht: Tartu

Re: s60 d5 nagu oleks uimane?

PostitusPostitas martinjev » 22 Sept 2016, 18:28

Käimakasti radikas seal kindlasti ei ole. Mootoriõli soojusvaheti peaks seal olema.

Ott09
Foorumi veteran
Postitusi: 639
Liitunud: 23 Aug 2012, 16:08

Re: s60 d5 nagu oleks uimane?

PostitusPostitas Ott09 » 22 Sept 2016, 22:35

martinjev kirjutas:Käimakasti radikas seal kindlasti ei ole. Mootoriõli soojusvaheti peaks seal olema.



võib tõesti nii olla
2012-2014 1997 v70 2,5 tdi müüdud
2014- 2016 2003 v70 d5 pestav edition :) müüdud
2016- 2009 xc70 heico sportiv

killer666
Kõva postitaja
Postitusi: 113
Liitunud: 30 Mai 2010, 20:10

Re: s60 d5 nagu oleks uimane?

PostitusPostitas killer666 » 25 Sept 2016, 13:20

Lõi ette holldandi keeles, et käigukast vajab hooldust. Avariireshiimis pole, kõik toimib nii nagu ennemgi.
Külmalt vaatasin õlitaset ja on Max peal, isegi nagu natuke oleks üle. Kas peaks proovima välja lasta? Õlil muidu mignit haisu pole, aga on nagu kergelt oranshikas.

Kas see veateade peaks ise ära kaduma, eeldusel et oli näiteks korra või saab arvutiga ainult. Et ses suhtes teaks, kas on püsiv viga või mis.

edit. Elm 327 kaabliga tulid p0810 ja p0811 koodid. Clutch position error ja clutch a slipping.
edit2 , Loen kuskil väljamaa foorumist, et need koodid on seotud selle kohapeal käigu välja võtmisega ja vajalik oleks õlivahetus ja käigukasti aju tarkvara uuendus. Oskate ehk kaasa midagi rääkida. Kirjutasin siin ülevalpool ka, et kohapeal teeb mingeid imelikke nõkse vahepeal. Naine muidu sõitis sellega ja tema mäletamistmööda just kohapeal seistes oli kolmnurk põlema läinud. Täpselt ei mäleta kas kang oli D või N peal.
Off Topic
2001's have a "feature" where the transmission disengages the torque converter at a stop, essentially putting the car in neutral. It...doesn't work, and ends up destroying the transmissions in most 2001's.

The remedy for that is a software update that Volvo SHOULD make free, but I'm not sure what the standard rate for applying such an update is.

Probably a good idea to do a transmission flush in the near future once you get your car back, especially if it has never been done before.

killer666
Kõva postitaja
Postitusi: 113
Liitunud: 30 Mai 2010, 20:10

Re: s60 d5 nagu oleks uimane?

PostitusPostitas killer666 » 29 Sept 2016, 10:52

Kolmnurk kustus ära ja rohkem probleeme pole.

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

Re: s60 d5 nagu oleks uimane?

PostitusPostitas tnx » 30 Sept 2016, 10:10

ei saanud aru, kas tegid siis midagi või läks ise korda?

killer666
Kõva postitaja
Postitusi: 113
Liitunud: 30 Mai 2010, 20:10

Re: s60 d5 nagu oleks uimane?

PostitusPostitas killer666 » 30 Sept 2016, 10:51

Kolmnurk kustus ära peael sõitmist. Teised ja kolmandad on siin proovinud ja arvavad et see minek on väga hea. Eelnevalt mul oli 150-160kw autod ja siis tundus nagu kuidagi eriti nõrk see 120. Ilmselt tegin sääsest elevanti.

Aga seda vabakäigu käiguväljavõtmist progeb ainult esindus või saab seda tavaline kodu vida-dice kasutaja ka teha?


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline