Xc70ne atm. käigukasti õlivahetus

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

arny
Foorumi veteran
Postitusi: 1427
Liitunud: 02 Apr 2006, 09:53
Asukoht: tartu
Kontakt:

Re: Xc70ne atm. käigukasti õlivahetus

PostitusPostitas arny » 10 Dets 2015, 17:43

huvitav kas siis peale seda dünaamilist õlivahetust ei kontrollitudki kasti tööd. Hõbenooles mul tehti sõit arvutiga enne õli vahetust ja pärast dünaamilst õli vahetust. Hõbenool kinnitas, et asi korras, oli enne ja onna nüüd ka. Siiani pole ka midagi käigukasti töös muutunud halvemaks nii et vist toimib. See kui jah ennem oleks midagi mäda siis see õli vahetus vist ei päästa jah. Samuti võib väita Saabi puhul, et peale mootori õli vahetust jooksis kokku, et ärge õli vahetage. Olgugi, et keti vahetus oli tegemata ja see tegi mootoris häält mille peale mindi õli vahetama.
Nii palju kui on inimesi on ka arvamusi, iga sita jaoks on oma kärbes kes on selle üle õnnelik. Ka KIA carnivaliga sõidetakse ja tean ühte kes on väga rahul.

tallaploomi
Foorumi veteran
Postitusi: 528
Liitunud: 27 Juul 2011, 23:27
Asukoht: Haapsalu

Re: Xc70ne atm. käigukasti õlivahetus

PostitusPostitas tallaploomi » 10 Dets 2015, 17:55

Gljuk

Mina olen enda autoga pea 4,3 aastat ja 120000 km sõitnud ja 2 korda dünaamilise atm kasti õlivahetuse teinud.Esimest korda tegin suht alguses kui auto ostsin.
Kui auto ostsin oli 105000 km kellal ja siiani kast toimetab ilusti ja see on fakt.

Ja need faktid olen varasemalt juba ära märkinud siin teemas.

Sinu faktide järgi peaks see juba kokku olema jooksnud.


Võta asja rahulikult.
H,s80-2007-d5-136kw

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4389
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Xc70ne atm. käigukasti õlivahetus

PostitusPostitas gljuk » 10 Dets 2015, 18:26

Ei mu faktid väitnud, et midagi peaks katki minema.

Ei tea, palju pean kordama, et iga õlivahetus ei tähenda, et kast kohe pekki läheb. Seda räägin, et juhtub! Seda räägin, et ohtlik on see tegevus.

Kõik. Monoloogi lõpp.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 872
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: Xc70ne atm. käigukasti õlivahetus

PostitusPostitas 164 » 10 Dets 2015, 23:40

Vahetasin enda AW55-50/51SN kastis õli järgmiselt (lbs. täna ~293tkm):
- tavavahetus teeninduses ~15tkm tagasi
- tegin ise dünaamiliselt vahetuse, kulus 12L. ~12,5tkm tagasi
- tegin ise tavavahetuse ~500km tagasi
Õli on püsinud pärast dünaamilist ~11tkm hiljem puhtana ning kärsahais puudub. Küll aga on kast algusest peale olnud pooletoobine, kickdown'e see ei salli, taob käigu selga, rahulikult sõitest käitub mõistlikult, pärast pikka maanteesõitu hakkab linnas vahest jõnkse tegema. Seda kõike tegi nii enne vahetust, teeb ka pärast. Pigem on asi paremaks läinud, eriti külmalt käitumine. Hypno kogemusest tasub õppida, tõenäoliselt on solenoidid ja filter mul jama täis ja seda juba algusest peale. Küll aga ei ole loogiline väide, et pesu kasti kokku keerab. Kast keerutab vana õliga sodi ringi pidevalt läbi filtri. Nüüd ühtäkki vahetad selle sodise/vana õli puhta vastu välja-ning hakkad keerutama puhast õli sissejäänud sodiga. Tavavahetusega paned samuti värske õli sisse, mis seda sodi läbi filtri ringi keerutab ning aina rohkem peale igat korda vana sodi lahti peseb. Suur küsimus on nüüd selles, et kas 12l liitri uue õli tavavahetusega (ehk 3-4 korraga) saad sa tegelekult ka sodi rohkem välja kui dünaamilise vahetusega... kas üldse, ja siis kui palju? Kas kasti ehitus toetab seda väidet?
Samuti on loogika vastane, et 4 korra tavavahetusega vahetad õli 100% välja-mingi vana segu jääb ikka sisse.

Aga õigustada õli mittevahetamist, on lihtsalt kas äärmiselt rumal või siis pahatahtlik tegevus. Sellel teemal vaielda on absurdne.
Sama on kuulujutu tasemel väidetega.

tallaploomi
Foorumi veteran
Postitusi: 528
Liitunud: 27 Juul 2011, 23:27
Asukoht: Haapsalu

Re: Xc70ne atm. käigukasti õlivahetus

PostitusPostitas tallaploomi » 11 Dets 2015, 07:17

Läbipesumeetodil Vida juhiste järgi käib õlivahetus nii,et alt välja ja pealt samapalju sisse.
Siis võetakse õli cooleri juurest toru lahti ja see hakkab kanistrisse jooksma ning pealt valatakse aina uut juurde ja loomulikult tuleb samal ajal teha ka ettenähtud toiminguid.
Ehk uut õli lastakse niikaua peale kui teisest otsast hakkab puhas õli välja tulema.

Selle spets masinaga pannakse ka vollad külge ja siis alles hakkab pesu ja vahetus pihta ning mitte kordagi ei lähe vana õli otse kasti tagasi,vaid ühest otsast uus sisse ja teisest otsast vana välja.

Uus õli tuleb koguaeg peale ja must jookseb teisest otsast läbi cooleri toru välja mitte ei lähe uuesti kasti.

Kuidas see nn.pehme vahetus siis parem on ? Paned oma 4 liitrit uut õli sisse ja siis see keerleb seal süsteemis ringi ning justnimelt peseb mustuse rohkem lahti ja filtri umbe.

Ning teema alguse poole olen mitmeid kordi maininud,et peetis kastiga on suur tõenäosus,et läheb rikki ja polegi seda eitanud.
H,s80-2007-d5-136kw

Kasutaja avatar
hypnotiza
Volvo Club liige
Postitusi: 3157
Liitunud: 20 Mai 2008, 22:43
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Re: Xc70ne atm. käigukasti õlivahetus

PostitusPostitas hypnotiza » 11 Dets 2015, 10:02

Point seisnebki selles, et esmalt tuleks lasta vana õli alt välja. Siis tuleb ka osa filtrisse jäänud sodi välja. Otse torust lastes tuleb juba filtreeritud õli. Kui alt ei lase siis oht kokku lasta.

Gljuk: kas oleks võimalik see kast organiseerida mulle uurimiseks? Saaks otsida välja vea ja näidata seda seejärel. Või läheb antud kast remonti?

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4389
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Xc70ne atm. käigukasti õlivahetus

PostitusPostitas gljuk » 11 Dets 2015, 10:08

hypno, Kui viitsid remonti ette võtta, ma võin jagada Su kontakti.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

nustu826
Kõva postitaja
Postitusi: 203
Liitunud: 10 Juun 2013, 20:41
Asukoht: Paide - Türi

Re: Xc70ne atm. käigukasti õlivahetus

PostitusPostitas nustu826 » 11 Dets 2015, 16:19

Mina võin isiklikult välja tuua kaks sellist näidet:

XC90 aastast 2004 - peale seda odavat õlivahetust hoolduse käigus kadus kohe töökojas proovisõidul ära viimane käik, enne seda töötas kast ideaalselt. Sai veel 2 korda vahetatud nii, et vana õli punnist välja, uus sisse ja 25km sõitu ja uus vahetus. Siis tuli tagasi, aga iga kord ikka ei lülitanud korralikult. Siis treilerile ja Hõbenoolde läbipesusse ja praeguseks juba 40 000 sõidetud ilma igasuguste anomaaliateta ja ilma mingisuguse remondita. Õli oli välja lastes tume aga punase tooniga.

XC70 aastast 2003 - Sõidu ajal lihtsalt kadusid kaks viimast käiku ära. Kohe treilale ja Hõbenoolde ja peale läbipesu töötas jälle vähemalt 20 000. Edasine ajalugu autost teadmata.

Ja õe 2005a S80-l oli Hõbenoole hinnapakkumises ka filtri vahetus kirjas... Kui õieti mäletan siis oli 350€ kokku

Seega 2 juhtu kus läbipesust ka reaalselt kasu on olnud...

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4389
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Xc70ne atm. käigukasti õlivahetus

PostitusPostitas gljuk » 11 Dets 2015, 17:21

Hea kogemus! Huvitav teada
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

arny
Foorumi veteran
Postitusi: 1427
Liitunud: 02 Apr 2006, 09:53
Asukoht: tartu
Kontakt:

Re: Xc70ne atm. käigukasti õlivahetus

PostitusPostitas arny » 12 Dets 2015, 08:07

a äkki ongi asi hoopis vahetajas, kus huvitav need teised seda on lasknud teha, kel kast laiali on läinud.

Kasutaja avatar
igiliikur
Kõva postitaja
Postitusi: 177
Liitunud: 09 Apr 2015, 19:39

Re: Xc70ne atm. käigukasti õlivahetus

PostitusPostitas igiliikur » 13 Dets 2015, 04:47

Pigem on siin ikka konkreetses kastis asi kinni. Mõttetu vaidlemine. Kes leiab siit teemast piisavalt argumente dünaamiliseks ja kes leiab piisavalt argumente nn poolikuks vahetuseks. Ma usun, et sellise asja juures ei saa raha määravaks, vaid omaniku otsus. Aga muidu hea teema, hüpno, kui vähegi viitsimist ja aega, tee veel mõne kasti lammutusest pilte koos kommentaaridega. Selliseid mehi, kes viitsivad oma kogemusi ja tegemisi jagada, pole eestis just palju....
XC90

racer20
Kõva postitaja
Postitusi: 128
Liitunud: 23 Jaan 2011, 12:28

Re: Xc70ne atm. käigukasti õlivahetus

PostitusPostitas racer20 » 08 Veebr 2016, 22:15

Nii,hinnapakkumised võetud siis mõlemast kohast IA ja Hõbenool.
Summa jääb pmst samasse aukku.
Millist kohta rohkem soovitate ja miks?
Ise asun Lõuna-Eestis ja oleks sobilikum IA külastus aga ehk keegi oskab Hõbenoole kasuks rohkem pluss punkte öelda,et pikem sõit ette võtta.

Kasutaja avatar
-taf-
Kreisi postitaja
Postitusi: 464
Liitunud: 20 Veebr 2013, 09:50
Asukoht: Tallinn

Re: Xc70ne atm. käigukasti õlivahetus

PostitusPostitas -taf- » 08 Veebr 2016, 22:25

Kui sama raha eest ülikonna saab, kas valida rätsep või kaubamaja :D Plaanin ise ka vahetust ja ilmselt valin Hõbenoole... Samas Tartu IAga mul kokkupuude puudub ja seetõttu mitte üht halba sõna nende pihta

Harrikald
Kõva postitaja
Postitusi: 225
Liitunud: 22 Sept 2011, 12:15

Re: Xc70ne atm. käigukasti õlivahetus

PostitusPostitas Harrikald » 08 Veebr 2016, 22:27

Ma võtsin pakkumised Autovivast ja Hõbenoolest. Hn oli tunduvalt odavam ja sain ise töö ajal kõrval passia, uurida ja puurida . Väga norm koht minu meelest.

Harrikald
Kõva postitaja
Postitusi: 225
Liitunud: 22 Sept 2011, 12:15

Re: Xc70ne atm. käigukasti õlivahetus

PostitusPostitas Harrikald » 08 Veebr 2016, 22:28

See eelmine postitus paneb asja paika. Rätsepp. ...


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist