S80 129kW 2010 automaat D5 "engine service required"

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

offence
Uustulnukas
Postitusi: 9
Liitunud: 02 Juun 2014, 21:09

S80 129kW 2010 automaat D5 "engine service required"

PostitusPostitas offence » 14 Juun 2015, 20:18

Tere!

Tekkis autoga eile selline olukord, et linnavahel sõites viskas ette oranži tulukese ning kirja, et engine service required ning sel hetkel kadus mootoril jõud tagant totaalselt ära. Kuna koduni oli 400m minna, siis vajutasin gaasi rohkem ning mingi hetk tuli mootorisse nagu jõud tagasi, ent armatuurile viskas sildi soot filter full, ehk siis tahmafilter täis. Siit ka minu küsimus, soovin homme autot kuskile teenindusse viia, kuid kas ja kui palju ma tohin sellise autoga sõita ning kui tervislik see autole on?

Tänan ette juba vastajaid!


PS! Olen küllaltki võhiklik autonduses. :roll:

AimarP
Kõva postitaja
Postitusi: 243
Liitunud: 11 Sept 2013, 12:21
Asukoht: Harjumaa

Re: S80 129kW 2010 automaat D5 "engine service required"

PostitusPostitas AimarP » 14 Juun 2015, 20:53

Nu kui sa Tallinnas või Tartus elad siis teenindusse võid ikka rahulikukt kulgeda. Mootor on lihtsalt avarii resiimis. Ja filtrile tuleb teha sund põletus. Rohkem piitsa ja maantee sõitu vaja sõita.
Volvo XC70 D5 2010.

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4392
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: S80 129kW 2010 automaat D5 "engine service required"

PostitusPostitas gljuk » 14 Juun 2015, 22:08

Põletamiseks on mõtekam teenindusse MITTE minna. On teisi tegijaid, ja päris palju ka, kes sellega aidata saavad.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

offence
Uustulnukas
Postitusi: 9
Liitunud: 02 Juun 2014, 21:09

Re: S80 129kW 2010 automaat D5 "engine service required"

PostitusPostitas offence » 14 Juun 2015, 22:44

Plaanis pole iseenesest IA-sse minna, kuna ei meeldi nende suhtumine kohe mitte gramm. Iseenesest on imelik, et see häire tuli peale seda kui sai sõidetud trt-rkv-tln-trt, ehk maanteesõitu piisavalt ning võimalust isepuhastumiseks küll ja küll. Aga eks homme siis üritan kuidagi läbi linna kulgeda kuskile töökotta :)

Pahh
Kõva postitaja
Postitusi: 110
Liitunud: 17 Juul 2012, 15:24

Re: S80 129kW 2010 automaat D5 "engine service required"

PostitusPostitas Pahh » 15 Juun 2015, 17:14

Mul oli sama keiss...
Läbi oli kas rõhu või temp andur...ei mäleta...
igatahes 3aasta jooksul on mõlemad andurid saba andnud ja nüüdseks vahetatud loomulikult,,,pidavat olema tüüpilised need anduririkked...
andur oli ca 150 euri tk vist..
Volvo V70 2010a. 129kw disla automaat

timmukas
Kreisi postitaja
Postitusi: 381
Liitunud: 07 Juul 2012, 09:11
Asukoht: Tallinn

Re: S80 129kW 2010 automaat D5 "engine service required"

PostitusPostitas timmukas » 16 Juun 2015, 06:25

offence kirjutas:Plaanis pole iseenesest IA-sse minna, kuna ei meeldi nende suhtumine kohe mitte gramm. Iseenesest on imelik, et see häire tuli peale seda kui sai sõidetud trt-rkv-tln-trt, ehk maanteesõitu piisavalt ning võimalust isepuhastumiseks küll ja küll. Aga eks homme siis üritan kuidagi läbi linna kulgeda kuskile töökotta :)


Ega paljudele autoomanikele ei meeldi autode margiesindused.Juba ainuüksi seepärast et neil olevat kallis.Kallis on ta siis kui sa oled juba kõik väikesed töökojad läbi käinud, igalepoole raha jätnud aga auto pole ikkakorras.Ja kui siis esindus küsib sama summa ühe korraga auto kordategemise eest,siis muidugi ei meeldi see kellelegi.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 15 külalist