S60 mootor jukerdab!

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

MärtR
Uustulnukas
Postitusi: 7
Liitunud: 15 Mai 2014, 20:35

S60 mootor jukerdab!

PostitusPostitas MärtR » 07 Juun 2015, 17:57

Autoks siis S60, 2.4L 136kw D5, aasta 2007lõpp.
Viga seisneb selles et automootor töötab ebaühtlaselt, nii tühikäigul kui ka sõites ühtlasekiirusega hakkavad pöörded kõikuma(madalamaks ja uuesti normi). Keskmine kütuse kulu on tõusnud selle jamaga, ennem oli 7.4L/100km nüüd näitab 8.5L/100km.Kiirendades probleemi ei ole. Vahepealjukerdab mootor nii et sõit muutub võimatuks! Gaasi mahalastes hakkab samuti jukerdama aga momendiks.


Diagnostika tehtud näitas et eelsüüteküünaldega mingi jama(auto käivitub ilusti). Samuti sai likviteeritud õhuleke turbo plastik torus mis jookseb mootorialt. Näitas ka et viienda ja kuuenda pihustiga jama sellest tulenevalt ka pistikute vahetus(olid päris jubedad)

Sorry kui tekst liiga segane. Vb on kellelgi sama jama olnud ja oskab aidata.
Lgp: Märt

Kasutaja avatar
HendrikS
Kreisi postitaja
Postitusi: 433
Liitunud: 16 Mai 2010, 18:11

Re: S60 mootor jukerdab!

PostitusPostitas HendrikS » 07 Juun 2015, 18:33

Tere,

tasuks kontrollida kütuserõhuregulaatorit ning survelati andurit.

terv,

´H.

MärtR
Uustulnukas
Postitusi: 7
Liitunud: 15 Mai 2014, 20:35

Re: S60 mootor jukerdab!

PostitusPostitas MärtR » 08 Juun 2015, 00:12

Võib tunduda loll küsimus aga kuidas neid kontrollida?

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1482
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: S60 mootor jukerdab!

PostitusPostitas amazon86 » 08 Juun 2015, 08:09

Swirl klapid korras?
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

J30
Foorumi veteran
Postitusi: 882
Liitunud: 28 Jaan 2011, 19:01
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa
Kontakt:

Re: S60 mootor jukerdab!

PostitusPostitas J30 » 09 Juun 2015, 12:04

Minul on ka üks rumal küsimus. Mind huvitav see kuues pihusti, mille pistikut vahetati... Ehk peaks tegema uue diagnostika ja piirduma viie silindri uurimisega.

Aga asjast nüüd. Kui sul pihustitega jama oli, siis see võib tähendada, et põlemata kütus on tahmafiltri ummistanud. Sõida võimalukult vähe või üldse mitte. Kui tahmafilter on kütusega ummistatud, siis see võib väga kiiresti tekitada väga suuri probleeme - lõppeb sellega, et väljuvad gaasid otsivad lihtsama tee... Põletavad EGR-i maha ja tulevad siselaskesse tagasi, seejärel sulab plastist sisselase jne...
Harteron.ee Näidikuplokkide, elektroonika, ABS ja DEM remont, keelevahetus, diagnostika, ostuabi Harjumaal


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: harrisan ja 2 külalist