1. leht 4-st

2,4d ja D5-e automaatkasti õli

Postitatud: 14 Mär 2011, 13:49
Postitas Vaho
Tean, et Aisin Warneri 5-käigulistesse kastidesse tuleb panna Volvo spetsiaalõli või Mobil1 ATF3309 õli. Kuna mõlemad on ikkagi kallid, Volvo oma eriti ja seda kulub ka palju, siis küsiks sellise õli kohta - Carlube ATF-U??? Spetsifikatsiooni nimekirjas on märge, et vastab JW 3309 nõuetele ja on ka mingi Volvo number.
http://pood.automaailm.ee/est/autokaubad/olid/automaat/?productID=3135

Mis spetsialistid aravavad, kas tasub seda D5-e automaatkasti panna?? Hind on muidu väga hea ju.

Re: 2,4d ja D5-e automaatkasti õli

Postitatud: 14 Mär 2011, 14:41
Postitas antsa911
Vb ma raiun täitsa mööda aga kogu selle õli eest plekid 100 - 120 euri pluss siis pead juurde ostma läbipesuvahendeid ja mingeid vaskseibe. Kuskil 150 euri vast kokku. Siis mässad nagu hull selle õlivahetusega ja jumal teab, kuidas see õnnestub. Kas ei ole lihtsam viia kuskile õlivahetusse, saada garantii ja maksta vb mingisugune 250-300 euri?

Re: 2,4d ja D5-e automaatkasti õli

Postitatud: 14 Mär 2011, 14:52
Postitas gljuk
Kuigi üritan viisakas olla foorumis suhtlemisel, kuid siinjuures ütleks küll "Krt, palju võib, noh?".

Igal nädalal tekib paar teemat, kus küsitakse igasuguste õlide kohta, et kas saab või ei saa panda.
Natuke uurimist, natuke otsimist siit foorumist ja mõtlevas peas ei pea ükski kahtlust jääma, et kas ORIGINAAL või Mobil 3309. PUNKT.

Kui keegi ikkagi veel kahtleb, otsib veel natuke infot, kui palju käigukasti remont maksma võib.

Re: 2,4d ja D5-e automaatkasti õli

Postitatud: 14 Mär 2011, 15:01
Postitas Vaho
gljukile: siin on neid teemasid küll jah, aga ma ei küsigi, kas võib tavalist ATF või Dextroni või mida iganes panna. Carlube´ATF-U on minu arvates suhteliselt värskelt müügis, varem sellist varianti ei olnud. Inglismaa foorumis natuke ka Carlube üle arutatud, sealt siis info sain aga ei midagi spetsiifilist ja kogemusi ka eriti kellelgi ei olnud. Kuna hind on sellel ikkagi oluliselt odavam ja tegelikult peaks ju numbrite järgi (3309) nõuetele vastama, siis mõtlesin, et äkki keegi teab midagi.

Re: 2,4d ja D5-e automaatkasti õli

Postitatud: 14 Mär 2011, 15:23
Postitas gljuk
Saan aru jah, palun andeks kui ebaviisakas olin.
Samas võis küsida selle Carlube õli kohta olemasolevatest teemadest.
Neid JWS3309 spekile vastavaid õlisid on küll ja küll, ja mõni tegelane julges isegi endale panda. Olen lugenud, et mõnel läks käigukast katki vale õli kasutamise tõttu. Remont on kvaliteetõlist oluliselt kallim.

Re: 2,4d ja D5-e automaatkasti õli

Postitatud: 14 Mär 2011, 15:44
Postitas Vaho
no jah, eks need teised teemad on selliseks pikaks ja lohisevaks läinud. Mõtlesin, et tulen uudse mõttega, aga kui ütled, et JWS 3309 õlisid on veel ja kõik ei kõlba, siis ma seda ei teadnud. Otsisin lihtsalt soodsamat varianti. Hinnavahe on ikkagi 2 korda ja põhimõtteliselt on ju teada ka seda, et palju neid õlitootjaid siis on?? Mõned tootjad ja 20 kaubamärki kui asja lihtsustatult võtta.
Siin see inglise foorum ka, kui kedagi peaks huvitama: http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=116042

Siiski, kui keegi selle konkreetse õli kohta midagi öelda oskab, siis see oleks teretulnud.

Re: 2,4d ja D5-e automaatkasti õli

Postitatud: 14 Mär 2011, 16:39
Postitas gljuk
Kui julged endale sellist panda ära kiirusta tulemustest rääkida, sõida enne 10-15k ja siis võib juba rääkida meile.
Seda 10k sõidab kast ka tavalise ATFiga, probleemid algavad pärast.

Re: 2,4d ja D5-e automaatkasti õli

Postitatud: 14 Mär 2011, 17:28
Postitas Niru
krt mina ka tegelikult ei tea, kirjas on et originaal ja see mobil, aga kui nt helistan Transremi -kus automaatide remondi ja hooldusega tegeldakse, siis see vana ütleb, et kui see kast (ju siis kasti sisu, arvata on et korpus ikka erinev) on jaapani auto küljes siis peab sinna originaal jaapani auto õli valama ja kui volvo küljes siis volvo originaali, nemad valavad mingit oma õli, mis see on ei teagi. Kasti läbipesust ta ka väga õhinas polnud, et niikuinii kõike kätte ei saa, aga ise arvan et kui kasti õli ikka must ,siis see läbipesu on asja ette.Jaapani Aisini kastilt filtrit kätte ei saa, ameerika päritolu kastil pidi filtrit ka saama vahetada.

Re: 2,4d ja D5-e automaatkasti õli

Postitatud: 14 Mär 2011, 19:29
Postitas Leopold661
Kindlasti on selle nn "volvo spetsiaalõliga" nii et sedasama õli võimalik osta mõne maaletooja käest poole odavamalt,ainult seda õiget varuosakoodi vaja,kindlasti IA seda muidugi ei avalda.
Mis imeõli see info auto ikka müüa saab.

Re: 2,4d ja D5-e automaatkasti õli

Postitatud: 15 Mär 2011, 09:29
Postitas Vaho
siin keegi varem rääkis ka rahast, et ei ole mõtet mässata. Minu meelest on ikka küll. Kui nüüd kasutada seda sama vaidlusalust Carlube õli, siis 10-12 l maksab u. 100 euri, paar läbipaistvat plastvoolikut, mõni tühi anum, lehter ja Infost igaks juhuks õlitoru kinnitusklamber veel paarkümmend euri lisaks. 120 vs. 300 on ikka suur vahe, seda enam, et ainuke aeganõudev tegevus on väljalastud õli asemel uue pealevalamine mõõteavast.
Kui peaks ostma originaali või Toyota õli või Mobil3309-t, siis muidugi on hinnavahe juba nii väike, et ei tasu mässamist.

Volvo soovitab tungivalt kasutada 3309 spec õli. Antud Carlube ATF-U seda on. Lugedes igasuguseid foorumeid ei ole mulle silma jäänud otsest seost sellise spetsifikatsiooniga muu õli kasutamise ja kasti lõppemise vahel. Ma kipun arvama, et see õli võis olla spetsiifiline kasti kasutuselevõtu algusjärgus, aga nüüd ta enam nii käigukastispetsiifiline olla ei saa. See ei oleks rentaabel ühegi õlitootja jaoks. Kui keegi on kasutanud 3309 spec õli ja kast on 10-15 tuhande pärast lõppenud, siis ei saa ka tegelikult ju otsest seost õli ja lõppemise vahele vedada. Teada on, et õlivahetust kasutatakse tegelikult faasis, kus kastiga hakkavad juba tuntavad probleemid tekkima ehk siis kast oleks surnud ka Volvo "originaalõli" kasutades.

Jutt läheb pikaks, aga jube hea oleks kui keegi suudaks muud moodi, kui et on kuulnud, et kellegil läks kast peale õlivahetust katki, põhjendada, mille poolest on Mobil 3309 või Volvo õli nii palju erilisem teistest sama spetsifikatsiooniga õlidest.

Re: 2,4d ja D5-e automaatkasti õli

Postitatud: 15 Mär 2011, 09:41
Postitas vendik
Mina viisin oma volvo IA-sse ja andsin selle Mobil õli kaasa, et pangu see. Ei märganud kasti töös mingeid muutusi uue õliga aga kast lendas laiali ikka umbes 20000km pärast. Ma ei tea kas see oli õlist või mitte aga natuke mõtlemis ainet sulle.

Re: 2,4d ja D5-e automaatkasti õli

Postitatud: 15 Mär 2011, 10:01
Postitas Argo
vendik kirjutas:Mina viisin oma volvo IA-sse ja andsin selle Mobil õli kaasa, et pangu see. Ei märganud kasti töös mingeid muutusi uue õliga aga kast lendas laiali ikka umbes 20000km pärast. Ma ei tea kas see oli õlist või mitte aga natuke mõtlemis ainet sulle.

Kas lätlased ei lahanud tagamaid, et mis sellise hävitustöö põhjuseks oli siis?

Re: 2,4d ja D5-e automaatkasti õli

Postitatud: 15 Mär 2011, 11:08
Postitas supp
muuseas on spetsölisid mida peale esinduse ükski õlimüüja ei paku, hiljuti puutusin kokku ühe audiga, sellel läks kasti 7l õli ja olenevalt kasti markeeringust on öli hind 45.- või 75.- euri liiter, sai suheldud ka automaadi gurudega ja nad ütlesid et võid muud õli panna aga garantiid ei tohi anda, et kast korralikult töötama jääb, pidi 50/50 olema

Re: 2,4d ja D5-e automaatkasti õli

Postitatud: 15 Mär 2011, 13:04
Postitas vendik
Argo kirjutas:
vendik kirjutas:Mina viisin oma volvo IA-sse ja andsin selle Mobil õli kaasa, et pangu see. Ei märganud kasti töös mingeid muutusi uue õliga aga kast lendas laiali ikka umbes 20000km pärast. Ma ei tea kas see oli õlist või mitte aga natuke mõtlemis ainet sulle.

Kas lätlased ei lahanud tagamaid, et mis sellise hävitustöö põhjuseks oli siis?


Ei küsitud küll midagi, öeldi vaid seda, et nii perses Volvo kasti pole nad veel näinud.

Re: 2,4d ja D5-e automaatkasti õli

Postitatud: 15 Mär 2011, 14:09
Postitas gljuk
Seda öeldakse igale kliendile igal pool, et rohkem raha temalt küsida