22. leht 24-st

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 20 Jaan 2021, 08:07
Postitas gljuk
Egr on probleemiks, mitte maf

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 01 Mai 2021, 16:33
Postitas minukiri1
Tere
Tuli täna srs airbagi veateade ette. Panin oma hiina delpi järgi ja ütles sellised vead:
0003 - SRS warning lamp circuit
0006 - General orange warning lamp, circuit failure
00D4 - SRS light. Malfunction

Doktor google otsing andis teada, et viga DIM plokis. Mida siinsed targad sellest arvavad. Ja kui nii on siis kuhu pöörduda abi saamiseks Tartus, Jõgeval või äkki keegi selline tark ka Mustvees. Tean et Kasutaja gljuk selliste asjadega tegeleb aga tema Tallinnas ja postiga saatmine võtab kokku üsna mitu päeva aga autot enamvähem iga päev vaja.
Tänud teile juba ette ära.

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 01 Mai 2021, 19:31
Postitas kaupz
Küsi deposiidiga asendus endale, äkki on nõus, maksad nt 100eur ette, saadab ära asenduse, vahetad ära ja saadad vana talle.

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 01 Mai 2021, 20:35
Postitas gljuk
Ja deposiidi raha saad tagasi ka ;)

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 01 Mai 2021, 21:11
Postitas minukiri1
Selline varjant oleks juba teostatav kui siit lähemalt abi ei saa. Aga kas on kindel, et viga DIM plokis ja mis see lõbu kokku maksma läheb, nii ligikaudugi?

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 12 Mai 2021, 22:36
Postitas Trufaldiino
Tere

Ei leia vastet, milles asi.? Abs ja veojõukontrolli kirja viskab ka ette
Stralkastarfel serv. erfordras

Tänud ette

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 13 Mai 2021, 01:18
Postitas Liiwaannus
Trufaldiino kirjutas:Tere

Ei leia vastet, milles asi.? Abs ja veojõukontrolli kirja viskab ka ette
Stralkastarfel serv. erfordras

Tänud ette

Aga käi kaabli otsas ära, siis selgem, et kas kaks erinevat asja või võiks seos olla tuledel ja absil

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 11 Juun 2021, 11:24
Postitas Igor
Volvo s80 1999
Kuidas ravida sellist viga CCM-001C Lower switch Faulty ID
Vida jutu järgi tänu sellele ei toimi ka peeglite reguleerimine ja veojõukontroll.
Kas lihtsalt peaks vaatama kusagilt teised STC ja nö alarmi lülitid?
Või viga kusagil kaugemal, sügavamal?

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 11 Juun 2021, 11:40
Postitas gljuk
mingi nupp ei tööta CCM all, STC ja peeglite reguleerimine peaks ilusti edasi töötama.

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 11 Juun 2021, 11:45
Postitas Igor
Peab siis lihtsalt katsetama ja nuppe vahetama.
Vigast lülitit tuvastada ei anna?
Kas STC ja DSTC nupud on omavahel vahetatavad?

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 11 Juun 2021, 14:00
Postitas gljuk
Ei pea midagi tegema otseselt. Ei mõjuta see midagi. Nupu tuvastamine käib nii et vajutad ja vaatad, kas töötab ootuspäraselt või mitte. See nupp, mis õigetpidi ei tööta ongi vigane.

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 19 Nov 2021, 00:53
Postitas loolo11
Pilt

Google trans. Ei tõlgi väga hästi neid lühendeid on kellelgil kogemusi. 0 veakoodi launchiga vaadates

Midagi nagu tuledega peaks olema ?!

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 19 Nov 2021, 09:19
Postitas kaupz
paistab et saad vasaku ja parema liikluse jaoks tulesid muuta:
google translate "low beam inst. f. left-hand traffic"

ja selle tekstiga google otsing -> rootsi foorum -> tõlge
" Active Dual Xenon lights * Change light pattern for right / left traffic Press and hold the button for at least 5 seconds.
The car must be stationary when changing the light image. F. LEFT TRAFFIC is shown in the display.
For more information and customizing the halogen or Dual Xenon headlight illumination, see page 164. "
This switch is located in the center console.

veateade SISTEMA MOTORE ASSISTENZA URG.

Postitatud: 20 Dets 2021, 19:19
Postitas Kassinahk
xc70 2,4 120kw 2004a. automaat Itaaliast toodud, seisis siis nädalakese, mõtlesin, et liigutan muidu jäätub päris ära, läks ilusti käima, sõitsin 10kond kilti, tankisin, panin karla auto küttelisandit ja siis ühtäkki viskas pealkirjas eeltoodud vea, otsetõlkes - et siis mootorisüsteem vajab kiireloomulist tähelepanu! Sõites siis vist avariireziim kuna põõrdeid ei lase üle 2000. Et siis saan aru, et vaja diagnostikat aga kuidas auto teada annab, kui hooldusvälp üle on lastud, nagu õlivahetus või mootoririhma vahetus ja kas sellest võis selline veateade tulla, või siis oleks siis lihtsalt kiri, et vajab hooldust! Nimelt on antud sõiduk minu jaoks uus ja ootab mootoririhma vahetust, mis tuleb lähiajal ja samuti moto õli vahetust. Ja kuidas karla auto küttelisandisse suhtute? Seniajani olin mingi 100 kilsa kanti sõitnud, enne kõike seda ja toimis okeilt. Lisandit kasutasin esmakortselt antud isendil. Ette tänades...

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 04 Jaan 2022, 21:51
Postitas kartul678
Küsiks nõu tarkadelt.
Mingil hetkel auto jõuetu ja vead järgi
ECM-P00BD00 Mass or Volume Air Flow A Circuit Range/Performance - Air Flow Too High
ECM-P003A85 Turbocharger/Supercharger Boost Control A Position Exceeded Learning Limit - Bus Signal / Message Failures - Signal above allowable range
Õhulugeja on vahetatud, kuid probleem püsib.
Vdash näitab emission rediness codes all punaseid X nendele asjadele: catalyst, DPF rediness, EGR/VVT .
Võib olla see remap tunnus?
Mis sõlmed veel tasuks üle käia?