3. leht 3-st

Re: nookurid ja tukurid

Postitatud: 15 Okt 2016, 00:04
Postitas Huntt
Piisavalt umbes tahmafilter võib põhjustada õlikulu, aga üldiselt põhjustab hoopis pikaaegne õlikulu (õli põlemine) umbes tahmafiltrit.
Mul oli oma Volvoga samamoodi nagu sul, õlikulu kasvas poole aastaga tasapisi kuni lõpuks oli ka umbes 1l õli 600km kohta. Kõige tipuks viskas tahmaka vea sisse ja enam tühjaks põletada ei saanud. Sai viga seitsmest kohast otsitud, aga lõpuks aitas klapisääretihendite vahetus. (Tahmafiltri eemaldasin ka loomulikult)

Re: nookurid ja tukurid

Postitatud: 15 Okt 2016, 03:02
Postitas tuhk
Kas karteri tuulutus võib seal oma rolli mängida?

Re: nookurid ja tukurid

Postitatud: 15 Okt 2016, 12:15
Postitas rockhull
Eks peab ka siis proovima seda varianti, kuid tõenäosusega tahaks ma filtri vahetada, jätaks alles nii-öelda. Kuigi ma ei tea kui oluline see on, olen aru saanud, et ülevaatusel võib hiljem muret tekitada selle puudumine. Teab keegi mis hinnaklassi muidu see klapisääretihendi vahetus jääb.

Re: nookurid ja tukurid

Postitatud: 27 Okt 2016, 12:39
Postitas tuhk
Kuidas sinu õlikulu probleem lahenes?

Re: nookurid ja tukurid

Postitatud: 14 Nov 2016, 22:35
Postitas rockhull
hetkel sõidan 600 km täis siis paistab kas oli tolku ka. sai siis vahetatud tõukurid ja nookurid, samas vahetati ka hammasrihm ning veepump. tahaks väga loota, et oli ka mingit kasu, ei tahaks hakata taas otsima ja raha kulutama.

Re: nookurid ja tukurid

Postitatud: 15 Nov 2016, 07:00
Postitas peeters
Ei kao see õlikulu sul kuhugi. Õlirõngad väga suure tõenäosusega kinni kübemefiltri probleemidest. Ja kui seda tegema hakkad ja plokikaas niikuinii maas siis vaheta ka klapisääre tihendid ja kontrolli juhtpuksid.

Re: nookurid ja tukurid

Postitatud: 15 Nov 2016, 20:05
Postitas rockhull
Kübemefilter sai ka välja võetud, muud tihendid jäid vahetamata tõenäoliselt.