9. leht 24-st

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 09 Juul 2013, 22:58
Postitas kalmer_o
Oskab keegi öelda mida järgmised 2 tähendavad:

anti-skid service vareist
Anti-skid service uit

Tegu siis belgiast toodud xc90 nega.

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 10 Juul 2013, 10:34
Postitas raido357
kalmer_o kirjutas:Oskab keegi öelda mida järgmised 2 tähendavad:

anti-skid service vareist
Anti-skid service uit

Tegu siis belgiast toodud xc90 nega.


Neliveoga on probleeme. Tõenäoliselt hetkel masin sul üldse esiveoline, kui selline teade ees.

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 04 Aug 2013, 10:12
Postitas tanel63
Proovisin siis eile enda Volvo S80 2.5TDI´l veakoode lugeda. Süüde täitsa välja, Odomeetri nullimise nupp alla ja samal ajal süüde sisse ja keerasin käima. Tabloole viskas numbri 26. Mis see 26 tähendada võiks. Ise googeldades midagi mõistlikku ei leidnud.

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 17 Aug 2013, 23:13
Postitas trollolo
hohe emissionen wart. erforderl ??

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 04 Sept 2013, 11:19
Postitas trollolo
suht surnud foorum tundub olevat nendel volvo-meestel

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 04 Sept 2013, 12:42
Postitas no1
Ega meile vastamise eest palka ei maksta! :) Proovi sama lause googlisse panna ja leiad sama vastuse, mis Sulle siit öeldaks. See aga ei pruugi õige lahendus olla.

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 08 Sept 2013, 18:33
Postitas Originaal
Tere,olen alles uus volvo omanik ja lõi ette sellise teate udstød gasser service kræves-heitgaaside teenus vajalik ja mootori tuli põleb,kas oskaks keegi öelda millega tegu? ja kas on üldse hea edasi sõita,pregu ei tahaks ise edasi sõita.mootor on 2.4 bens 2001 s60

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 08 Sept 2013, 20:14
Postitas Liiwaannus
Kaabel harib ja täpsustab. Sõnalised veateated on üsna üldised.

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 17 Sept 2013, 13:00
Postitas okira
Ma ei usu neid kaableid.
Mul nelivedu kadus ära. Sai siis kaabeldatud.Diagnoos-haldexi pump ja õlirõhu andur vahetada. Kodu sõites ei saanud kuidagi esirattaid ringi. Nelivedu olemas.
Ma ei tea, mis sealt vaadati või tehti. Igatahes arvuti ei saanud arugi, et tagasild jälle töötab.
Nüüd nädal aega hiljem viskas anti-skid servise kirja ette. (libisemisvastane)
Kohapealt minema sõites kostub eest mingit klõbistamist ka.Kui rahulikult sõitma hakata, ei ole mingit häält. Kas tegu võib olla mehhaanilise veaga?

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 17 Sept 2013, 21:08
Postitas Liiwaannus
Kaabel ei käsi vahetada ;) Seda käsib, see kes koode tõlgendab. Seega on pigem viga diagnostikus mitte kaablis.

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 08 Okt 2013, 20:53
Postitas Street1
Diagnostika näitab viga Volvo S60 2.4 125kw bensiin 2001.a
Knock Sensor 1 Circuit Low Input (Bank 1 or Single Sensor) P0328
Kas keegi on sellega varem kokku puutund? Tuleb lihtsalt andur ära vahetada või midagi muud tekitab seda viga ?
Kus see andur asub üldse? On seda andurit võimalik veel nö päästa puhastamise teel kuidagi ?

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 08 Okt 2013, 21:47
Postitas junga
Knock asub ploki küljes, ja kui aluspind on roostes ja rooste on hakanud punnitama, siis hakkabki andur pada panema. Ka siis , kui andur on nt liiga kõvasti või nõrgalt kinnitatud, hakkab pada panema. ei ole välistatud et kuskil juhe katki, või pistikus halb ühendus.

Väike link selgituseks http://www.obd-codes.com/p0328

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 08 Okt 2013, 21:54
Postitas Street1
junga kirjutas:Knock asub ploki küljes, ja kui aluspind on roostes ja rooste on hakanud punnitama, siis hakkabki andur pada panema. Ka siis , kui andur on nt liiga kõvasti või nõrgalt kinnitatud, hakkab pada panema. ei ole välistatud et kuskil juhe katki, või pistikus halb ühendus.

Väike link selgituseks http://www.obd-codes.com/p0328


Aga kas selle anduriga võib kaasneda ka mootoritöös mingeid häireid ehk siis mul vahepeal sõidu ajal gaasi andes käib selline jõnks läbi et kaoks nagu jõud ära ja siis tuleb tagasi kohe ning see kestab mingi sekund või kaks. Kas siis sel hetkel lööbgi knock sensori vea sisse?

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 08 Okt 2013, 22:22
Postitas junga
Just, sest selle anduri parameetrite järgi toimub süüte regull, ja kui andur ei tööta , siis teadagi, süüte regulli ei toimu.

Re: Veateated ja nende tõlkimine

Postitatud: 08 Okt 2013, 22:24
Postitas Street1
junga kirjutas:Just, sest selle anduri parameetrite järgi toimub süüte regull, ja kui andur ei tööta , siis teadagi, süüte regulli ei toimu.

Aga oskad öelda kus ta täpsemalt bloki küljes asub, siis tean kust otsida?