Volvo xc60 dpf mure
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Volvo xc60 dpf mure
Tere . Mure dpfga . Hiljuti tuli kiri et tahamafiltri ummistus. Jõud kadunud . Eile sai seadmega puhastus tehtud ja töötas üks päev laitmatult, täna tuli uuesti ummistuse kiri ette . On siin keegi pädevam kes saaks juhtme sappa visata ja vaadata milles täpsemalt viga on, soovitavalt võiks olla L-virumaal aga ehk veab auto ka kaugemale
Re: Volvo xc60 dpf mure
Filter on lõpllikult umbes , see sund põletus ongi 1 päev . Vaheta välja või viska minema ja sõida ilma .
Re: Volvo xc60 dpf mure
Tere!
Ka mul olnud tegemist dpf-iga, mul küll teine mudel, ja..., mis kust/saadud kütust tarbid, kas Mootoris/karteris ettenähtud, valmistaja tehase poolt, markeeringuga õli, minu suksu dpf põletab ka ennast puhtaks aga tahab "hellitamist" 2500-3000 pöördega ja u 20-25 kilti, Maantee sõit seda täiesti võimaldab, lühikesed otsad soodustavad tahmumist, olen kasutanud ka kütuse lisandeid, dpf-i põletamise ajal on ka kütuse kulu kõrgem ja võimsuse kadu viitaks nagu veel mingile veale, soovitan "alla" pugeda ja kontrollida kas kõik dpf-i juhtmed/voolikud on küljes/terved.
Lugupidamisega T.
Ka mul olnud tegemist dpf-iga, mul küll teine mudel, ja..., mis kust/saadud kütust tarbid, kas Mootoris/karteris ettenähtud, valmistaja tehase poolt, markeeringuga õli, minu suksu dpf põletab ka ennast puhtaks aga tahab "hellitamist" 2500-3000 pöördega ja u 20-25 kilti, Maantee sõit seda täiesti võimaldab, lühikesed otsad soodustavad tahmumist, olen kasutanud ka kütuse lisandeid, dpf-i põletamise ajal on ka kütuse kulu kõrgem ja võimsuse kadu viitaks nagu veel mingile veale, soovitan "alla" pugeda ja kontrollida kas kõik dpf-i juhtmed/voolikud on küljes/terved.
Lugupidamisega T.
Re: Volvo xc60 dpf mure
Minema täna enam visata ei saa. Või noh saab, aga siis pead kuskilt mustalt ülevaatuseid organiseerima hakkama. Nüüd on ülevaatusel ju diagnosti kohustus ka ja kui veakoodid on sees, siis korduv.
Re: Volvo xc60 dpf mure
Kas see ei olnud mingi Euro5-Euro6 teema ainult?
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: Volvo xc60 dpf mure
Mis aasta masin ja mootor üldse on ning palju sõitnud on?
Juhe sappa ja uurima kas rõhud on kõrged ja kas andur üldse reageerib kohapeal/sõites ja tundub loogiline. Äkki anduri viga lihstalt?
Muidu pakuks ka, et tuhka täis. Sel juhul tuleb see füüsiliselt välja pesta kuna see ei põle. Vähemalt enda EURO4 D5-l nii ilmselt on ja pesu on aidanud rõhud paremaks saada. Nimetan paremaks kuna ei tea mis need normaalsed rõhud on korras auto puhul. Aga eks see selline edasi lükkamsie asi ole ilmselt. Kui uuesti saab kähku täis tuleb muidugi tahma/õli probleem lahendada miks üldse kiirelt täis läheb.
Juhe sappa ja uurima kas rõhud on kõrged ja kas andur üldse reageerib kohapeal/sõites ja tundub loogiline. Äkki anduri viga lihstalt?
Muidu pakuks ka, et tuhka täis. Sel juhul tuleb see füüsiliselt välja pesta kuna see ei põle. Vähemalt enda EURO4 D5-l nii ilmselt on ja pesu on aidanud rõhud paremaks saada. Nimetan paremaks kuna ei tea mis need normaalsed rõhud on korras auto puhul. Aga eks see selline edasi lükkamsie asi ole ilmselt. Kui uuesti saab kähku täis tuleb muidugi tahma/õli probleem lahendada miks üldse kiirelt täis läheb.
S60, diisel, manuaal, D5244T7, 93 kW, model year 2007, Liigub tallinnas
Re: Volvo xc60 dpf mure
Ja nii nad välja suresid. Naabril ka 2 vollid xc60 hakkas näkku panema tahmakaga- ei tea mis sai , teine pill samade sümptoomidega, lasi pesu teha ja ise ka pesi survekaga, kuid trikke teeb ikka, soovitasin asjad vahelt minema visata, nagu oma teisel autol mis töötab siiani perfektolt. Tahmakatega ongi nii, senimaani kui töötab siis töötab ja kui jamad hakkavad siis kas uus tuhafilter või asi vahelt välja.
Re: Volvo xc60 dpf mure
Tere!
Ei saa aru millise tehnoloogia abil või siis kuidas dpf-i nö tahmapesu allub pesule/survepesule jne... , kusagil on riugas peidus ja kaldun arvama ,et viga ikkagi tehniline (minu suksul oli näiteks üks voolikutest läbi lõigatud ?!/panin uued ,sain V (Holland) Tartust.
Käesoleval ajal tahmab ka peale esmast käivitamist (külm mootor) kuid postitajate poolt toodud tahmapilved on võõrad/olematud .
Pakun ikkagi välja tehnilise rikke : mingid releed, kütus(?), M-õli, lühikesed distantsid, M ei soojene korralikult üles...ja võimalik ka tehnoloogiline/tehase viga jne... . Äratab tähelepanu antud mudelil "korduvus" ja samas on antud mudel küllaltki sümpaatne aga...
Lugupidamisega T.
Ei saa aru millise tehnoloogia abil või siis kuidas dpf-i nö tahmapesu allub pesule/survepesule jne... , kusagil on riugas peidus ja kaldun arvama ,et viga ikkagi tehniline (minu suksul oli näiteks üks voolikutest läbi lõigatud ?!/panin uued ,sain V (Holland) Tartust.
Käesoleval ajal tahmab ka peale esmast käivitamist (külm mootor) kuid postitajate poolt toodud tahmapilved on võõrad/olematud .
Pakun ikkagi välja tehnilise rikke : mingid releed, kütus(?), M-õli, lühikesed distantsid, M ei soojene korralikult üles...ja võimalik ka tehnoloogiline/tehase viga jne... . Äratab tähelepanu antud mudelil "korduvus" ja samas on antud mudel küllaltki sümpaatne aga...
Lugupidamisega T.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 21 külalist