2005 v70 ei puhunud külma eelmine kevad, 5a olin sõitnud, ilma täitmata.
tehti moodsa aparaadiga vaakumtest mille läbis ja täideti ära ja lisati ka värvaine.
nüüd jälle kahiseb sahiseb, veel tuleb külma, ( eelmine kevad ka oli kahin sahin kuulda ja pump rakendus aga külma enam ei tulnud).
pumba alt ja ühendustest ning suure radika ühendustest kuskilt rohelist värvainet näha ei ole ega märgumist (õli).
iga aasta ei viitsi ka täita, isegi kui saaks 35eur nagu kuskil reklaamiti.
otsisin sisemise kliima radika pilti, aga head infot ei leidnud, kus poolt neid ühendusi piiluda saaks, kas sealt on kuiv.
Kliima lekib, vaakumtest ei näita V70 2005 P2
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7615
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Kliima lekib, vaakumtest ei näita V70 2005 P2
Mul olid I gen masina peal ka avastamatu leke, lõpuks arvati, et pumba sisemised tihendid, tehti kapremont ja pärast seda pidas.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: Kliima lekib, vaakumtest ei näita V70 2005 P2
Enne kalli ainega täitmist võib ju ka rõhutesti lämmastikuga teha. On juhtunud, et süsteem on vaakumtesti alusel korras aga rõhutestiga leitakse leke. Oma tööd tundvad mehed peaksid vea ülesse leidma. Kui sattusid sellisesse kohta kus osatakse ainult voolikuid ühendada ja nuppe vajutada, siis otsi teine koht.
Re: Kliima lekib, vaakumtest ei näita V70 2005 P2
Kõigepealt tõmmatakse aine välja, mis seal on. Vaakum on selleks, et kuumutada niiskus süsteemist välja. Reegel on, et kasvõi korraks avatud süsteem peab 45 minutit vaakumi all olema, ise olen piirdunud 30 minutiga, kui oli eelnevalt täiesti tühi või kui läheb uus aine. Samamoodi uued kliimakompressorid tulevad tehasest pisikese rõhu all ja kui katte maha keerad ja susinat ei kostu, võid uue pumba poodi tagasi viia...
Vaakumtest näitab, kas on leket süsteemi sisse. On juhuseid, kus vigane toru vaakumit ei hoia, kuid rõhu all on kõik timm ja vastupidi, kus rõhku ei hoia aga vaakumitesti läbib.
Kui vaakum on läbitud, suhteline vaakum püsib ja seierid ei tõuse, siis minnakse täitmise juurde. Seesama vaakum aitab uuel ainel paremini süsteemi siseneda. Alarõhk, ülerõhk.. füüsika, ju nõu...
Kui õige kogus sees, pannakse kraanid kinni, auto käima ja silmapaar hakkab pingsalt seierit jälgima, kas kõrgsurve pool tõuseb 55-60 kraadini ja kas alarõhu pool hakkab +2 kraadi juures tootma. Kui näidud on ikkagi head aga külmatootlikkus on vaid pööretel, siis on pump kutu. Oletame, et rõhku ka hoiab, ventikad uhavad ja külmapool on jääkülm, siis võiks olla asi okei. Korralik UV õli hakkab kohe märku andma, kui kuskilt imbub läbi. Ventiilid on meie kliimas kuluosa ja peale kraanide eemaldamist ei jää nad alati hermeetiliseks. topsik veega kõrvale, kalla ventiilid vett täis (kui asend lubab) ning vaata, kas hakkab mullitama. Kui jah, siis on ventiilid vigased ja vaja vahetada. Soovitav uuesti tühjaks tõmmata, et kallis aine raisku ei läheks.
Aga nähes praegust autoremondi kultuuri, siis pigem karjutakse minu peale, et minu teenus on 70 eurot ja 1.5h, kui sõber Madis teeb 35 euri täitmise. Aga sõber Madis ei tea autost midagi ja oskab vaid nuppe vajutada. Laseb aine sisse ja saadab su minema, sest tal ei ole ei uv lampi ega haritust süsteemist leket otsida. Samas, kui minu käest saaks täisteenuse ja kui süsteemis on leke, on see meil üldjuhul ka ikkagi leitud. On ka juhuseid, kus süsteem toimib aga armatuuris on õhusiibrid katki ja tuleb torudest vaid sooja õhku, samas kui kompressor surub +2 kraadi kenasti tuppa.
Vaakumtest näitab, kas on leket süsteemi sisse. On juhuseid, kus vigane toru vaakumit ei hoia, kuid rõhu all on kõik timm ja vastupidi, kus rõhku ei hoia aga vaakumitesti läbib.
Kui vaakum on läbitud, suhteline vaakum püsib ja seierid ei tõuse, siis minnakse täitmise juurde. Seesama vaakum aitab uuel ainel paremini süsteemi siseneda. Alarõhk, ülerõhk.. füüsika, ju nõu...
Kui õige kogus sees, pannakse kraanid kinni, auto käima ja silmapaar hakkab pingsalt seierit jälgima, kas kõrgsurve pool tõuseb 55-60 kraadini ja kas alarõhu pool hakkab +2 kraadi juures tootma. Kui näidud on ikkagi head aga külmatootlikkus on vaid pööretel, siis on pump kutu. Oletame, et rõhku ka hoiab, ventikad uhavad ja külmapool on jääkülm, siis võiks olla asi okei. Korralik UV õli hakkab kohe märku andma, kui kuskilt imbub läbi. Ventiilid on meie kliimas kuluosa ja peale kraanide eemaldamist ei jää nad alati hermeetiliseks. topsik veega kõrvale, kalla ventiilid vett täis (kui asend lubab) ning vaata, kas hakkab mullitama. Kui jah, siis on ventiilid vigased ja vaja vahetada. Soovitav uuesti tühjaks tõmmata, et kallis aine raisku ei läheks.
Aga nähes praegust autoremondi kultuuri, siis pigem karjutakse minu peale, et minu teenus on 70 eurot ja 1.5h, kui sõber Madis teeb 35 euri täitmise. Aga sõber Madis ei tea autost midagi ja oskab vaid nuppe vajutada. Laseb aine sisse ja saadab su minema, sest tal ei ole ei uv lampi ega haritust süsteemist leket otsida. Samas, kui minu käest saaks täisteenuse ja kui süsteemis on leke, on see meil üldjuhul ka ikkagi leitud. On ka juhuseid, kus süsteem toimib aga armatuuris on õhusiibrid katki ja tuleb torudest vaid sooja õhku, samas kui kompressor surub +2 kraadi kenasti tuppa.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
-
- Kõva postitaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 18 Jaan 2008, 10:59
- Asukoht: Pärnu
Re: Kliima lekib, vaakumtest ei näita V70 2005 P2
Kõsimus herr Mario`le
Kas nii kahe-kolme aasta tagant ei peaks veel ,"tundub et toimib" ainet vahetama et ta määrimisomadused taastada ?
Kas nii kahe-kolme aasta tagant ei peaks veel ,"tundub et toimib" ainet vahetama et ta määrimisomadused taastada ?
Re: Kliima lekib, vaakumtest ei näita V70 2005 P2
princeAndrew kirjutas:Kõsimus herr Mario`le
Kas nii kahe-kolme aasta tagant ei peaks veel ,"tundub et toimib" ainet vahetama et ta määrimisomadused taastada ?
Ära näpi töötavat asja !!!
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist