Pihustite tagasivoolu tulemused/kehv käivitumine
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Pihustite tagasivoolu tulemused/kehv käivitumine
Enda autol sai proovitud pump,rõhuklapp ja rõhuregulaator teise auto pealt aga samamoodi jamas ikka.Relief valve sai ka veel proovitud teine.
Re: Pihustite tagasivoolu tulemused/kehv käivitumine
Nii sain selle testri(mingi suht odav 31eurine komplekt) kätte. Alguses tükkaega jamasin ühendustega mis läbi ajasid
Toruteip lahendas selle probleemi.
Ühendasin ta mingi kolmikuga etteandepumba ja kõrgsurvepumba vahele. Rõhk püsis üleval ainult pumba käimise ajal ja kukkus sekundiga nulli.
Kui vajutasin enne kõrgsurvepumpa vooliku kinni siis püsisi üleval kusagil 5-6bar peal.
Siis surusin tagasivoolu peale kolmikut kokku ja jäi ka surve süsteemi.
Eraldi pihustite tagasivoolu kinni surumine lasi rõhu maha, ühisanuma tagasivooluga sama lugu. Kui kõrgsurvepumba tagasivool kinni suruda jääb ka pidama.
Ehk siis kõrgsurvepumba tagasivooluga mingi häda?
https://drive.google.com/file/d/1D4ZjlZ ... p=drivesdk
Muidugi ei võtnud akult klemmi maha ja tõmbasin pumbal juhtmed ära küljest. Nüüd on engine service urgent kiri ees koos punase kolmnurgaga. Testi tulemusi see kuidagi segada ei tohiks ilmselt!? Kas ta kalibreerib ennast ise ära kui sõitma hakkan või tuleb seda arvutiga teha?
Toruteip lahendas selle probleemi.
Ühendasin ta mingi kolmikuga etteandepumba ja kõrgsurvepumba vahele. Rõhk püsis üleval ainult pumba käimise ajal ja kukkus sekundiga nulli.
Kui vajutasin enne kõrgsurvepumpa vooliku kinni siis püsisi üleval kusagil 5-6bar peal.
Siis surusin tagasivoolu peale kolmikut kokku ja jäi ka surve süsteemi.
Eraldi pihustite tagasivoolu kinni surumine lasi rõhu maha, ühisanuma tagasivooluga sama lugu. Kui kõrgsurvepumba tagasivool kinni suruda jääb ka pidama.
Ehk siis kõrgsurvepumba tagasivooluga mingi häda?
https://drive.google.com/file/d/1D4ZjlZ ... p=drivesdk
Muidugi ei võtnud akult klemmi maha ja tõmbasin pumbal juhtmed ära küljest. Nüüd on engine service urgent kiri ees koos punase kolmnurgaga. Testi tulemusi see kuidagi segada ei tohiks ilmselt!? Kas ta kalibreerib ennast ise ära kui sõitma hakkan või tuleb seda arvutiga teha?
Re: Pihustite tagasivoolu tulemused/kehv käivitumine
Kas rõhuregulaatori viga võib olla?
Re: Pihustite tagasivoolu tulemused/kehv käivitumine
Ei oska öelda.Ma olen proovind uut regulaatorit ja kasutatud ka aga mu autol küll muutusi ei tulnud.
Re: Pihustite tagasivoolu tulemused/kehv käivitumine
Hans20 kirjutas:Muidugi ei võtnud akult klemmi maha ja tõmbasin pumbal juhtmed ära küljest. Nüüd on engine service urgent kiri ees koos punase kolmnurgaga. Testi tulemusi see kuidagi segada ei tohiks ilmselt!? Kas ta kalibreerib ennast ise ära kui sõitma hakkan või tuleb seda arvutiga teha?
Aku maha võtmine 20minutiks ei aita.
Sõitsin siis natuke ja jätsin seisma. Panin uuesti süüte sisse ja tuli kadus ära. Võibolla on kellegile abiks...
Veidike uurisin siin veel ja ega seal peale rõhuregulaatori ei saa midagi muud olla. Nüüd selline küsimus, et kas keegi teab mitu volti peab talle peale tulema või juhitakse seda PWM signaaliga? Mingid kindlad oomid anduri enda klemmide vahel? Kui kellegil tervet regulaatorit siis võiks ära mõõta
Re: Pihustite tagasivoolu tulemused/kehv käivitumine
Hans20 kirjutas:Tekkis küsimus ühe vooliku kohta. 3 voolikut jookseb seal kõrvuti auto all. 2tk tulevad üles mootoriruumi üks etteanne ja teine siis tagasivool eksole.
See kolmas tuleb kusagilt ülevalt koos etteande voolikuga, jookseb kütusefiltri kopsiku tagant mingi jubina sisse millel juhtmed ka küljes...
Jooksevad kolmekesi kõrvuti ettepoole siis läheb peenikese metalltoru peale üle ja jõuab mööda sillatala vasaku ratta juurde. Sealt algas uuesti kummivoolik mille ots siis ei jõudnudki kuhugi välja. Võtsin stange eest ära, aga ikka ei leidnud ühtegi mõistliku kohta kuhu ta minna võiks.
Oskab keegi öelda kuhu käib ja mida teeb?
See jubin on ahju kütusepump. Kas see lahtine volla võiks tulla ahju kütusepumbast?
Re: Pihustite tagasivoolu tulemused/kehv käivitumine
Tuli ikkagi sealt tagant paagist ja loogiline koht oleks siis pump tõesti .
Tööle ma teda niikuinii ei taha saada, et las ta seisab seal siis nii nagu ta on
Kusjuures see plastik seal ees on MadeInEstonia
Tööle ma teda niikuinii ei taha saada, et las ta seisab seal siis nii nagu ta on
Kusjuures see plastik seal ees on MadeInEstonia
Viimati muutis Hans20, 09 Dets 2020, 17:51, muudetud 1 kord kokku.
Re: Pihustite tagasivoolu tulemused/kehv käivitumine
Hans20 kirjutas:Tuli ikkagi sealt tagant paagist aga võibolla siis peaks pumba külge minema .
Tööle ma teda niikuinii ei taha saada, et las ta seisab seal siis nii nagu ta on
Kusjuures see plastik seal ees on MadeInEstonia
See on ahju aju, neid toodeti jah eestis. Tee see kummivoolik igaks juhuks pimedaks, äkki tuleb sealt kuidagi õhk kütusesüsteemi.
Re: Pihustite tagasivoolu tulemused/kehv käivitumine
Tekkis ka sama mõte ja sai juba pimedaks tehtud. Ei muutunud midagi kahjuks...
Praegu see rõhu maha jooksmine kõrgsurvepumba tagasivoolust tundub imelik, aga kes teab äkki on see normaalne
Pole varem küttesüsteeme näppinud
Praegu see rõhu maha jooksmine kõrgsurvepumba tagasivoolust tundub imelik, aga kes teab äkki on see normaalne
Pole varem küttesüsteeme näppinud
Re: Pihustite tagasivoolu tulemused/kehv käivitumine
Tunti skeemide vastu huvi - https://qclt.com/html/volvo_ewd_us_eng/index.html
Soovitan alla laadida ja adobe readeriga näiteks avada, jookseb paremini kui veebiversioon.
Soovitan alla laadida ja adobe readeriga näiteks avada, jookseb paremini kui veebiversioon.
Re: Pihustite tagasivoolu tulemused/kehv käivitumine
Vau
Imelisi asju ikka tehakse
Imelisi asju ikka tehakse
Re: Pihustite tagasivoolu tulemused/kehv käivitumine
Tere! Omadest kogemustest lähtuvalt soovitan aku lahti ühendamise vajadusel ehk siis restardi tarbeks, mitte koheselt lülitada sisse "süüde" või käivitada vaid anda aega u 15 min. aju taastumiseks. Minu suksul on kasutusel veel läbisõidu nupu ja süüteluku rakendusel kustutatavad, ütleksin kerged/tühised vead.
Lugupidamisega T.
Lugupidamisega T.
Re: Pihustite tagasivoolu tulemused/kehv käivitumine
Vidat kahjuks omal pole aga tavalise obd jubinaga mõõtes kaob kütuse rõhk kolinal alla mõne sekundiga peale auto seisma jätmist. Muidu on täitsa normaalne ja stabiilne. Pole kindel mis need rõhu näidud üldse olema peaks ja vb peabki nii kiiresti alla minema?
Kuna paar külmemat hommikut on ka juba olnud siis olen täheldanud et täiesti külm auto läheb paremini tööle.
Pildid kingiga siin: https://photos.app.goo.gl/gmDYKooQv3b2wnvS7
Esimene on koha peal tühikäiguga
Teine ühtlaselt sõites linnas
Kolmas kergelt kiirendades
Kuna paar külmemat hommikut on ka juba olnud siis olen täheldanud et täiesti külm auto läheb paremini tööle.
Pildid kingiga siin: https://photos.app.goo.gl/gmDYKooQv3b2wnvS7
Esimene on koha peal tühikäiguga
Teine ühtlaselt sõites linnas
Kolmas kergelt kiirendades
2008 XC70
Silence is better than bullshit!
Silence is better than bullshit!
Re: Pihustite tagasivoolu tulemused/kehv käivitumine
Tere! Usun, et rõhu langemine/langetamine süsteemis on tehniliselt normaalne/õigustatud ja ikkagi..., detailid aeguvad/kuluvad ja lemmikute aeg saab kahjuks "ümber". Meil tulekul "sädesuksud" aga südames pooldan harjutud sis.põl.mootoriga ja... aga mis saab siis kui särts äkki otsa saab ja ökoloogia peab/hakkab uusi võimalusi otsima ja kas ma võin olla ikka nii kindel, et minu kui superhumanoidi arvamus/tahtmine/soov on on õige aga...teemast pisut kõrval kuid, mõtlemisainet rohkem kui rubla eest, sorry! Teema läheb siit kurat teab kuhu, sorry!!!
Lugupidamisega T.
Lugupidamisega T.
Re: Pihustite tagasivoolu tulemused/kehv käivitumine
No rõhk oleneb koormusest ka ehk et vist siis ainult tühikäiku mõistlik vaadata ja sinu näit juttude järgi täitsa ok.
See, et seisma jättes kiiresti langeb on ka norm, aga minu arvates nulli ta ei tohiks joosta ikkagi (väga kiiresti).
https://foorum.volvoclub.ee/viewtopic.php?t=51822
See, et seisma jättes kiiresti langeb on ka norm, aga minu arvates nulli ta ei tohiks joosta ikkagi (väga kiiresti).
https://foorum.volvoclub.ee/viewtopic.php?t=51822
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 2 külalist