Auto on siis Volvo V70 2003 aasta, 2,4 diisel(120kW) D5. Laadimine oli ka vist kuidagi kõhna võitu. Täna auto käima pannes näitas kompuuter kahte viga: motor wart. erforderl. ja hohe emissionen wart. erforderl.
Peale seda sai arvuti sappa visatud kust tulid veakoodid :
6000 - AC relay; signal not feasible
- Permanent
4400 - EGR valve; value not plausible
- Permanent
6600 - Glow plug relay incorrect
- Permanent
6700 - Electro-hydraulic engine mounting, faulty signal
- Permanent
6800 - VNT-regulator, incorrect signal
- Permanent
Volvo V70-ne probleem, kas keegi oskab aidata??
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Volvo V70-ne probleem, kas keegi oskab aidata??
Esmalt tuleks need vead nulli lasta , ja siis uuesti käivitada mootor, ning proovisõidule. Siis uuesti arvuti järgi ja vaadata , mis viga nagu reaalselt tagasi tuli?! Aga ilmselt eelsüüteküünaldega mingi probleem, kuna tuli läks kohe peale käivitust põlema.
Re: Volvo V70-ne probleem, kas keegi oskab aidata??
Ei lase ära nullida.
Re: Volvo V70-ne probleem, kas keegi oskab aidata?? Korras!
Korras, oli lihtsalt juhtmetes väike lühis!
Re: Volvo V70-ne probleem, kas keegi oskab aidata??
Kas saaksite natuke täpsemalt kirjeldada, kus lühis oli?
Tänan
Tänan
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: Volvo V70-ne probleem, kas keegi oskab aidata??
mind ei olnud ennast juures, sõber viis auto enda garaazi alla ja varsti oli tagasi kõik korras.
Re: Volvo V70-ne probleem, kas keegi oskab aidata??
Üldiselt tuleb sellises olukorras vaadata lähemalt kaitset nr.11 millise taga on loetletud elemendid + karterituule kütteelement, sealt edasi juba dešifreerima milline neist on ,,küpse´´, kui kõik elemendid on lahti ühendatud ja endiselt lööb kaitsme nr.11 läbi siis on viga järelikult juhtmepuus kusagil ehk lühis on peal, isiklikult maadlesin sama probleemiga ning selgus, et murekohaks on karterituule kütteelement (milline asub vahetult ennem turbot õhufiltrikorpusest tuleva õhuliini peal) . Ühendasin nimetatud elemendi lahti, kaitset maha ei põletanud ja veakoodid lasi ära kustutada, tagasi ei ilmunud ehk mure ,,lahendatud´´.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist