V70 kiirendamisel avariirežiimi
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: V70 kiirendamisel avariirežiimi
Minul kadus mootori avariireziimi minek pärast turbo geomeetria puhastust.
- stonestick
- Kõva postitaja
- Postitusi: 131
- Liitunud: 04 Okt 2014, 15:43
Re: V70 kiirendamisel avariirežiimi
Mind kummitas (kummitab) ka ECM-6805.. Aga huvitaval kombel ainult väga soojade ilmade ja/või väga soojaks sõidetud mootoriga, viimati esines eelmisel suvel pärast ~300km läbimist. Enne seda sai käidud eurotripil kuni Horvaatiani ja mida lõuna poole jõudsin, seda kiiremini hakkas veateadet pilduma.
Sümptomid jällegi on natuke teistsugused - lubab üle 2000 pöörde minna küll, aga turbo geomeetria oleks justkui kadunud. Kui 3000 pöördeni lasta, siis on kogu jõud taga ja kiirteel sõites ei ole "veakood" probleemiks. Eks uute soojade ilmadega saab jälle näha, mis värk on
Sümptomid jällegi on natuke teistsugused - lubab üle 2000 pöörde minna küll, aga turbo geomeetria oleks justkui kadunud. Kui 3000 pöördeni lasta, siis on kogu jõud taga ja kiirteel sõites ei ole "veakood" probleemiks. Eks uute soojade ilmadega saab jälle näha, mis värk on
Re: V70 kiirendamisel avariirežiimi
Panen ka siia teemasse märgi maha, et hiljem lihtsam leida oleks. Endal läheb mingil põhjusel 120kw D5 avarii reziimi kui külma mootoriga täis gaasiga kiirendada, kui mootor juba natuke soojem viga ei tule. Mingi aeg peaks selle probleemi ette võtma.
Re: V70 kiirendamisel avariirežiimi
Mul külma mootoriga kõik titi-miti. Siis ei viska veateadet, pigem jah sooja mootoriga ja siis kui lapats täitsa põhja taguda.
Aga uurin seda turbo geomeetria asja ja palun ehk cooleri torud üle vaadata (võimaliku lekke tuvastamiseks).
Tänud!!
Aga uurin seda turbo geomeetria asja ja palun ehk cooleri torud üle vaadata (võimaliku lekke tuvastamiseks).
Tänud!!
Re: V70 kiirendamisel avariirežiimi
Sai turbo lôdvikud korra lahti vôtta ja need seest kôik ôlised. Turbo jàrelikult lekib. Kas see tàhendab turbo remonti? Kui nii, soovitage kohta, kust vôiks abi saada?
Re: V70 kiirendamisel avariirežiimi
Pigem turbomootori teema ju. Mingil määral lekivad need kõik. Bensukal õli puhtam ja ei paista nii välja võib olla.
Re: V70 kiirendamisel avariirežiimi
pestav kirjutas:Pigem karterituulutus ja EGR.
Kuda seda nüüd tuvastada saaks kôige paremini?
Soovitage mônd spetsi, kes oskaks aidata. Soov auto ikka timmi saada. Hea, kui asuks Pärnu kandis.
Re: V70 kiirendamisel avariirežiimi
pyramiid kirjutas:pestav kirjutas:Pigem karterituulutus ja EGR.
Kuda seda nüüd tuvastada saaks kôige paremini?
Soovitage mônd spetsi, kes oskaks aidata. Soov auto ikka timmi saada. Hea, kui asuks Pärnu kandis.
Kui sa auto Tartu kanti tooksid, saaksin kindlasti aidata.
Pärnus ei oska kedagi momendil soovitada.
R
Re: V70 kiirendamisel avariirežiimi
Endal 2,4 D5 120kw. Täpselt aasta tagasi oli sama teema. Tugevamal kiirendusel viskas mootori service kirja ette ja minekut enam polnud. Auto mootor seisma ja uuesti käima ja viga kadunud kuni järgmise tugevama kiirenduseni. Tollal lahendas minu mure kütusefiltri vahetus. Nüüd eile just tegi jälle sama asja. Mootori service kiri ja jõudu polnud. Järgmine nädal vahetan kütusefiltri ära ja loodan, et taas probleem selles ja mure vahetusega lahendatud.
-
- Foorumlane
- Postitusi: 89
- Liitunud: 25 Juun 2013, 13:37
Re: V70 kiirendamisel avariirežiimi
Tervist.
Oli sama mure ja probleemsed olid 4 ja 5 pihusti otsad.
Lasin kõigile uued otsad panna ja klapid reguleerida.
Käib nagu uus, muidugi ei olnud just odav lõbu.
Tõnis
Oli sama mure ja probleemsed olid 4 ja 5 pihusti otsad.
Lasin kõigile uued otsad panna ja klapid reguleerida.
Käib nagu uus, muidugi ei olnud just odav lõbu.
Tõnis
Re: V70 kiirendamisel avariirežiimi
Mul oli sama jama, piisas esialgu sellest, kui sai kütuse rõhuregulaator küljest võetud ja suruõhuga puhtaks tehtud, hiljem ostsin uue, väike junn aga maksis 120 kulli.
Re: V70 kiirendamisel avariirežiimi
Enda masin siis andis sellised koodid välja.
ECM-2501 Fuel pressure - Pressure too high DTC is found active.
Kütuse rõhu graafikut VIDA-st jälgides siis tundub jah et teatud hetkedel ei suuda ülerõhu klapp piisavalt nobedalt toimetada ja laseb rõhu liiga kõrgele.
ECM-6805 Boost pressure control - Faulty flow DTC is found active.
Plaan ka alustada nüüd vaakum süsteemi kontrollist, mille tarvis jõudis värskelt kohale vaakum pump millega siis vast saab üle vaadatud vaakumi süsteem ja sealt edasi juba turbo geomeetria puhastus millalgi kui vajadus on.
ECM-2501 Fuel pressure - Pressure too high DTC is found active.
Kütuse rõhu graafikut VIDA-st jälgides siis tundub jah et teatud hetkedel ei suuda ülerõhu klapp piisavalt nobedalt toimetada ja laseb rõhu liiga kõrgele.
ECM-6805 Boost pressure control - Faulty flow DTC is found active.
Plaan ka alustada nüüd vaakum süsteemi kontrollist, mille tarvis jõudis värskelt kohale vaakum pump millega siis vast saab üle vaadatud vaakumi süsteem ja sealt edasi juba turbo geomeetria puhastus millalgi kui vajadus on.
Re: V70 kiirendamisel avariirežiimi
Mõnda aega saanud lõpuks rahus kulgeda ilma ECM-6805 veata. Viimane asi mis tehtud sai oli cooleri küljes olev MAP anduri puhastus brake cleaneriga, suurt midagi nagu välja ei tulnud kuid viga pole peale seda näinud.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist