Tere!
Tekkis autoga eile selline olukord, et linnavahel sõites viskas ette oranži tulukese ning kirja, et engine service required ning sel hetkel kadus mootoril jõud tagant totaalselt ära. Kuna koduni oli 400m minna, siis vajutasin gaasi rohkem ning mingi hetk tuli mootorisse nagu jõud tagasi, ent armatuurile viskas sildi soot filter full, ehk siis tahmafilter täis. Siit ka minu küsimus, soovin homme autot kuskile teenindusse viia, kuid kas ja kui palju ma tohin sellise autoga sõita ning kui tervislik see autole on?
Tänan ette juba vastajaid!
PS! Olen küllaltki võhiklik autonduses.
S80 129kW 2010 automaat D5 "engine service required"
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: S80 129kW 2010 automaat D5 "engine service required"
Nu kui sa Tallinnas või Tartus elad siis teenindusse võid ikka rahulikukt kulgeda. Mootor on lihtsalt avarii resiimis. Ja filtrile tuleb teha sund põletus. Rohkem piitsa ja maantee sõitu vaja sõita.
Volvo XC70 D5 2010.
Re: S80 129kW 2010 automaat D5 "engine service required"
Põletamiseks on mõtekam teenindusse MITTE minna. On teisi tegijaid, ja päris palju ka, kes sellega aidata saavad.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: S80 129kW 2010 automaat D5 "engine service required"
Plaanis pole iseenesest IA-sse minna, kuna ei meeldi nende suhtumine kohe mitte gramm. Iseenesest on imelik, et see häire tuli peale seda kui sai sõidetud trt-rkv-tln-trt, ehk maanteesõitu piisavalt ning võimalust isepuhastumiseks küll ja küll. Aga eks homme siis üritan kuidagi läbi linna kulgeda kuskile töökotta
Re: S80 129kW 2010 automaat D5 "engine service required"
Mul oli sama keiss...
Läbi oli kas rõhu või temp andur...ei mäleta...
igatahes 3aasta jooksul on mõlemad andurid saba andnud ja nüüdseks vahetatud loomulikult,,,pidavat olema tüüpilised need anduririkked...
andur oli ca 150 euri tk vist..
Läbi oli kas rõhu või temp andur...ei mäleta...
igatahes 3aasta jooksul on mõlemad andurid saba andnud ja nüüdseks vahetatud loomulikult,,,pidavat olema tüüpilised need anduririkked...
andur oli ca 150 euri tk vist..
Volvo V70 2010a. 129kw disla automaat
Re: S80 129kW 2010 automaat D5 "engine service required"
offence kirjutas:Plaanis pole iseenesest IA-sse minna, kuna ei meeldi nende suhtumine kohe mitte gramm. Iseenesest on imelik, et see häire tuli peale seda kui sai sõidetud trt-rkv-tln-trt, ehk maanteesõitu piisavalt ning võimalust isepuhastumiseks küll ja küll. Aga eks homme siis üritan kuidagi läbi linna kulgeda kuskile töökotta
Ega paljudele autoomanikele ei meeldi autode margiesindused.Juba ainuüksi seepärast et neil olevat kallis.Kallis on ta siis kui sa oled juba kõik väikesed töökojad läbi käinud, igalepoole raha jätnud aga auto pole ikkakorras.Ja kui siis esindus küsib sama summa ühe korraga auto kordategemise eest,siis muidugi ei meeldi see kellelegi.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 18 külalist