2006a volvo S60 aku vahetamisega kaasnev probleem
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
2006a volvo S60 aku vahetamisega kaasnev probleem
Vahetasin oma volvo s60l ära aku, nüüd elektriseadmed töötavad, starter käib ringi aga masin ise tööle ei lähe. Ei tea, kas tegu immobilisaatori või millegi muuga.
Re: 2006a volvo S60 aku vahetamisega kaasnev probleem
Kuskilt on kõrva jäänud,et peale aku vahetust tuleks puldist uksed lukku ja lahti teha ca5 korda,et kõik tööle hakkaks.Kahjuks ei mäleta,kas see kehtis ainult uste elektroonikale või mõjutas ka midagi muud.
Re: 2006a volvo S60 aku vahetamisega kaasnev probleem
Kui immo viga oleks, siis oleks kompus ka vastav teade, mis Eesti keelt kõneleval autol on järgmine: käivitamine tõkestatud, proovi uuesti
Re: 2006a volvo S60 aku vahetamisega kaasnev probleem
kompuuter ütleb ainult "dstc aan" (hollandi keelne on). Sellest ei oska midagi järeldada, kuna dstc ei tohiks käivitamist segada. Auto esimesel käivitamisel läks korraks käima ja siis suri välja kuna tõenäoliselt sai kütus mootoris otsa ja enam peale ei pumbanud. Muu elektroonika kõik töötab, aint käima ei lähe. See 5 korda kinni/lahti ei aidanud.
Re: 2006a volvo S60 aku vahetamisega kaasnev probleem
Et siis..kas on kütuse viga, sest kütust lihtsalt ei ole?
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006
XC70 D5 2006
Re: 2006a volvo S60 aku vahetamisega kaasnev probleem
paagis kütust on, lihtsalt peale ei pumpa, mis on osadel autotüüpidel immobilisaatori taga kinni.
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1483
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: 2006a volvo S60 aku vahetamisega kaasnev probleem
Palju kütust näitab? Variant on, et paagipump suri ära ja kõrgsurvepump ei saa kütust kätte. Kas süüte sissekeeramisel on paagi juures surinat kuulda?
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: 2006a volvo S60 aku vahetamisega kaasnev probleem
Kütust on pool paaki ja väike surin on kuulda jah. Aga sain vist probleemi lahendatud, vähemalt lühiajaliselt. Hoidsin akut pool tundi ainult plussklemmi otsas ja siis panin miinuse järgi ja käivitus.
Re: 2006a volvo S60 aku vahetamisega kaasnev probleem
geoloog kirjutas:Kütust on pool paaki ja väike surin on kuulda jah. Aga sain vist probleemi lahendatud, vähemalt lühiajaliselt. Hoidsin akut pool tundi ainult plussklemmi otsas ja siis panin miinuse järgi ja käivitus.
Surin ei tähenda veel, et pump korras. Rõhk ei pruugi olla piisav.
Huvitav on see, et siin mitmes postituses on käsitletud sama teemat, kus akude mahavõtmisel hakkab igasugu ime probleeme esinema.
Mul v70 pole kordagi midagi sellist juhtunud. Üks kord küsis, et mis keelt raadio menüüs soovin.
Oskab keegi selgitada, on seal üldse mingisugust reeglipärasust, millega arvestama peab?
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Re: 2006a volvo S60 aku vahetamisega kaasnev probleem
Tere!Mina vahetasin akut järgmiselt:lülitasin mootori valja;ootasin u.10-15 min;võtsin aku maha ja panin uue asemele;ühendasin + klemmi;ühendasin - klemmi;tegin suitsu ja ootasin 10-15 min.;seadsin kella õigeks ja lülitasin raadio sisse;käivitasin mootori.Aeg on vajalik jääkvoolude "kustumiseks" I-sel juhtumil ja II-sel korral el.seadmete-aju taastumiseks=restart.Lugupidamisega T.
-
- Foorumi veteran
- Postitusi: 882
- Liitunud: 28 Jaan 2011, 19:01
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa
- Kontakt:
Re: 2006a volvo S60 aku vahetamisega kaasnev probleem
toinoo kirjutas:Tere!Mina vahetasin akut järgmiselt:lülitasin mootori valja;ootasin u.10-15 min;võtsin aku maha ja panin uue asemele;ühendasin + klemmi;ühendasin - klemmi;tegin suitsu ja ootasin 10-15 min.;seadsin kella õigeks ja lülitasin raadio sisse;käivitasin mootori.Aeg on vajalik jääkvoolude "kustumiseks" I-sel juhtumil ja II-sel korral el.seadmete-aju taastumiseks=restart.Lugupidamisega T.
Just täpselt. Kuna nende autode plokid/ajud suhtlevad teineteisega can võrgus, siis vaja enne aku maha võtmist oodata, etnad magama läheks ja omavahelise suhtluse lõpetaks. Võti loomulikult süütelukust välja ja pakiruum enne ootamist lahti. Kui oled oodanud 15 minutit ja avad pakiruumi, siis pakiruumi valgustuse süttimine äratab taas REM ploki ellu.
Harteron.ee Näidikuplokkide, elektroonika, ABS ja DEM remont, keelevahetus, diagnostika, ostuabi Harjumaal
Re: 2006a volvo S60 aku vahetamisega kaasnev probleem
Huvitav kust selline aku vahetuse instruktsioon pärit on?
Re: 2006a volvo S60 aku vahetamisega kaasnev probleem
Elust enesest ma arvan.
Poleerin läigestan vahatan
-
- Foorumi veteran
- Postitusi: 882
- Liitunud: 28 Jaan 2011, 19:01
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa
- Kontakt:
Re: 2006a volvo S60 aku vahetamisega kaasnev probleem
timmukas kirjutas:Huvitav kust selline aku vahetuse instruktsioon pärit on?
Just elust enesest. Tuginedes erinevate automarkide CAN ja MOST võrkudele, ajude ärkvel oleku ajale, nende omavahelisele kommunikatsioonile jne... See juhend halba igal juhul ei tee. Samas vastupidi tegutsedes ja kiirelt aku lahti ühendades on päris paljudel Volvodel tekkinud hulgaliselt vigu. Valdavalt kommunikatsioonihäired, eriti CEM plokil. Kustutades saab neist vigadest muidugi lahti.
Harteron.ee Näidikuplokkide, elektroonika, ABS ja DEM remont, keelevahetus, diagnostika, ostuabi Harjumaal
Re: 2006a volvo S60 aku vahetamisega kaasnev probleem
Mõlemal kuudil (V70N 06' ja 07') olen vahetanud akut. Vana maha ja uus peale ja mitte ühtegi probleemi. Kui liiga pikalt jätta vahet siis makist kustuvad jaamad ära. Mitte ühtegi muud muret.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 36 külalist