Tere,
soov osta 1997-1999 aasta Volvo V70 aga pole endal õrna aimugi mida nende juures ostmisel vaatama peaks. Huvi just autom. kasti vastu. kas neil on ka mõni selline mootori variatsoon, mis on nõrk ehituselt jne jne.
Kui keegi teadjam mees viitsab vastata siis oleks jube tänulik:)
razer
Sooviks nõuandeid V70 1997-1999 aasta
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Kui natuke foorumis ringi vaatad, leiad mõndagi.
Minu teada tehti V70 '98-'00. Automaat kastidel on mingi elektroonika vidin, mis ei pea kaua vastu. Mootorid on kõik kõvad, turbod head ja kiired.
Eesti turul on enamus autodel spidod keeratud. Ära usu neid, vaata auot.
Turbo mootori korral vaata, et turbo ikka tõmbaks ja surve ei langeks.
Minu teada tehti V70 '98-'00. Automaat kastidel on mingi elektroonika vidin, mis ei pea kaua vastu. Mootorid on kõik kõvad, turbod head ja kiired.
Eesti turul on enamus autodel spidod keeratud. Ära usu neid, vaata auot.
Turbo mootori korral vaata, et turbo ikka tõmbaks ja surve ei langeks.
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242
V70I (V875) tehti 97-00.
1999. 20. nädal - 2000. 19. nädal vahel valminud on juba uue iseõppiva viiekäigulise automaatkastiga AW55-50 ja B5244S 170 hj (S2 140 hj) mootoriga, mida paigaldatakse siiamaani 40;50;60;70;80 seeria autodele.
Lollikindlam on kindlasti turbota mootor, seda eriti 200 + tkm sõitnud auto puhul. 170 hj vabalthingav annab ka pereautole normaalse mineku. Need, kes turboga harjunud, muidugi muigavad selle jutu peale.
Vastupidavusest on ka auto24.ee foorumis palju juttu olnud. Ka varuosade ja hoolduse hindadest.
Roolilatti peab vaatama ja tagasilla pukse. Aga alla 250-300 tkm läbisõiduga autodel nendega ei tohiks muret olla.
Läbisõitu peaks saama Infos kontrollida. Minu Eestist ostetud V70 on 6 aastaga sõitnud 175 tkm. Kesk-Euroopast toodud ilmselt ca poole rohkem. Selle ajaga on kummist põrandamati pealmisse karvasesse kattesse kulunud väike auk parema jala alla aga istmed on nagu uued, kui mõni plekk välja arvata.
Sellel lingil mudeli ajalugu kirjas:
http://www.volvocars.se/NR/rdonlyres/96DD86B6-BA27-4756-B8EB-D81AFAE5097A/217342/Beg04_SV70tom00.pdf
1999. 20. nädal - 2000. 19. nädal vahel valminud on juba uue iseõppiva viiekäigulise automaatkastiga AW55-50 ja B5244S 170 hj (S2 140 hj) mootoriga, mida paigaldatakse siiamaani 40;50;60;70;80 seeria autodele.
Lollikindlam on kindlasti turbota mootor, seda eriti 200 + tkm sõitnud auto puhul. 170 hj vabalthingav annab ka pereautole normaalse mineku. Need, kes turboga harjunud, muidugi muigavad selle jutu peale.
Vastupidavusest on ka auto24.ee foorumis palju juttu olnud. Ka varuosade ja hoolduse hindadest.
Roolilatti peab vaatama ja tagasilla pukse. Aga alla 250-300 tkm läbisõiduga autodel nendega ei tohiks muret olla.
Läbisõitu peaks saama Infos kontrollida. Minu Eestist ostetud V70 on 6 aastaga sõitnud 175 tkm. Kesk-Euroopast toodud ilmselt ca poole rohkem. Selle ajaga on kummist põrandamati pealmisse karvasesse kattesse kulunud väike auk parema jala alla aga istmed on nagu uued, kui mõni plekk välja arvata.
Sellel lingil mudeli ajalugu kirjas:
http://www.volvocars.se/NR/rdonlyres/96DD86B6-BA27-4756-B8EB-D81AFAE5097A/217342/Beg04_SV70tom00.pdf
XC70 T5 '14
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist