2. leht 4-st

Postitatud: 13 Mär 2008, 21:27
Postitas tirm
tanel695 kirjutas:
tirm kirjutas:Kas keegi oskab juhatada, kuidas service tuld nullida saab, kui neid A ja B bokse lihtsalt ei ole? Kus nad siis on?

sellest siin juttu olnud enne, kasuta otsingut


Ma olen ilmselt lollim kui saabas praegu. Minu autoks on 1995 a. Volvo 850, millel kõikide juhendite järgi peaks olema kapoti all kaks boksi A ja B ning mitte OBD2. Aga ei ole mul neid bokse seal. Äkki kellegil on mingeeid ideid service tule nullimise kohta?

Postitatud: 13 Mär 2008, 21:37
Postitas simpson005
Kui pole neid pulte, siis on tuhatoosi all sendi hoidja ja selle all obd2.

Postitatud: 13 Mär 2008, 21:42
Postitas tirm
simpson005 kirjutas:nu kui pole neid pulte siis on tuhatoosi all sendi hoidja ja selle all obd2.


Tundub, et mul siiski on OBD2-ga auto, sest totakas sendihoidja seal tõesti on. Sellest tulenevalt järgmine küsimus... kas keegi Viljandi ringkonnas ka OBD-ga suhelda oskab?

Postitatud: 14 Mär 2008, 17:39
Postitas vvv
tirm kirjutas:Minu autoks on 1995 a. Volvo 850

Mis su auto kerenumbri kümnes koht on? Vabalt võib olla 1995 regitud ka 1996 mudel, millel juba testripistikuga koodilugemine. Mudelivahetus toimub Volvol poole aasta pealt, et jõulud oleks ka suvel :D

Postitatud: 14 Mär 2008, 19:28
Postitas aandroo
Kas keegi seletaks kuidas teha seda 93 aasta 850 -il!
Eesti keeles paluks:)

Postitatud: 14 Mär 2008, 22:39
Postitas simpson005
aandroo kirjutas:Kas keegi seletaks kuidas teha seda 93 aasta 850 -il!
Eesti keeles paluks:)


Aga vene keeles ei sobi ?

Postitatud: 14 Mär 2008, 22:41
Postitas simpson005
Siin on kõik täpselt kirjas kuidas lugeda ja mis tähendab.
Vaja vaid vene keelt lugeda :)

http://www.rcboat.ru/volvo850/diag.htm

Postitatud: 11 Juun 2008, 01:41
Postitas koit46

Postitatud: 19 Dets 2008, 11:59
Postitas aibast
Teeks teema kleepekaks. Või koostaks uue alagruppi tegevusjuhendite jaoks.

Postitatud: 26 Veebr 2009, 10:56
Postitas asthobas
Aga kuidas siis V70 2003/04 :lol: :shock:

Postitatud: 26 Aug 2009, 18:31
Postitas brg
Haynes kirjutab järgmist:

Up to 2001 model year
1. Turn the ignition switch to position I.
2. Press and hold the mileage trip reset button until it starts flashing (approx 10 seconds), then release the button. An audible signal will be given when the reset is complete.

2002 model year onwards
3. Turn ignition switch to position I.
4. Press and hold the mileage trip reset button, then turn the ignition switch to position II within 2 seconds.
5. Hold the reset button in until the indicator has been reset. On models from 2003, a yellow light in the cluster will illuminate when the button is to be released. On 2002 models, the reset button must be released within 4 seconds of the ignition switch being turned to position II. An audible signal will be given when the reset is complete.

Tegin oma 2002 autol selle järgi ja nullis ära, kuigi vastavat helisignaali ei kuulnud.

Postitatud: 27 Aug 2009, 10:30
Postitas margus
Njaaaa, tundub, et mul on siis ka see närune -98 masin, mis ei lase kohe üldse armatuuris nuppudega tulukest nullida ja tuleb juhtmega mees leida.

Postitatud: 30 Sept 2009, 14:11
Postitas kuusk623
Sain endal ka service tule nüüd nullitud. Autoks 95 aastat 850 Estate.
Kas keegi oskab ka öelda, mis intervalliga see service tuli uuesti põlema läheb? Kas see sõltub läbisõidust, või toimub kuidagi teisiti õli seisukorra hindamine? Kas service tuli läheb põlema ainult õlivahetuse jaoks või näitab ta ka muude sõlmede hooldusvajadust?

Postitatud: 01 Okt 2009, 08:45
Postitas tnx
Tuli läheb põlema läbisõidu järgi (peaks olema ca 15000 km alates kustutamisest) ja näitab, et tuleb teostada järjekordne korraline hooldus. Mis tööd parasjagu teha, seda saab kasutajajuhendist teada vastavalt läbisõidule. Tavaliselt on lisaks õlivahetusele üht-teist veel vaja kontrollida.

Postitatud: 17 Dets 2009, 20:02
Postitas raba1
Ostsin 400 krooniga OBD-2 juhtme ja saan tuld kustutada ning koode vaadata, kustutada. Autoks 1996a. TDI 850