8-sajase istmesoojenduse ümbertõstmine

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
Tuuletallaja
Foorumi veteran
Postitusi: 503
Liitunud: 25 Okt 2009, 21:53
Asukoht: Faeht/Reval

8-sajase istmesoojenduse ümbertõstmine

PostitusPostitas Tuuletallaja » 02 Mai 2020, 18:30

Tere

Enne kui hakkan nikerdama (või ei hakka), küsin targematelt kogemusi - kui lihtne/keeruline on 8-sajase esiistmete soojendusmattide vahetamine (klassikaline poolnahk sisu mõlemal juhul)?
Kas nülin küüliku ära ja saan matid kohe kätte või pean olema valmis mingiteks üllatusteks?
Ehitan kahest autost meelepärasemat kokku ja praeguse seisuga on paremas seisus istmed soojenduseta aga kuna aega on piisavalt käes ning käed ise algavad õlast siis...
Mulkku no. 5
Pilt '01 V70 S
Pilt '94 855 GL(E) "Konn"
Pilt '95 855 GLT "Ustav lahinguvant Gustav"
Pilt '91 744 GL "Sinine / Lendav Hollandlane"
ja paar riisiraketti

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7597
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: 8-sajase istmesoojenduse ümbertõstmine

PostitusPostitas Liiwaannus » 02 Mai 2020, 19:30

Matid on patjade küljes, seega ilmselt mõistlik koos vahetada. Muidu on katetel servades ja õmbluste all sees traadid ja ümber nende traatide on metallrõngad, mis kinnituvad padja seed oleva traadi külge. Oma v70l lõikasin need metallklambrid maha ja panin pärast juhtmesidemetega tagasi. Muidu raketiteadust polnud, iste peaks muidugi autost väljas olema, et saaks normaalselt toimetada.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist