Kui Volvo 850 kohtub põdraga.

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Andrus_Volvo850
Foorumlane
Postitusi: 38
Liitunud: 28 Sept 2012, 09:32
Asukoht: Tartu ja Pärnu

Kui Volvo 850 kohtub põdraga.

PostitusPostitas Andrus_Volvo850 » 15 Aug 2019, 12:21

Tere, vajaks nõu, mida Teie nüüd sellise isendiga teeksite. Sõidab ja töötab, katus lömmis, klaas puru. Hetkel sain kaheks nädalaks talle katusealuse. Lammar pakub 150 eurot. Kindlustust sellisele põdra kaitseks ei jagata, mistõttu seda ka polnud. Pole kohta kus teda hoida ja juppidena müüa. Või teha korda? Katust vist sirgeks ei lükka, katuse lõikamine ja teise peale keevitamine, kas see on enam see tugev auto ja kas see kestab? Ja kas Volvo 850 väärib sellist asja? Mul on olnud see auto pea 10 aastat, väga fänn olin, meeldis mõte, et suudan teda heas töökorras ja liikluses hoida, meeldis nii välimuselt kui sõiduomadustelt kui ka see, et ma sain tema parandamisega suures osas ise hakkama kui seda oli vaja teha, samas puudub kogemus teiste autodega, eriti uuema v70 ga, mille võiks siis äkki asenduseks endale mõelda. Ühesõnaga võib-olla mõni Teie poolne kogemusest lähtuv mõte annab mulle uut infot, mille põhjal ma saan midagi otsustada, sellepärast see postitus ka siin 850ne foorumis. Andrus.

2,4 liitrit 106 kw 1996 aasta

volvo-pisem-fail2.jpg

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1119
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Kui Volvo 850 kohtub põdraga.

PostitusPostitas Klamber » 15 Aug 2019, 12:53

Kuskil juba oli selline teema alles. 150€ saad selle eest ise kaalu peale sõites ka. Mõne parema tüki saad veel riiulisse tõsta. Lammar on muidugi rohelisem lahendus.

Kasutaja avatar
Mart7
Kõva postitaja
Postitusi: 190
Liitunud: 29 Juul 2016, 18:56

Re: Kui Volvo 850 kohtub põdraga.

PostitusPostitas Mart7 » 15 Aug 2019, 13:44

Proovi, ehk leiad veel korraliku 850 ne kusagilt müügist ja saad omale taolise soetada. Muidugi vana autoga on toredad mälestused ja emotsioonid ning harjumus aga arvan, et hetkel pead autol minna laskma. See taastamine ei ole seda väärt.

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7042
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: Kui Volvo 850 kohtub põdraga.

PostitusPostitas Tanel » 15 Aug 2019, 15:26

Siin on kaks vaatenurka.
Kas tahad 850 edasi sõita või vaadata uut.
Niikaua kui sellele otsusele pole jõudnud siis on raske öelda mida teha.
Kui tahad uut siis müü vana kellegile kes viitsib jupitada ja siis juba oma südametunnistuse hinnaga, teades mis töötas ja mis ei.
Kui tahad endiselt vanema autoga sõita siis otsi teine 850, vanalt saad vajadusel jupid mida võib vahetamist vajada. Pidurid, istmed jne
Your call nagu öeldakse
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4310
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas

Re: Kui Volvo 850 kohtub põdraga.

PostitusPostitas Iceman » 15 Aug 2019, 20:44

Kas A piilarid on kõverad? Kui ei, siis lömmis katus väga raske pole sirgestada .

Andrus_Volvo850
Foorumlane
Postitusi: 38
Liitunud: 28 Sept 2012, 09:32
Asukoht: Tartu ja Pärnu

Re: Kui Volvo 850 kohtub põdraga.

PostitusPostitas Andrus_Volvo850 » 15 Aug 2019, 21:44

Iceman kirjutas:Kas A piilarid on kõverad? Kui ei, siis lömmis katus väga raske pole sirgestada .
Kusjuures mu esimene mõte pärast matsu oli ka kohe, et selle peaks saama ju sirgeks lükata. Aga siis tulid kaks spetsialisti firmast vaatama ja ütlesid, et kuidas nad sirgestades selle akna serva õigeks saavad ja , et tuleb maha lõigata ja teise Volvo pealt katus leida ning külge keevitada. Ja , et suure allahindlusega on nad kuskil 1300 euro eest nõus tegema. Kõrvalistuja poolne piilar on natuke katuse mõlgi poole, et ukse ja piilari vahel on pisike vahe. Noh kuuldes, et mis töö tuleb ette võtta ja mis maksab, siis olen mõelnud küll nii nagu esimesed kommenteerijad, et pole mõtet. Samas rääkis mulle üks tuttav täna, et teab omakorda tuttavat kes oma täiesti lömmis Volkswagen põrnika katuse õigeks sirgestas, et ma ei tea kuidas ta seda tegi. Ise ma seda küll teha ei oska, see on kindel.

Kasutaja avatar
Otomar
Foorumlane
Postitusi: 84
Liitunud: 23 Juun 2014, 21:35
Asukoht: Tallinn

Re: Kui Volvo 850 kohtub põdraga.

PostitusPostitas Otomar » 15 Aug 2019, 22:27

Andrus_Volvo850 kirjutas: Kindlustust sellisele põdra kaitseks ei jagata, mistõttu seda ka polnud.

volvo-pisem-fail2.jpg


Kui sa võtad ERGOst kohustusliku liikluskindludtuse siis saad sellele lisaks võtta "põdrakindlustuse". Hinnaks pakuti 3 EURi kuu ehk siis 36 aasta. See on siis liikluskindlustusele lisaks.

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4757
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Kui Volvo 850 kohtub põdraga.

PostitusPostitas ants » 15 Aug 2019, 22:42

Iceman kirjutas:Kas A piilarid on kõverad? Kui ei, siis lömmis katus väga raske pole sirgestada .


Ise sellises olukorras olnud, ei olnud põder vaid puu.
Asjatundjad lükkasid katuse sirgeks, uus klaas sobis ette, vett kuskilt
läbi ei lasknud.
Niiet leia õiged tegijad ja küsi nende arvamust.
745 GL ´91; LR90 ´87.

Andrus_Volvo850
Foorumlane
Postitusi: 38
Liitunud: 28 Sept 2012, 09:32
Asukoht: Tartu ja Pärnu

Re: Kui Volvo 850 kohtub põdraga.

PostitusPostitas Andrus_Volvo850 » 16 Aug 2019, 09:29

Otomar kirjutas:
Andrus_Volvo850 kirjutas: Kindlustust sellisele põdra kaitseks ei jagata, mistõttu seda ka polnud.

volvo-pisem-fail2.jpg


Kui sa võtad ERGOst kohustusliku liikluskindludtuse siis saad sellele lisaks võtta "põdrakindlustuse". Hinnaks pakuti 3 EURi kuu ehk siis 36 aasta. See on siis liikluskindlustusele lisaks.


Ei teadnud. See on hea info, Aitäh!

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2872
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: Kui Volvo 850 kohtub põdraga.

PostitusPostitas allan » 16 Aug 2019, 12:49

Sirgeks saab selle katuse kindlasti, aga ise muretseksin pigem selle pärast, kuidas see sirgendatud katus järgmise põdra sisenemist tõkestab.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

Andrus_Volvo850
Foorumlane
Postitusi: 38
Liitunud: 28 Sept 2012, 09:32
Asukoht: Tartu ja Pärnu

Re: Kui Volvo 850 kohtub põdraga.

PostitusPostitas Andrus_Volvo850 » 16 Aug 2019, 19:42

Kui vaatasin, et kas Eestis on midagi bensukat 850 müügil, siis nagu midagi pole. Selle otsimise käigus leidsin aga sellise koha Saksamaalt kus saab 850 lasta kohale tuua. Aga jeesus mis hinnad seal sellel vanal autol: https://mobile.carweb.eu/et/list?search ... TXzw190816


Andrus_Volvo850
Foorumlane
Postitusi: 38
Liitunud: 28 Sept 2012, 09:32
Asukoht: Tartu ja Pärnu

Re: Kui Volvo 850 kohtub põdraga.

PostitusPostitas Andrus_Volvo850 » 17 Aug 2019, 12:46

Mart7 kirjutas:https://www.okidoki.ee/item/volvo-850/8911991/

https://www.auto24.ee/used/3138341


Aitäh Mart osutamast nendele autodele. See esimene okidokis on hästi põnev asi. Samasugune puitdekoor ja sisu nagu minu autos oli. Tal on puudu tagumised elektrilised aknad aga see-eest on istmesoojendused. Mis mulle silma jääb on imeliselt heas korras esiistmed. Minu autos ma just olin läbirääkimistes nende korda tegemiseks. Isegi originaalraadio on sees ja pildi järgi tundub, et auto ei roosteta. Aga sellel on automaatkäigukast. Ma olen terve elu sõitnud manuaalkastiga ja ma üldse ei saa aru isegi mida need tähistused seal kangi kõrval tähistavad. Ma tõesti ei tea kas mulle võiks automaatkast sobida ja kui kapriisne selline kast on. Samas äkki selle hinna eest võiks proovida. Ja see mootor, toodud 2.0, 127 kW, mis see on, sellist ei tohiks nagu olemas olla!?

See teine, seda ma jõudsin juba vaadata. Sellest ei tea mida arvata, korra juba mõtlesin osta. Aga ta on müünud seda autot erinevatel aegadel ma näen ja auto on väga palju selle aja sees muutunud, sisu ja värv teine. Vahepeal on lisandunud gaasiseade. Ei tea tegelikult mis selle värvi all kõik on ja mis autoga tehtud. Takistuseks sai, et see auto ei puhu külma, tal on selline kliimaseade, kus polegi külmanuppu. Suhtlesin omanikuga, tõesti pole. Vaatasin Soomes on ka selliseid autosi palju kus külmafunktsioon täiesti puudub. Ilmselt pole seal kliimas seda niipalju vaja.

stihl
Foorumlane
Postitusi: 87
Liitunud: 19 Jaan 2010, 08:49
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Kui Volvo 850 kohtub põdraga.

PostitusPostitas stihl » 19 Aug 2019, 11:42

Andrus_Volvo850 kirjutas:Aga sellel on automaatkäigukast. Ma olen terve elu sõitnud manuaalkastiga ja ma üldse ei saa aru isegi mida need tähistused seal kangi kõrval tähistavad. Ma tõesti ei tea kas mulle võiks automaatkast sobida ja kui kapriisne selline kast on. Samas äkki selle hinna eest võiks proovida. Ja see mootor, toodud 2.0, 127 kW, mis see on, sellist ei tohiks nagu olemas olla!?

See teine, seda ma jõudsin juba vaadata. Sellest ei tea mida arvata, korra juba mõtlesin osta. Aga ta on müünud seda autot erinevatel aegadel ma näen ja auto on väga palju selle aja sees muutunud, sisu ja värv teine. Vahepeal on lisandunud gaasiseade. Ei tea tegelikult mis selle värvi all kõik on ja mis autoga tehtud. Takistuseks sai, et see auto ei puhu külma, tal on selline kliimaseade, kus polegi külmanuppu. Suhtlesin omanikuga, tõesti pole. Vaatasin Soomes on ka selliseid autosi palju kus külmafunktsioon täiesti puudub. Ilmselt pole seal kliimas seda niipalju vaja.


See tähists seal kasti kõrval tähendab seda, et paned "D" peale ja rohkem selle kepiga ei tõmble. Ära jäävad ka igasugused siduriprobleemid.
Ma olen ise sellise automaadiga sõitnud alates aastast 2007, siis tegin sellele ise ka kastile täieliku õlivahetuse ja siiani ma ei tea paremat automaatkasti, kui see, mis 850-il peal on. Tegu on mingi jaapani kastiga, minuarust.
Linnas sõites tuleb muidugi u. 1L küttekulu otsa, aga maanteel pole vahet, turbiini paneb kenasti lukku ja sõidab sama ökolt nagu manuaal. (7.5L/100-le on 125kw mootori puhul)

Seda katust nii odaval autol vahetama hakata pole mitte mingit mõtet. Esiteks on see suur töö ja teiseks saab see tsingikiht, mis Volvol päris paks oli, viga ja kui viletsalt tehtud, hakkab pärast roostetama.
Kui need Eesti omad ei sobi, vaata Rootsisse, https://www.blocket.se/ on neid paksult täis ja alates 500 euri nagu siingi. Korralikumad on muidugi sutsu kallimad. Rootslased on enamuses oma autod siiski kliimadega tellinud.

Autode õigeid andmeid näed MNT lehelt, inimesed ise ei tea neid tihti. https://eteenindus.mnt.ee/public/soidukTaustakontroll.jsf

Vana jäta omale alles, selle 150 euri saad kohe tagasi, kui mingit roolilatti, esiratta laagrit või kasvõi kliimapumpa/radikat vaja on. Need autod on siiski juba üle 20a vanad, kuigi superhästi tehtud.
Uuemad, alates V70-st, on tehtud juba "Fordi ajal", ehk siis nii kestvad enam ei ole. Ford on ju teada tuntud oma autodega ökonoomitaja.

.

Andrus_Volvo850
Foorumlane
Postitusi: 38
Liitunud: 28 Sept 2012, 09:32
Asukoht: Tartu ja Pärnu

Re: Kui Volvo 850 kohtub põdraga.

PostitusPostitas Andrus_Volvo850 » 20 Aug 2019, 12:07

stihl kirjutas:
Andrus_Volvo850 kirjutas:Aga sellel on automaatkäigukast. Ma olen terve elu sõitnud manuaalkastiga ja ma üldse ei saa aru isegi mida need tähistused seal kangi kõrval tähistavad. Ma tõesti ei tea kas mulle võiks automaatkast sobida ja kui kapriisne selline kast on. Samas äkki selle hinna eest võiks proovida. Ja see mootor, toodud 2.0, 127 kW, mis see on, sellist ei tohiks nagu olemas olla!?

See teine, seda ma jõudsin juba vaadata. Sellest ei tea mida arvata, korra juba mõtlesin osta. Aga ta on müünud seda autot erinevatel aegadel ma näen ja auto on väga palju selle aja sees muutunud, sisu ja värv teine. Vahepeal on lisandunud gaasiseade. Ei tea tegelikult mis selle värvi all kõik on ja mis autoga tehtud. Takistuseks sai, et see auto ei puhu külma, tal on selline kliimaseade, kus polegi külmanuppu. Suhtlesin omanikuga, tõesti pole. Vaatasin Soomes on ka selliseid autosi palju kus külmafunktsioon täiesti puudub. Ilmselt pole seal kliimas seda niipalju vaja.


See tähists seal kasti kõrval tähendab seda, et paned "D" peale ja rohkem selle kepiga ei tõmble. Ära jäävad ka igasugused siduriprobleemid.
Ma olen ise sellise automaadiga sõitnud alates aastast 2007, siis tegin sellele ise ka kastile täieliku õlivahetuse ja siiani ma ei tea paremat automaatkasti, kui see, mis 850-il peal on. Tegu on mingi jaapani kastiga, minuarust.
Linnas sõites tuleb muidugi u. 1L küttekulu otsa, aga maanteel pole vahet, turbiini paneb kenasti lukku ja sõidab sama ökolt nagu manuaal. (7.5L/100-le on 125kw mootori puhul)

Seda katust nii odaval autol vahetama hakata pole mitte mingit mõtet. Esiteks on see suur töö ja teiseks saab see tsingikiht, mis Volvol päris paks oli, viga ja kui viletsalt tehtud, hakkab pärast roostetama.
Kui need Eesti omad ei sobi, vaata Rootsisse, https://www.blocket.se/ on neid paksult täis ja alates 500 euri nagu siingi. Korralikumad on muidugi sutsu kallimad. Rootslased on enamuses oma autod siiski kliimadega tellinud.

Autode õigeid andmeid näed MNT lehelt, inimesed ise ei tea neid tihti. https://eteenindus.mnt.ee/public/soidukTaustakontroll.jsf

Vana jäta omale alles, selle 150 euri saad kohe tagasi, kui mingit roolilatti, esiratta laagrit või kasvõi kliimapumpa/radikat vaja on. Need autod on siiski juba üle 20a vanad, kuigi superhästi tehtud.
Uuemad, alates V70-st, on tehtud juba "Fordi ajal", ehk siis nii kestvad enam ei ole. Ford on ju teada tuntud oma autodega ökonoomitaja.

.
Aitäh, väga super soovitused ja kaasamõtlemine. Praeguseks ma olen otsustanud jah, et taastama ei hakka just nendel samadel toodud põhjustel. Proovin auto varuosadeks alles hoida. Selle blocket aadressi leidsin kuidagi googeldades ja selle kaudu leidsin endale ka Stockholmi eeslinnast Volvo 850 universaali mis tundub vääriline ja mida plaanin osta. Suhtlesin blocketi kaudu müüjaga kes räägib ainult rootsi keelt, mida mina ei räägi. Keeruline. Praegu uurin kuidas see ostmine välismaalt käib ja kuidas ma sellega võiksin hakkama saada. Pole kunagi Rootsis käinud. Kerge hirm on peal aga äkki ma saan hakkama.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist