Oskab keegi öelda midagi Addinol'ist?
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
-
- Foorumlane
- Postitusi: 87
- Liitunud: 08 Aug 2006, 22:24
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Oskab keegi öelda midagi Addinol'ist?
Kas see on normaalne mootoriõli?
Küsimus on 10W40 poolsünt'ist.
Väga magus hind muidu tal on.
Praegu kasutan BP Visco3000 ja õlikulu on 1l/1000-1500km.
Klappisääretihendid on küll plaanis vahetada, aga olen kuulnudm et 20-klappiliste mootoritele see võib olla päris hästi ei aita.
Täissünti kardan kasutada, arvan, et hakkab pritsima igast kohast.
Või pole vaja midagi uut välja mõttlema ja jätta BP õli? Muidu olin teda kasutan teistes masinates ka, ja olin väga rahul.
Ette tänatud.
Küsimus on 10W40 poolsünt'ist.
Väga magus hind muidu tal on.
Praegu kasutan BP Visco3000 ja õlikulu on 1l/1000-1500km.
Klappisääretihendid on küll plaanis vahetada, aga olen kuulnudm et 20-klappiliste mootoritele see võib olla päris hästi ei aita.
Täissünti kardan kasutada, arvan, et hakkab pritsima igast kohast.
Või pole vaja midagi uut välja mõttlema ja jätta BP õli? Muidu olin teda kasutan teistes masinates ka, ja olin väga rahul.
Ette tänatud.
-
- Foorumlane
- Postitusi: 87
- Liitunud: 08 Aug 2006, 22:24
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kõikidel automarkidel ja isegi mudelitel on valmistajatehas läbi viinud katsetused ja leidnud kõige sobivama õli. Addinoli ja Volvo suhtest ma ei ole kuulnud midagi ja tõenäoliselt ei kuule ka, kuid sul ju oma suksu ja võid sellega teha mis tahad.
Volvo 855 T-5R Gul
Volvo C202
Volvo 244 ambulance 2,4d
Volvo C202
Volvo 244 ambulance 2,4d
-
- Foorumlane
- Postitusi: 87
- Liitunud: 08 Aug 2006, 22:24
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
volvo245 kirjutas:Mis see Väga magus hind muidu tal on?
Mul päris täpselt pole meeles, aga midagi 249eek/4l.
BP Visco3000 ma võttan hinnaga 360eek/4l.
Asi on selles, kui peale klapisääretihendite vahetamist kulu väheneb, siis saab kallima õli ka võtta, aga kui kuu jooksul ma pean 3l juurde lisada siis vist pole mõttet raha raiskama.
inter kirjutas:SAE ,ACEA ja API serdid on kõigi tootjate jaoks ühesugused. Seal ei saa küll väita ,et käib üksteisele ärategemine. Pigem on asi kinni lõpptarbijas. Kes on ikka harjunud sõitma shelliga, see sõidab tõenäoliselt ikka shelliga. Mis siis ,et ta on suht raskesti kättesaadav.
Paraku sert ei näita üksinda midagi (nagu juhiluba ei näita sõiduoskust) - lisaks ärategemisele on veel hulk põhjuseid, miks sama kvaliteediklassi õlid tegelikult erinevad on. Alates sellest, et sertifitseeritakse ju mingi näidispartii, aga hiljem poodi jõuab midagi muud - rehvitestides sellega ka parimad tootjad korduvalt vahele jäänud - kuni selleni, et sertifitseerimisel kontrollitakse ainult mingeid kindlaid omadusi ja kui nende miinimumnõuded on täidetud, siis saab juba serdi kätte.
See on muidugi õige, et lõpptarbija harjumusel on suur jõud, enam-vähem kõikide autosse käivate vedelike kohta ma olen kuulnud täiesti seinast seina soovitusi, et millist marki peaks eelistama ja mida vältima.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist