v70 tagumine kojamees jäi poolel teel seisma 97-00a

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
kaupz
Foorumi veteran
Postitusi: 1436
Liitunud: 08 Juun 2007, 08:37
Asukoht: Lääne-Harju vald
Kontakt:

v70 tagumine kojamees jäi poolel teel seisma 97-00a

PostitusPostitas kaupz » 05 Veebr 2008, 21:09

v70 tagumine kojamees jäi poolel teel seisma 97-00a

vahelduva eduga olen ikka tagumist kojameest kasutanud vihmaste ja lumiste ilmadega et kinni ei oksüdeeruks.

nüüd paar päeva tagasi vihmase ilmaga jäi enne poole tsükli peale jõudmist seisma.
lülitasin mitu korda lülitit veel ja kuskil on kuulda õrna releeklõpsu, kuid kojamees ei liiguta.
proovisin käega veel kaasa aidata, aga ei midagi.

sulavkaitse nr 33 on terve ja pesuvedelikku pritsib klaasile.
kuid ka pesuvee tsükliga ei hakka kojamees liigutama.

oskab keegi pajatada kus otsast asja harutama hakata?
V70D5atm05chip + v70D5atm03 66+71Beetle +79T2 [exV70/2,5tdi/atm]
PiltPilt Veakoodi kustutamine VIDA-ga Keilas

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2874
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

PostitusPostitas allan » 05 Veebr 2008, 22:08

Raske uskuda, et poole liikumise peal kinni oksüdeerus. :? Ega kojamehe mootori häält kuulda pole? Vbl kiilus midagi muud seal kinni, sattus midagi selle hoova vahele vms :? Ise vist vaataks esimesena, kas mootorile vool peale tuleb, siis teaks edasi otsida.

Minul oli ostes juba tagakojamees pooles vinnas kinni kiilunud(see koht, kus kojamehe võll läbi klaasi läheb). Iga kord, kui süüte sisse panin, relee klõpsus, st et kojamees üritas algasendisse tagasi minna. Võtsin luugi polstri lahti(tegelikult oli juba eelmine omanik polstri lahti kangutanud ja kõik tüüblid katki tõmmanud), võtsin mootori otsast varda ära ja liigutasin käega kojameest paarsada korda edasi-tagasi, vahepeal lasin roostesurma vahele jne. Sain liikuma, töötab siiani :)
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

Kasutaja avatar
kaupz
Foorumi veteran
Postitusi: 1436
Liitunud: 08 Juun 2007, 08:37
Asukoht: Lääne-Harju vald
Kontakt:

PostitusPostitas kaupz » 05 Veebr 2008, 22:28

ei väidagi et oksüdeerus poolelt liikumiselt.
ju miski mehaaniline muu rike või elektriline.
pean ka laiali harutama hakkama.
V70D5atm05chip + v70D5atm03 66+71Beetle +79T2 [exV70/2,5tdi/atm]
PiltPilt Veakoodi kustutamine VIDA-ga Keilas

Heiki
Kõva postitaja
Postitusi: 197
Liitunud: 18 Mai 2006, 10:57
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Heiki » 06 Veebr 2008, 10:47

kaupz kirjutas:ei väidagi et oksüdeerus poolelt liikumiselt.
ju miski mehaaniline muu rike või elektriline.
pean ka laiali harutama hakkama.

Juhtmed ,mis luugi hinge küljes ,kipuvad ära murduma .Lae polstri all on selline aas juhtmel sees ja selle koha pealt,kus hing lõpeb ja aas algab,murduvad pikapeale ära.

Kasutaja avatar
kaupz
Foorumi veteran
Postitusi: 1436
Liitunud: 08 Juun 2007, 08:37
Asukoht: Lääne-Harju vald
Kontakt:

PostitusPostitas kaupz » 06 Veebr 2008, 11:02

kontrollin, kuid kas juhe murdub sõidu pealt ja poolel töötsüklil ilma luuki liigutamata.

sees pool katte ülemises servas keskel on eraldi detail.
kangutasin seda ülespoole, tegelikult tuli aga tõmmata ette poole(esiotsa poole)

üllatuseks ei leidnudki ma mootorit sealt samast otse kojamehe tagant,
vaid on liigendid/vardad.

midagi tarka rohkem sealt väiksest 8x14cm august näha ei olnud,
liigutasin väljast poolt kojameest kerge jõuga edasi tagasi ja lasin luugi lukku.

üllatuseks hakkas aga kojamees tööle kui süüte sisse keerasin.
ju oli siis mõni liigend kinni kiilunud.
sest läbi klaasi ja kummipuksi tundub võll küll kergelt liikuvat.
V70D5atm05chip + v70D5atm03 66+71Beetle +79T2 [exV70/2,5tdi/atm]
PiltPilt Veakoodi kustutamine VIDA-ga Keilas

pyta
Foorumi veteran
Postitusi: 510
Liitunud: 31 Mai 2007, 22:50
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

PostitusPostitas pyta » 09 Mär 2008, 14:08

endal samasugune probleem.ainult,et mitte pooles vinnas keset klaasi,vaid täna avastasin,et jumala lambist teisele poole pooles vinnas.ehk siis kojamees on ennast alla vastu stanget keeranud. korra kuulsin mootori häält, aga teisel korral ei teind midagi. mis variant siis on,pean ka seda paarsada korda edasi tagasi väntsutama või mingi muu variant?

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1483
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

PostitusPostitas amazon86 » 09 Mär 2008, 18:23

Endal oli sama probleem jäi ka kojamees seisma imelikku asendisse. Käega aidates hakkas liikuma kuid väga tihkelt. Sai siis kogu värk laiali lammutatud ja korralikult puhtas tehtud ning määritud. Viga on selles, et võll ja korpuse vahele kipub sodi minema.

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

PostitusPostitas tnx » 10 Mär 2008, 09:03

Kui alla keeras, siis viskas mingi hamba üle kusagilt ja lahti võtmisest ei pääse.

Kasutaja avatar
vvv
Kõva postitaja
Postitusi: 187
Liitunud: 11 Nov 2006, 13:49
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas vvv » 10 Mär 2008, 11:49

Tavaliselt kiilub tagaakna luua võll kinni just keset liikumist. Sel juhul jääb ka mootor pideva voolu alla, mis ei ole üldse hea. Mootor on tavaliselt dimensioneeritud selliseks, et see põlema ei lähe, kuid kuumeneb küll vägagi. Tuleks vastav kaitse välja võtta või mootor lahti ühendada, kui kohe pole võimalik remonti minna.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist