850 2.0 bens mootorimure
Postitatud: 17 Okt 2017, 14:33
Terve.
Mul 93a. 850 2.0l 20v mootor.
Mureks pikk käivitus pool gaasipedaali alla surutud(ilma ei tee isegi mitte pauku). Käivitus on vaevaline, silindrid üle ujutatud ja lonkab käima, tagant viskab tahma ja sinist.
Tehtud: mootori ja nukkvõlliandur lahti võtetud ja puhastatud, pistikud ka, gaasisiibri asendiandur oli silmini õli täis(puhastatud), MAF visuaalselt väga viisakas, Lambda elus, mootori releed näpitud ja toimib, tühikäigumootor puhastatud ja töötab. Kütusetrass mõõdetud, rõhk 2.7-2.9bari.
Kõik vaakumid üle käidud(vist)
Pöörded tuiravad ilma koormuseta 400-1500rpm vahel, kohati tahab ära lämbuda, siis ärkab tühikäigumootor üles ja laseb õhu peale.
Päeale väljasuremist küünlad ujuvad ja läheb käiates käima, kui pedaal lõpuni suruda või lohistades 2-3nda käiguga. Siis on nagu suur suitsuahi ja kõib alguses mõne silindriga ka 3000-5000- rpm juures.
Proovisin tappa pihustite lahti ühendamisega, aga käis üpris pikalt, va 5-10 sek peale pistikute lahti võtmist.
Veakoode täna enam ei näidanud.
Koodid mida näitas:
1-2-1 - MAF
2-2-3 - IAC valve opening signal
Midagi oli veel aga ei mäleta hetkel.
Mul 93a. 850 2.0l 20v mootor.
Mureks pikk käivitus pool gaasipedaali alla surutud(ilma ei tee isegi mitte pauku). Käivitus on vaevaline, silindrid üle ujutatud ja lonkab käima, tagant viskab tahma ja sinist.
Tehtud: mootori ja nukkvõlliandur lahti võtetud ja puhastatud, pistikud ka, gaasisiibri asendiandur oli silmini õli täis(puhastatud), MAF visuaalselt väga viisakas, Lambda elus, mootori releed näpitud ja toimib, tühikäigumootor puhastatud ja töötab. Kütusetrass mõõdetud, rõhk 2.7-2.9bari.
Kõik vaakumid üle käidud(vist)
Pöörded tuiravad ilma koormuseta 400-1500rpm vahel, kohati tahab ära lämbuda, siis ärkab tühikäigumootor üles ja laseb õhu peale.
Päeale väljasuremist küünlad ujuvad ja läheb käiates käima, kui pedaal lõpuni suruda või lohistades 2-3nda käiguga. Siis on nagu suur suitsuahi ja kõib alguses mõne silindriga ka 3000-5000- rpm juures.
Proovisin tappa pihustite lahti ühendamisega, aga käis üpris pikalt, va 5-10 sek peale pistikute lahti võtmist.
Veakoode täna enam ei näidanud.
Koodid mida näitas:
1-2-1 - MAF
2-2-3 - IAC valve opening signal
Midagi oli veel aga ei mäleta hetkel.