Soojalt pikem käivitus

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

TaaviK
Foorumlane
Postitusi: 72
Liitunud: 09 Veebr 2013, 21:27

Soojalt pikem käivitus

PostitusPostitas TaaviK » 22 Aug 2017, 08:50

850 2,5 10v 103kw
Soojalt on pikem käivitus kuid mitte iga kord, vahes nagu üldse ei käivitu esimesest matsust. Pump, sisselaske temp. andur, süütemoodul, jagaja koos kaanega, pumbarelee,küünlad ja juhtmed, nukaandur, trosselklapi andur on vahetatud(kõik on normaalse kvaliteediga osad bosch, ngk)
Ühtegi veakoodi ei anna.
Kas võib kahtlustada vända andurit(kui see läbi on kas üldse tööle läheb?) või jahutusvedeliku temp. andurit- pealtnäha on suht värske, millaski on vahetatud(salongis on seier ilusti omal kohal.. on need üldse omavahel seotud)?

stihl
Foorumlane
Postitusi: 90
Liitunud: 19 Jaan 2010, 08:49
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Soojalt pikem käivitus

PostitusPostitas stihl » 28 Aug 2017, 12:51

Seieri andur on kõikidel autodel täitsa enda oma ja mootori tööd kuidagi ei mõjuta.
Pritse jaoks on alati oma andur - see mõjutab.
Ja kui valetab, siis soojalt annabki sama palju kütust, kui külmalt ja siis tahabki käiamist, et nö. toores peal käima saada Aga siis peaks küttekulu ka kohe laes olema, küünlad mustad, mul hakkas oma lambdatuld vilgutama jne.

Ma kahjuks ei tea, kust ta oma sädemeimpulsi võtab, aga kui vändaandurilt ja see peetis, siis ta ei läheks üldse käima.
Sama teema hallianduriga, kui see metsas, siis soojalt on ikka täitsa vaikus majas.

See pikk käivitus viitab ikkagi valele segule või mingile küttejamale.
Kas kütusepumpa, kui mitu korda enne käivust süüdet anda, on kuulda? Mul ta midagi seal kohiseb mul küll korraks nagu audilgi (sitasti on Volvol hea polstri tõttu kuulda), aga kohiseb. Kas see kohin on?

.

TaaviK
Foorumlane
Postitusi: 72
Liitunud: 09 Veebr 2013, 21:27

Re: Soojalt pikem käivitus

PostitusPostitas TaaviK » 29 Aug 2017, 12:51

Pump on hiljaaegu vahetatud. Suriseb iga kord 3-4 sekki kui võtit keerata 2. asendisse.
Segu on vale jah, seda on ninagagi tunda, ometigi kütusekulu laes ei ole(keskmine 9,5)
Sädeme jaoks võtab info nukaandurist ja seegi on vahetatud.
Kus asub pritse jaoks andur? Googelmoogelist väljamafoorumid annavad vastuseks ikka selle anduri mis asub termostaadi kõrval(kuna too palju ei maksnud siis selle ostsin ää, kui kohale tuleb eks vahetab ära) seal räägiti ka selle testimisest aga ei oska/ei taha/olen laisk :D

TaaviK
Foorumlane
Postitusi: 72
Liitunud: 09 Veebr 2013, 21:27

Re: Soojalt pikem käivitus

PostitusPostitas TaaviK » 06 Sept 2017, 18:26

Vahepeal hakkas temperatuuri näiduk oma elu elama. Tõmbleb, kukub, jäi põhja seisma. Sain selles motti ja vahetasin kiiresti temp. sensori ära. Käivitus on nüüd soojalt hea aga seier teeb ikka pulli, millest see tingitud on? Kehv mass, näiduki mootor kutu?

Kasutaja avatar
minukiri1
Kreisi postitaja
Postitusi: 386
Liitunud: 15 Sept 2016, 18:02
Asukoht: kunagine Pala vald

Re: Soojalt pikem käivitus

PostitusPostitas minukiri1 » 06 Sept 2017, 19:36

Nagu kodanik "stihl" kirjutas, siis salongi seieri jaoks on eraldi andur.
V70 2.4 D5 120kw 2003a 5manuaal

Ei ole võimatuid asju, on saamatud tegijad.

Kasutaja avatar
marek555
Kõva postitaja
Postitusi: 266
Liitunud: 17 Nov 2007, 16:04

Re: Soojalt pikem käivitus

PostitusPostitas marek555 » 06 Sept 2017, 21:46

Proovi vahetada sissepritse relee, hall, mis asub jahutusradika küljes. 3545803 tootekood

TaaviK
Foorumlane
Postitusi: 72
Liitunud: 09 Veebr 2013, 21:27

Re: Soojalt pikem käivitus

PostitusPostitas TaaviK » 06 Sept 2017, 22:20

minukiri1 kirjutas:Nagu kodanik "stihl" kirjutas, siis salongi seieri jaoks on eraldi andur.

Kui lause ehitusest aru ei saa või postituse mõttest siis kes teab laduge fakte võimalikest lahendustest mitte ärge kulutage oma klavereid. Kus asub antud andur või kood?
Väljamaa foorumites on ravi saand reeglina temp.sensori vahetusest. On ka olnud juhtumeid kus seieri enda mootor peetis(spidoka külmjootes, transist. vms) juhtmestik(?!?).
Vaatan sissepritse relee kah üle(Y) kellegil läänes korra proovida pole anda? :D

Kasutaja avatar
marek555
Kõva postitaja
Postitusi: 266
Liitunud: 17 Nov 2007, 16:04

Re: Soojalt pikem käivitus

PostitusPostitas marek555 » 06 Sept 2017, 22:56

Salongi seieri jaoks ei ole 850 el eraldi andurit. ECT sensor termostaadi korpuses saadab signaali ECU sse, sealt jagatakse see temp seierile. Sul pigem siiski temp seier ise läbi. Robert ka jootis kõik jooted üle kellade plokis, vahetas juhtmed-ei aidanud. https://www.youtube.com/watch?v=ZJb8KInLiEg

stihl
Foorumlane
Postitusi: 90
Liitunud: 19 Jaan 2010, 08:49
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Soojalt pikem käivitus

PostitusPostitas stihl » 07 Sept 2017, 16:36

marek555 kirjutas:Salongi seieri jaoks ei ole 850 el eraldi andurit.


Käisin väljas vihma käes üle vaatamas, tõepoolest, Marekil õigus, ainult üks junn on termostaadi korpuse allosas.

Selline:

Pilt

Aga maksab ta mingi 20€, vaheta ära, kui juba mõlemi temperatuurinäiduga kahtlus. (pritse ja kella omaga)
Jah vedelikku ilmselt jookseb pisut maha, muud keerulist pole.

.

TaaviK
Foorumlane
Postitusi: 72
Liitunud: 09 Veebr 2013, 21:27

Re: Soojalt pikem käivitus

PostitusPostitas TaaviK » 08 Sept 2017, 10:18

Juba vahetasin.
Seier teeb ikka pulli ja nüüd viimastel päevadel on ka käivitus aeg ajalt pikem, enam pole vaher kas soe või külm. Krt kas see pistik siis jamab? Kuidas seda pistiku signaali ülekannet mõõta saab?
Sisse läks FAE toode. Vaatasin, et eelmine oli kah selle oma et mingi 2a. sai sellega sõidetud.. või on praak..

stihl
Foorumlane
Postitusi: 90
Liitunud: 19 Jaan 2010, 08:49
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Soojalt pikem käivitus

PostitusPostitas stihl » 09 Sept 2017, 19:19

Seal võib mitte ainult pistiku, vaid ka juhtmeviga olla. Ka uus jupp võib vigane olla, kõik võib olla.

Anduri takistusi ma ei tea (pole viitsinud otsida, aga vast on netist leitavad), aga oletame, et külmalt (15 kraadi) on ta 4000 oomi ja kuumalt (90 kraadi) 300 oomi. Igal juhul peab ta tempi tõustes muutuma.
Ja selle pistiku kaks otsa jooksevad mõlemad ajusse ning aju juurest sellest suurest pistikust saadki ju mõõta, kas takistus on sama, mis anduri lähedalt kahe klemmi pealt mõõtes, misiganes nad siis hetkel on.
(minu mootoril B5254S on ilmselt Motronic 4.3 ja sellel, vaatasin, on ajul tempianduri otsad A31 ja A18)
Siis proovid, kas kimbu liigutamisega midagi muutub.
Kui ei muutu ja ühendus on hea, siis juba edasi kella ja selle ühendusega tegeleda. (mul aju ots B23)
Praegu ma ei viitsinud süveneda, kas kella juhitakse plussi või miinusega, aga see on lihtsalt kindlaks tehtav.

Absull kõik info, s.o. mis mootor, mis pritse, selle skeemid jne on täna netist kõik vabalt leitav.
Mina teeks nii.

TaaviK
Foorumlane
Postitusi: 72
Liitunud: 09 Veebr 2013, 21:27

Re: Soojalt pikem käivitus

PostitusPostitas TaaviK » 19 Okt 2017, 14:29

Vahepeal jõudis starter otsa saada ja kuna teine masin oli kah käepärast siis ei olnud piisavalt motiveeritud, et liikuma saada. Nüüd värskelt remonditud starteriga on viimased 2 nädalat nagu paugupill jälle. Mitte aru ei saa enam.. Kas viga peitus külmade ilmade saabumisega. Starteriga seostada nagu üldse loogika ei luba kuna enne töölepingu lõpetamist ketras kenasti, ilma venitamata.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist