O: v70 I gen 98a jahutusvedeliku kulu

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4028
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

O: v70 I gen 98a jahutusvedeliku kulu

PostitusPostitas taavi » 14 Juul 2017, 17:07

Uurin kasutajate kogemusi, mis võiks lisaks salongiradikale veel olla jahutusvedeliku lekke tüüpvigadeks? praegu ca 1l nädalas on jahutusvedeliku kulu ja ma tean seda et salongiradikas pole päris hea, hais toas ja klaasid kattuvad umbes 2 nädalaga õrna kleepuva uduga. Aga see pole nii suur katastroof, kui ma 850 puhul katkise salongiradikaga nägin (matid on kuivad). ehk liiter nädalas salongiradika kaudu lahkuda ilma matte märjakstegemata ilmselt tähendab et ka kuskilt mujalt lekib? põhja alt otseselt näha midagi pole, aga mul seal kate ka, ehk seda peab veel uurima, kas on näha leket. Kuidas sumpsist aru saaks, kui ta ploki kaudu lahkub? auru pole näha (jällegi 850 pealt on meeles kui sumpsi kaudu lahkus, siis oli surve paisupaagis ja aurupilv taga). Praegu igasugune surve paisupaagis puudub.

Veel ideid ja heietusi?

v70 103kw tdi 98a
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: O: v70 I gen 98a jahutusvedeliku kulu

PostitusPostitas Leho » 14 Juul 2017, 19:57

Oma kogemus on see, et lekkis kergelt veepumba vahelt. Kah umbes üks liiter 500 km peale. Vea leidsin lõpuks kasutades UV värvainet vedeliku sees.

Kasutasin sellist asja.
NÄIDE EBAYST:
http://www.ebay.com/itm/Leak-Detection- ... SwhdRYWq3I
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Marcola
Foorumlane
Postitusi: 76
Liitunud: 27 Sept 2015, 11:11

Re: O: v70 I gen 98a jahutusvedeliku kulu

PostitusPostitas Marcola » 15 Juul 2017, 08:08

Jahutusvedeliku paagi otsad vaata üle. Ning muidugi loogilised kohad nagu hiljuti lahti käinud voolikud...

Kasutaja avatar
joss122
Kõva postitaja
Postitusi: 274
Liitunud: 13 Aug 2009, 14:27
Asukoht: võrumaa

Re: O: v70 I gen 98a jahutusvedeliku kulu

PostitusPostitas joss122 » 15 Juul 2017, 09:58

http://www.ebay.de/itm/Leitenberger-Lecktester-Zylinderkopf-Dichtigkeits-Pruefgeraet-Profigeraet-/282330009211

Mõnes "ägedamas" remonditöökojas saad teha CO2 testi.
Survet ei olegi sees, aga kui jahutusvedelik puutub heitgaasidega kokku või vastupidi näitab tester selle ära!

Co2 tester peab olema korralik ja tavaliselt võtab 15min aega.
Stand up for what you believe in...
...even if it means standing alone

Kasutaja avatar
baxxter
Foorumi veteran
Postitusi: 2026
Liitunud: 13 Jaan 2007, 22:06
Asukoht: tartumaa, Nõo
Kontakt:

Re: O: v70 I gen 98a jahutusvedeliku kulu

PostitusPostitas baxxter » 16 Juul 2017, 15:13

Mul lekkis radikast, näha polnud, sooja radikaga auras ära ja külmaga ei lekkind :) Alles radikat eemaldades oli näha rohelist laiku ja kuivamis jälgi...
Volvo 850 GLT universaal 2.5 1993 (125kw) MÜÜDUD
Volvo S60 bensiin, manuaal 2001 (103kw) Müüdud
Volvo C30 1.8f bens manuaal (ökopill :D)
Subaru B9 tribeca, 2006 180kw, pereauto
53364298

Kasutaja avatar
Risu
Foorumi veteran
Postitusi: 608
Liitunud: 07 Apr 2015, 14:06
Asukoht: Paide

Re: O: v70 I gen 98a jahutusvedeliku kulu

PostitusPostitas Risu » 16 Juul 2017, 15:35

Jahutusradiaatori plastiku ja alumiinum osa vahelt võib ka vabalt lekkida.
888BFF

aivaruba
Foorumlane
Postitusi: 35
Liitunud: 05 Nov 2016, 08:41
Asukoht: Pärnu linnas

Re: O: v70 I gen 98a jahutusvedeliku kulu

PostitusPostitas aivaruba » 18 Juul 2017, 19:59

Mul kadus ka "kuidagi märkamatult". Viga oli paisupaagi tasemeanduri tihendi leke, see kadus sinna alla juhtmete taha kenasti ära, alles tähelepanelikul uurimisel sai aru. Ja ka ca liiter nädal poolteist

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4028
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

Re: O: v70 I gen 98a jahutusvedeliku kulu

PostitusPostitas taavi » 24 Juul 2017, 11:37

viga leitud, seekord oli teemaks õlifiltri kopsiku küljes olevad torud, nende vahelt lekkis, originaalklambrid enam ei pidanud. Panin uued klambrid neljapäeval ja 1000km on nüüd lekkevabalt möödunud. aga vaatasin neid voolikuid seal kopsiku küljes, ühel (õlifiltri ja plokivahelisele voolikule) oli keegi aktivist seal kõvasti toidu fooliumit peale kruttind, selle alt tuli õline kalts ja tehase(?) originaalne foolium välja. Kas see ka on väga kriitiline? Tundub, et lõdvikud lekkisid tänu sellele, et õlifiltri eemaldades õli läheb voolikute peale ja siis voolikud lähevad süldiks. Praegu tegin vooliku fooliumivabaks.

paar pilti ka
Pilt
Pilt
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist