850 jäi seisma ja ei käivitu
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
- SvenR
- Foorumi veteran
- Postitusi: 893
- Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
- Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
- Kontakt:
Re: 850 jäi seisma ja ei käivitu
Mis aasta masinaga üldse tegu on ja mis motoga?
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: 850 jäi seisma ja ei käivitu
Kui pole veakoode on viga mehhaaniline
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: 850 jäi seisma ja ei käivitu
95 a 10 klapiga vabalt hingav on, B5252 mootor. Mis juhtub kui hammasrihma üle viskab ja mis on tagajärjed? Saan aru,et süüde läheb paigast aga palju on nö. mänguruumi sellega?
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: 850 jäi seisma ja ei käivitu
Mänguruumi väga pole. Kolvid ja klapid saavad sõbraks.
Esmalt pane märgid paikka ja vaata mis seis on. Sealt edasi bensiini rõhk ningsädeme olemasolu.
Kui säde on ja kütust ka siis juba võiks lubama hakata.
Esmalt pane märgid paikka ja vaata mis seis on. Sealt edasi bensiini rõhk ningsädeme olemasolu.
Kui säde on ja kütust ka siis juba võiks lubama hakata.
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: 850 jäi seisma ja ei käivitu
Tänud vastuste eest ja vabandused teema hõivamise eest teema algatajale.
Re: 850 jäi seisma ja ei käivitu
Kui starter mootorit rõõmsalt ringi ketrab siis ei taha eriti uskuda, et kolvid ja klapid "sõbraks said"
Re: 850 jäi seisma ja ei käivitu
aixxia kirjutas:Kui starter mootorit rõõmsalt ringi ketrab siis ei taha eriti uskuda, et kolvid ja klapid "sõbraks said"
Starter ketrab sul mootorit siis ka ringi, kui klapid peas on. Lihtsalt kolb lööb klapi kõveraks ja jätkab oma teed.
Re: 850 jäi seisma ja ei käivitu
Ma ühe enda masinaga kunagi elasin selle klappide ja kolvide "sõpruse" üle ja siis ei tahtnud starter kuidagi mootorit rõõmsalt edasi kedrata. Aga see selleks. Ma alustaks sellest kui kütusepump uriseb ja rõhku kergitab siis võiks vaadata kas süütepoolile tulevad pulsid peale ja kas süütepool sädet välja annab. Seda on ju lihtne testida.
- SvenR
- Foorumi veteran
- Postitusi: 893
- Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
- Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
- Kontakt:
Re: 850 jäi seisma ja ei käivitu
See probleem et starter enam kedrata ei jöua on pigem DOHC isendite rida, OHC puhul on klapid körgemal ja seal ei teki väga takistust. Mazda motoga see eripära üle elatud.
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal
Re: 850 jäi seisma ja ei käivitu
Mul 850 ja xc tegi täpselt sama triki. Sõitsime maale ja häda midagi aga kui hakkasime tagasi tulema siis mitte üks mats. Süüdi oli pumba pistik mis asub bagasis.pealtnäha ok aga kui hakkasin lahti võtma siis pudises laiali. Seest oli täitsa põlenud. Tegin uued otsad ja mure lahendatud. Kuna 850 tegi seda eelmine aasta siis sel aastal oskasin xc-l kohe viga otsida.
Volvo S-40 T-4
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
- baxxter
- Foorumi veteran
- Postitusi: 2026
- Liitunud: 13 Jaan 2007, 22:06
- Asukoht: tartumaa, Nõo
- Kontakt:
Re: 850 jäi seisma ja ei käivitu
Mul suri kunagi nuka andur niimodi ära, veidi käis ja kõik... Peaks ikka sädeme ära kontrollima kui veakoodi pole...
Volvo 850 GLT universaal 2.5 1993 (125kw) MÜÜDUD
Volvo S60 bensiin, manuaal 2001 (103kw) Müüdud
Volvo C30 1.8f bens manuaal (ökopill )
Subaru B9 tribeca, 2006 180kw, pereauto
53364298
Volvo S60 bensiin, manuaal 2001 (103kw) Müüdud
Volvo C30 1.8f bens manuaal (ökopill )
Subaru B9 tribeca, 2006 180kw, pereauto
53364298
Re: 850 jäi seisma ja ei käivitu
uku3 kirjutas:Mul 850 ja xc tegi täpselt sama triki. Sõitsime maale ja häda midagi aga kui hakkasime tagasi tulema siis mitte üks mats. Süüdi oli pumba pistik mis asub bagasis.pealtnäha ok aga kui hakkasin lahti võtma siis pudises laiali. Seest oli täitsa põlenud. Tegin uued otsad ja mure lahendatud. Kuna 850 tegi seda eelmine aasta siis sel aastal oskasin xc-l kohe viga otsida.
Jutt käib sellest mis on väljas pool pumbakaant?
pildil hall pistik?
Rihm vaevalt, et üle viskas siis ta peab olema kas väga kulund, vasta katet peeneks lihvind end või miskit rihma vahelt läbi käind
Endal kah läbi elatud üht teist, teistele rahakoti säästmiseks(kellel on prioriteet kellel mitte ) soovitaks kõigepealt: nuka, vända, küünlad, süütejuhtmed, pumbarelee, süütepool, trosselklapi andur(ära puhastada) üle kaeda kellegi kes on kokku puutund. Kõik neid saab ka ise kontrollida kui multimeeter käes püsib veidikenegi.
Trosselkapi andur andis ka mulle peavalu- ühtegi veateadet ei andnud. Töölepingule cancel-i tõmbas kah nii, et poodi sai tagasi enam ei saand.
Pumbarelee võib ka põhjustada mittekäivitumist, lonkamist ja neid varjatsioone on kah erinevaid. Mul näiteks ei tahtnud soojast peast reeglina aeg ajalt kohe käivituda, ootasid 1 minut ja läks paugust, samuti veateadet ei andnud.
Re: 850 jäi seisma ja ei käivitu
Mul õnnestus klapid ja kolvid omavahel sõpraks teha. Geneka rühmal sõi ära ühe ääre ja mingi ime läbi jõudsid tükid hammasrihma vahele. Ja nii õnnetult,et kõik 20 klappi kõverad.
Volvo S-40 T-4
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist