Tere,
Auto kaotas võimsus ja pärast ei läinud enam käima. Veateateks on efi-714 Fuel shut-off valve fault signal.
See peaks olema pumba suretusklapp vist, peaks asuma pumba peal ja üks juhe läheb peale. Kontrollisin hiljem et 12 volti läheb peale kui süüde sees.
Kas siis on klapp katki? kas seda on võimalik ka eraldi saada?
Auto: V70 1998 TDI msa 15.7 automaat.
Varem on seda viga tulnud ja mootori tuli põlema läinud käivitamise ajal aga on käima läinud ja probleemi pole olnud mingit.
Volvo v70 Diisli probleem.
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Volvo v70 Diisli probleem.
Tere,
Kas keegi saaks öelda mis on antud klappi varuosa kood?
Tänud!
Kas keegi saaks öelda mis on antud klappi varuosa kood?
Tänud!
Re: Volvo v70 Diisli probleem.
vool peabki peale tulema, siis avatakse. seda saad kontrollida ka niisama ilma süüteta - võtad piisavalt pika juhtme jupi ja aku + pealt plõksutad ise vastu solenoidi otsa, kus mutter on peal. kui klõpsub, siis ikka töötab, aga kui on õrn tõks või sootuks puudub, siis on selge, et klapp kutu. on olnud ka juhus, et klapi peal juhe on kuskilmaal viletsaks muutunud ja autoga sõites mootori sõiduasendi muutumisel ka ühendus katkendlik.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
Re: Volvo v70 Diisli probleem.
Saab eraldi ka seda, kui koodi järgi otsida. Vist maksis 50 ringis.
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.
Re: Volvo v70 Diisli probleem.
Sain auto nüüd käima, käivitamise ajal antsin 12 volti klappile, tundub et ikka ühenduses on mingi probleem. Siis sõitsin natuke ja peale seda läehb ilusti käima. Küsiks veel kas Bosch koodiga : 0 330 001 040 sobib antud pumbale, netis kuskilt ei leidnud mis sobiks Volvole, ainult VAG gruppi masinatele?
Vahetaks ikka klappi igaksjuhuks ära.
Vahetaks ikka klappi igaksjuhuks ära.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist