98. a S70 veakoodide interpreteerimine

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
jaak170
Foorumlane
Postitusi: 89
Liitunud: 26 Apr 2009, 13:16
Asukoht: Viljandi

98. a S70 veakoodide interpreteerimine

PostitusPostitas jaak170 » 12 Nov 2016, 12:22

Tere

Ehk keegi oskab aidata, ise olen liiga loll. Mu S70-l on aastaid juba see kuulus "lambda tuli" põlenud armatuuril. Nüüd lasin siis huvi pärast ka diagnostikat teha. Vead on sellised, nagu alloleval pildil:

Pilt

Tule saab tavaliselt ära kustutada, kui korraks akuklemmid maha võtta ja siis tagasi panna. Põlema läheb aga tavaliselt siis, kui veidi rohkem gaasi anda maanteel näiteks.

Mees, kes diagnostikat tegi, leidis ka, et õhumass tühikäigul oli 4,8 kg/h - tema arvates selle mootori kohta liialt madal.

Auto on 1998. a S70, 2,4-liitrine 142-kilovatine turbomootor.

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

Re: 98. a S70 veakoodide interpreteerimine

PostitusPostitas tnx » 14 Nov 2016, 10:13

Esimene veakood klapib hästi selle gaasi andmisega. Turbo tekitatavat maksimaalset rõhku piiratakse mingite klappidega nii, et ülearune õhk lastakse lihtsalt välja või sisselaskes tühjalt ringlema. Ju see süsteem ei tööta korralikult ning suurtel pööretel kõvasti gaasi andes tõuseb rõhk liiga kõrgele. Detaile, et mida ja kuidas kontrollida-vahetada vast leiab siit mõnest turboteemast.
Aku lahtiühendamisel läheb mälu lihtsalt algseisu ja unustab kõik veakoodid, tagasi tuleb siis, kui esimest korda näit lubatud piirest välja läheb.

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1120
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: 98. a S70 veakoodide interpreteerimine

PostitusPostitas Klamber » 14 Nov 2016, 13:51

MAF 4,8 kg/h? Mitte g/s? Soojalt võiks olla 3-4 g/s. Vähemalt mul sama mootoriga on. Kui su oma ümber teisendada siis on jah kahtlane 1,3g/s, ehk siis saab lisaõhku kuskilt justkui.
Kas tule viskab põlema kohe kui pedaali põrandale lükkad või saad paar sekki põhjas hoida? Pane rõhukell külge siis näed mis reaalselt toimub. Võibolla on wastegate membraan katki vms. Kaua sõita nii võid rauale haiget teha.
Viimati muutis Klamber, 14 Nov 2016, 13:54, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
jaak170
Foorumlane
Postitusi: 89
Liitunud: 26 Apr 2009, 13:16
Asukoht: Viljandi

Re: 98. a S70 veakoodide interpreteerimine

PostitusPostitas jaak170 » 14 Nov 2016, 13:54

Klamber kirjutas:MAF 4,8g/s (mitte kg/h) ei ole vähe. Soojalt võiks isegi vähem olla. Vähemalt mul sama mootoriga on.
Kas tule viskab põlema kohe kui pedaali põrandale lükkad või saad paar sekki põhjas hoida? Pane rõhukell külge siis näed mis reaalselt toimub. Võibolla on wastegate membraan katki vms. Kaua sõita nii võid rauale haiget teha.


Ta läheb põlema üldse hiljem. Viimati oli nii, et veidi maanteel vajutasin ja siis umbes 15 minutit hiljem koju sõites läks põlema, kui olin juba auto ära parkinud. Aga vahel on muidugi ka vajutamise ajal läinud. See viga on tal üldse juba aastaid olnud, aga ma pole kahjuks väga tegeleda viitsinud sellega.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist