Mul 97 aasta Volvo 103 kw 2,5 diisel. Muidu hea riist, läbisõit üle 500, kuid õli ei võta, ja liigub hästi, KUID- iga poole aasta järel hakkavad ühed ja samad sümptomid-katkumine,sõiduaeg väljasuremine,uuel käivitusel viskab pahvaka musta suitsu ja siis mõne aja pärast lusikas nurkas. viga ka teada-pumba peal olevas karbis lähevad mingid jooted lahti. tuttav sell joodab jälle ära ja pool aastat mureta. Ise vanem mees, elukutselt rekka peal ja aega on nii nagu on, ise ei tunne seda värki ja paluks nüüd nõu.
Kes selle probleemi lahendaks(soovitavalt Pärnu ümbruskonnas), mis see maksma läheks ja muud hinnalist infi.
soovitatud on uus auto osta, aga iseloomult lollakas ja vanas kinni, nii et ikka oma vana parem, kui teise uus. Aga auto on hea ja armas. tänud
850 103 kilokalorit pumbajama
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: 850 103 kilokalorit pumbajama
Seal originaalis pressjooted. Põhjusega pole niisama joodetud. Kui juba lahti, siis jääbki lahti käima. Uus (või kasutatud) pump lahenduseks
- 50atmracing
- Kõva postitaja
- Postitusi: 227
- Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:07
- Asukoht: Järvamaa
Re: 850 103 kilokalorit pumbajama
on pakkuda pump 100e
Müüdud
V70 2012a d3 summun
Alles
09a S60 D5 atm TKTK dynos 3käigu wot 136,8kw rattast ja 489,3nm
03a V70R oem 220kw kuid selgub dynos realsus
V70 2012a d3 summun
Alles
09a S60 D5 atm TKTK dynos 3käigu wot 136,8kw rattast ja 489,3nm
03a V70R oem 220kw kuid selgub dynos realsus
Re: 850 103 kilokalorit pumbajama
Kusjuures minu tdi-l on selline katkumine külmalt käivitades esimestel sekunditel, kui kohalt hakkan minema. Gaasi annad, siis nagu ei alluks gaasi vajutusele üldse ning siis väikese viivitusega hakkab liikuma ning viskab pilve musta/sinist. Olen mõelnud, et millest selline jama tulla võib, kuid äkki ka pumbakaanest?
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline