Ajapikku on hakanud soojad käivitused pikemaks venima. Nüüd juba ei taha külmaltki poolest pöördest minna. Täna hommikul jäi alles kolmanda korraga käima. Hakkasin ükshaaval asju kontrollima ja märkasin, et pumba rihma pinguti osuti pole vist päris seal, kus peaks.
Kas nii palju lõtv olek võib olla piisav, et pumba ajastus paigast ära on?
Rihmavahetus tehtud 5000 km tagasi ja foorumis palju kiidetud mehe juures. Sp. ei tahaks väga uskuda, et viga selles.
Arvamusi?
D5252T kütusepumba rihm lõtv?
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: D5252T kütusepumba rihm lõtv?
Se näit peaks töösoojal mootoril ikka keskel olema. Samas vabalt võib olla reguleerimis ratas paigast ära läinud.
Kaabel külge ja siis on ju kohe teada kas ajastus paigast ära või mitte
muidugi küünalde korrasolek annab juba sellisel temperatuuril hästi tunda.
Kaabel külge ja siis on ju kohe teada kas ajastus paigast ära või mitte
muidugi küünalde korrasolek annab juba sellisel temperatuuril hästi tunda.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1480
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: D5252T kütusepumba rihm lõtv?
Selle pildi järgi viienda silindri hõõgküünal küll ei tööta.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: D5252T kütusepumba rihm lõtv?
Päris töösoe ta siis enam polnud aga ka mitte külm. Sellegipoolest on seieri asend imelik. Peab laskma kellegil targemal juhtme taha lükata ja vaadata.
Pildi tegemise ajal on küünla juhtmed maas jah. Tahan hommikul külma mootoriga mõõta kas küünaldeni vool ikka jõuab.
Pildi tegemise ajal on küünla juhtmed maas jah. Tahan hommikul külma mootoriga mõõta kas küünaldeni vool ikka jõuab.
Re: D5252T kütusepumba rihm lõtv?
Kontrolli ennem, et ega alumine või ülemine rullik lahti ei ole tulnud. Mõjutab just piisavalt pumba nurka, et käivitamist segada. Mul laiskusest juba teine talv hakkab, mil ainult kolmel küünlal on juhe peal. Ülejäänud on vanadusest ära pudenenud. Ja paugatab ilusasti käima. Ka eelmisel talvel -30ga. Praeguse paari kolme nelja miinuskraadiga ei ole küünaldele antav vool üldse oluline kui just mootor ülimalt hõre ei ole... Kui pump paigas, siis läheb kohe käima...
See mul isiklik kogemus...
See mul isiklik kogemus...
Re: D5252T kütusepumba rihm lõtv?
Vahest võib juhtuda et mingi aja jooksul vajab rihm uuesti sättimist tänu venimisele. Olen pidanud päris mitut üle tegema. Samuti ca. 5000km hiljem.
Re: D5252T kütusepumba rihm lõtv?
Rullikud on mõlemad ilusti kinni.
Pikast külmkäivitusest sain jagu. Aastaid tagasi vahetatud küünlajuhtmete ühenduskoht oli ussitama hakanud ja ei lasknud enam särtsu läbi.
Ilmad uuesti soojemaks lähevad siis näis, kas soojalt ikka jama. Peab tulevikus rihmavahetaja juurest läbi astuma ja konsulteerima, vast pingutab uuesti ära.
Pikast külmkäivitusest sain jagu. Aastaid tagasi vahetatud küünlajuhtmete ühenduskoht oli ussitama hakanud ja ei lasknud enam särtsu läbi.
Ilmad uuesti soojemaks lähevad siis näis, kas soojalt ikka jama. Peab tulevikus rihmavahetaja juurest läbi astuma ja konsulteerima, vast pingutab uuesti ära.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline