D5252T kütusepumba rihm lõtv?

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
Margus_
Foorumi veteran
Postitusi: 567
Liitunud: 06 Mär 2012, 22:23

D5252T kütusepumba rihm lõtv?

PostitusPostitas Margus_ » 03 Nov 2016, 16:11

Ajapikku on hakanud soojad käivitused pikemaks venima. Nüüd juba ei taha külmaltki poolest pöördest minna. Täna hommikul jäi alles kolmanda korraga käima. Hakkasin ükshaaval asju kontrollima ja märkasin, et pumba rihma pinguti osuti pole vist päris seal, kus peaks.
Pilt

Kas nii palju lõtv olek võib olla piisav, et pumba ajastus paigast ära on?
Rihmavahetus tehtud 5000 km tagasi ja foorumis palju kiidetud mehe juures. Sp. ei tahaks väga uskuda, et viga selles.
Arvamusi?

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: D5252T kütusepumba rihm lõtv?

PostitusPostitas Leho » 03 Nov 2016, 17:55

Se näit peaks töösoojal mootoril ikka keskel olema. Samas vabalt võib olla reguleerimis ratas paigast ära läinud.

Kaabel külge ja siis on ju kohe teada kas ajastus paigast ära või mitte


muidugi küünalde korrasolek annab juba sellisel temperatuuril hästi tunda.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1480
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: D5252T kütusepumba rihm lõtv?

PostitusPostitas amazon86 » 03 Nov 2016, 18:21

Selle pildi järgi viienda silindri hõõgküünal küll ei tööta.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

Kasutaja avatar
Margus_
Foorumi veteran
Postitusi: 567
Liitunud: 06 Mär 2012, 22:23

Re: D5252T kütusepumba rihm lõtv?

PostitusPostitas Margus_ » 03 Nov 2016, 19:16

Päris töösoe ta siis enam polnud aga ka mitte külm. Sellegipoolest on seieri asend imelik. Peab laskma kellegil targemal juhtme taha lükata ja vaadata.
Pildi tegemise ajal on küünla juhtmed maas jah. Tahan hommikul külma mootoriga mõõta kas küünaldeni vool ikka jõuab.

nustu826
Kõva postitaja
Postitusi: 203
Liitunud: 10 Juun 2013, 20:41
Asukoht: Paide - Türi

Re: D5252T kütusepumba rihm lõtv?

PostitusPostitas nustu826 » 04 Nov 2016, 20:19

Kontrolli ennem, et ega alumine või ülemine rullik lahti ei ole tulnud. Mõjutab just piisavalt pumba nurka, et käivitamist segada. Mul laiskusest juba teine talv hakkab, mil ainult kolmel küünlal on juhe peal. Ülejäänud on vanadusest ära pudenenud. Ja paugatab ilusasti käima. Ka eelmisel talvel -30ga. Praeguse paari kolme nelja miinuskraadiga ei ole küünaldele antav vool üldse oluline kui just mootor ülimalt hõre ei ole... Kui pump paigas, siis läheb kohe käima...

See mul isiklik kogemus...

Kasutaja avatar
hypnotiza
Volvo Club liige
Postitusi: 3157
Liitunud: 20 Mai 2008, 22:43
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Re: D5252T kütusepumba rihm lõtv?

PostitusPostitas hypnotiza » 05 Nov 2016, 12:29

Vahest võib juhtuda et mingi aja jooksul vajab rihm uuesti sättimist tänu venimisele. Olen pidanud päris mitut üle tegema. Samuti ca. 5000km hiljem.

Kasutaja avatar
Margus_
Foorumi veteran
Postitusi: 567
Liitunud: 06 Mär 2012, 22:23

Re: D5252T kütusepumba rihm lõtv?

PostitusPostitas Margus_ » 10 Nov 2016, 15:14

Rullikud on mõlemad ilusti kinni.
Pikast külmkäivitusest sain jagu. Aastaid tagasi vahetatud küünlajuhtmete ühenduskoht oli ussitama hakanud ja ei lasknud enam särtsu läbi.
Ilmad uuesti soojemaks lähevad siis näis, kas soojalt ikka jama. Peab tulevikus rihmavahetaja juurest läbi astuma ja konsulteerima, vast pingutab uuesti ära.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline