Volvo V70 1999, 2.5TDi 103kw automaatkäigukast jukerdab
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Volvo V70 1999, 2.5TDi 103kw automaatkäigukast jukerdab
Ostsin hiljuti sellise auto ja maanteesõidul avastasin, et tuurid on 90km/h peal liiga kõrged(üle 3000). Neljandat käiku pole, muidu kõik töötab ilusti(esimesest kolmandani). Info-autos topiti arvuti taha ja näitas, et kasti sees on hüdraulikaga midagi nihu. Kasti õli vahetati ära, peale seda arvuti enam veakoode ei näidanud, aga neljandat käiku ikka pole. Kas kellelgi on sarnast probleemi enne olnud? Kas Volvo automaatkastidel esineb tihti selliseid haigusi? Kui palju remont võb maksma minna? Kõikvõimalik inf oleks teretulnud. Auto ise on kirjeldamatult mõnus, tahks ta ikka korda saada.
- kalacompany
- Volvo Club liige
- Postitusi: 589
- Liitunud: 17 Juun 2005, 06:45
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
- pkuldsaar
- Kõva postitaja
- Postitusi: 133
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:18
- Asukoht: Tallinn/Kuressaare
- Kontakt:
Taketist öeldi mulle volvo kastide kohta seda, et nendele ei ole varuosasid saada ning suht ainuke asi mida nad teha saavad on õlisid vahetada. Kui midagi läbi läheb ootab ees kasti vahetus. Uurisin seda just oma auto hooldusvaba kasti kohta.
Priit Kuldsaar
priit@made.ee
510 9332
Volvo XC90 D5 R-Design
priit@made.ee
510 9332
Volvo XC90 D5 R-Design
- kalacompany
- Volvo Club liige
- Postitusi: 589
- Liitunud: 17 Juun 2005, 06:45
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
ei oska öelda uuemate kohta.
Minu 850 e kast lapati seal küll ümber enne seda kui ma selle auto endale sain.
mingil kaanel oli mõra sees . Kui lüliyasid edaspidi käigu sisse sõitis tagurpid ja kui tagurpidi lülitus siis ei teinud midagi .
Remondiga läks kaua kuna vajalikke jubinaid oli raske leida.(vectra kastiga pidi analoogne olema)
Minu 850 e kast lapati seal küll ümber enne seda kui ma selle auto endale sain.
mingil kaanel oli mõra sees . Kui lüliyasid edaspidi käigu sisse sõitis tagurpid ja kui tagurpidi lülitus siis ei teinud midagi .
Remondiga läks kaua kuna vajalikke jubinaid oli raske leida.(vectra kastiga pidi analoogne olema)
mul ei ole volvot ! mul on head sõbrad kellel on volvo !
- kalacompany
- Volvo Club liige
- Postitusi: 589
- Liitunud: 17 Juun 2005, 06:45
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
minu 850 kast lendas 250.000 km pealt (õige näit) nüüd on selle kastiga peale remonti sõidetud 49.000 km ...
ükskord peale seda kui autosse oli sissemurtud ja küljeklaas puru tuiskas salongi lund. Peale seda alagasid elektijamad.
Winter lülitus hakkas ise lahmima kuidas aga soovis .
Mõnikord oli fooritagant minekuga tõsiseid probleeme , kas 3 või 2 käiguga kohalt. Aga peale mõningast kuivamist toimib kõik jälle ideaalselt.
Kunagi oli ka ajakirjansuses juttu,et 850 kasti elektroonika võib lolliks minna .Autoleht vist oli see
ükskord peale seda kui autosse oli sissemurtud ja küljeklaas puru tuiskas salongi lund. Peale seda alagasid elektijamad.
Winter lülitus hakkas ise lahmima kuidas aga soovis .
Mõnikord oli fooritagant minekuga tõsiseid probleeme , kas 3 või 2 käiguga kohalt. Aga peale mõningast kuivamist toimib kõik jälle ideaalselt.
Kunagi oli ka ajakirjansuses juttu,et 850 kasti elektroonika võib lolliks minna .Autoleht vist oli see
mul ei ole volvot ! mul on head sõbrad kellel on volvo !
Mul winter nupp üldse ei reageeri ja armatuuril on ka tuli surnud, äkki on mingi elektri pull, juhe lahti või midagi sellist. Läbisõit võib tal olla ka üle 300tuhhi, kunagi ei tea ju palju keritud on, sellisel juhul pole ime, kui midagi läheb tuksi. Pole olemas "hooldusvaba" igiliikurit, kõik mis liigub, see ka kulub.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist