850 t5 diffri lõtk- on kellelgi kogemusi?

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1119
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: 850 t5 diffri lõtk- on kellelgi kogemusi?

PostitusPostitas Klamber » 26 Juul 2016, 10:41

Praegu on naela kurss madal, quaife saab alla 900 kätte..

rents
Foorumlane
Postitusi: 84
Liitunud: 15 Sept 2015, 08:05

Re: 850 t5 diffri lõtk- on kellelgi kogemusi?

PostitusPostitas rents » 26 Juul 2016, 17:34

Pole nii asjatundja- mida see tapselt tahendab?

Kasutaja avatar
Risu
Foorumi veteran
Postitusi: 608
Liitunud: 07 Apr 2015, 14:06
Asukoht: Paide

Re: 850 t5 diffri lõtk- on kellelgi kogemusi?

PostitusPostitas Risu » 27 Juul 2016, 01:55

Piiratud libisemisega differ ehk kui piisav jõud taga siis ei lähe ainult üks mähkima ja jõu saab paremini maha. Esiveolisel ise pole LSD'd omanud aga pidi olema nagu sõidaks mööda rööpaid ehk auto läheb sinna kuhu tahad mitte ei kisu.
888BFF

rents
Foorumlane
Postitusi: 84
Liitunud: 15 Sept 2015, 08:05

Re: 850 t5 diffri lõtk- on kellelgi kogemusi?

PostitusPostitas rents » 03 Aug 2016, 09:19

vaatasin, et sillatata puksid tagumised väsinud ja pragulised. Vahetan kõik esimesed raamipuksid ja tagumised sillapuksid ära, siis näha, kas hoopis sellest see loksutamine. Kui keegi viitsib, siis võiks rääkida, kuidas neid esimesi raamipukse kõige parem kätte saada on. Tagumiste kohta leidsin piisavalt infot, aga esimeste kohta nagu pole midagi eriti kommenteeritud. Või on see nii lihtne, et raam lahti ja puksid tulevad kergelt välja?

rents
Foorumlane
Postitusi: 84
Liitunud: 15 Sept 2015, 08:05

Re: 850 t5 diffri lõtk- on kellelgi kogemusi?

PostitusPostitas rents » 07 Dets 2016, 09:59

olen nüüd masinal korraliku uuenduskuuri ära teinud- kõik raamipuksid ja tagasillas asuvad puksid said vahetatud. Krt kaks päeva möllasin, aga sai tehtud. Möödaminnes panin ka kangema turbo (2,3 L oma) peale ja puhub ikka oluliselt paremini:) Kogu see lõtku jutt, mida olen siin eelnevalt lahanud on küll veermiku uuendusega (ka amordid) vähenenud ning auto on mõnusalt tihe, aga siiski on lõtk käiguvahetusel alles, just siis kui vedu taha tuleb ning eriti tuntav 1 pealt teise peale. Tõenäoliselt tuleneb siiski diffrist. Peab võtma võlli otsa kastist välja, siis näpuga seest liigutama ning võrdlema seda lõtku mõne teise kastiga (juhul kui tuleb siin foorumis sama kast müüki). Selle järgi peaks ehk mingi võrdlusmoment tekkima. Kui kellelgi on selle kohta veel ideesid, siis andke aga teada.

Kasutaja avatar
marek555
Kõva postitaja
Postitusi: 266
Liitunud: 17 Nov 2007, 16:04

Re: 850 t5 diffri lõtk- on kellelgi kogemusi?

PostitusPostitas marek555 » 02 Veebr 2017, 21:56

Vaata vasak sisemine veovõlliots korralikult üle. Tõsta auto üles ja loksuta ("veereta") ratast edasi-tagasi, et näha kas veovõll lõtkub pöörlemissuunas veovõlli korpuse sees. Hoia 1e käega sisemist veovõlli otsa kinni ja teisega liiguta ratast. Ideaalis ei tohiks nii üldse lõtku olla. Tavaliselt T5-el on vasak sisemine veovõlli ots kulunud nii pöörlemissuunas kui ka üles-alla tugeva lõtkuga. Mul oma 850 T5-el hetkel sama asi, aga kuna kast on automaat, siis kerge klonks käib läbi käigu sisse panemisel ainult. Minu omal pöörlemissuunas edasi-tagasi ca 3mm liigub tühja.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist