850 t5 diffri lõtk- on kellelgi kogemusi?
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
850 t5 diffri lõtk- on kellelgi kogemusi?
Selgus, et käiguvahetuse ajal ja üldse kui jõyd taha tuleb, lõtkutamise põhjus tõenäoliselt tuleneb difrist. On kellelgi kogemusi, kui palju küsitakse kasutatud osa eest ning kas tavaliselt müüakse koos kastiga ( manuaal). Samuti, kuda veenduda kas ostetav difer on ikka ok?
Lasime auto tõstukile ja nôksutasime siduriga ninf difris tundus ikka korralik kolks olevat.
Lasime auto tõstukile ja nôksutasime siduriga ninf difris tundus ikka korralik kolks olevat.
Re: 850 t5 diffri lõtk- on kellelgi kogemusi?
Kas t5 kast on erinev teiste mootoritega kastidest?
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: 850 t5 diffri lõtk- on kellelgi kogemusi?
Tavaline M65H kast
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: 850 t5 diffri lõtk- on kellelgi kogemusi?
Kas istub ka s70 diisli kast?
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: 850 t5 diffri lõtk- on kellelgi kogemusi?
Pead täpsustama mille pealt see tuleb?
Diislil käigud lühikesed ja saad veel tihemini kastis kangiga õli segada kui teed seda praegu
Diislil käigud lühikesed ja saad veel tihemini kastis kangiga õli segada kui teed seda praegu
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: 850 t5 diffri lõtk- on kellelgi kogemusi?
Diisli käigud just pikemad üldjuhul.
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: 850 t5 diffri lõtk- on kellelgi kogemusi?
aronlatt kirjutas:Diisli käigud just pikemad üldjuhul.
Esimene käik ikak suht mõtetu ju diislitel
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: 850 t5 diffri lõtk- on kellelgi kogemusi?
Bensukal ikkagi lühem ma usun. Kuna diislel mootori pöörded on väiksemad siis selle jaoks tehtud käigud pikemaks.
Re: 850 t5 diffri lõtk- on kellelgi kogemusi?
rents kirjutas:Selgus, et käiguvahetuse ajal ja üldse kui jõyd taha tuleb, lõtkutamise põhjus tõenäoliselt tuleneb difrist.
Mismoodi see lõtkutamine täpsemalt välja näeb?
Kui ühtlane vedu on taga, siis ükskõik, kui palju see differ ka kulunud on (ok, kulub 1000000km-ga pool milli maha, kui õli sees pole) ei teki ikkagi mingit lõtkutamist. (enda 850nel 600tkm kellal ja kõik on ülisujuv)
Mis olukorras on poolteleje otsad, nii sees kui väljas...?
Kas väl. ots rummu sees ei loksu?
Kas mootor töötab ideaalselt?
Kust võtab sidur ja millal viimati vahetatud? (sidur teatavasti on kuluosa, mida korrapäraselt vahetatakse, tavaautodel nii paar-kolmsada, käredamatel ja 4x4jadel sagedamini)
Mis olukorras on mootori padjad?
P.S. Tõstukil, kui käik sees, paremat ratast paigal hoida ja vasakut keerutada, siis igal autol on mingi viivis, enne kui kogu jama taha haagib. Tagaveolistel veel suurem, kui su Volvol, proovi mõnda bemmi, kui ei usu.
Minuarust sa tegeled vale asjaga.
Re: 850 t5 diffri lõtk- on kellelgi kogemusi?
Ma liigitaks selle lõtku tunde kolmeks.
Esimene osa: tegemist on mootorijuhtimise probleemiga. Ehk turbomootoril, eriti kui on tsipitud millegipärast, on mootoriga pidurdus väga äkiline ehk kütus tõmmatakse maha liiga agressiivselt, samas kiirelt ja kurvides sõita on nii parem... On-off asendis sõites on lõtkud on väga teravalt tunda. Lõtkudest sa lahti ei saa aga kuidagi. Okei paned kõik padjad jäigad ja minimeerid mootori liikumise, siis võime uuesti võrrelda.
Minu reaalne kogemus põhineb sellel, et sõitsin sama kastiga vabalthingava doonoriga, millel veits üle 200t läbisõitu ja kast tundus ülihea. Tõstsin selle T5 peale ja sama nali nagu enne, ehk kirjeldus vastab siintoodud murega. Lisaks olen proovinud T5 peal erinevaid ajusid ja stokk ajuga on pidurdus oluliselt leebem. Teises teemas seda ka arutatud.
Teine osa tuleb raua poolelt. Difri lõtkud, mida väga ravida ei anna, kuna satelliite hoiab paigal plastikkopsik, mis ära kulub. Mis teha annab on ikkagi otsida võimalikult vähesõitnud kast, ma küll ei tea kust sa selle leiad, võibolla mõne x40 küljest, sest need on nii kehvad autod et keegi sõita ei viitsi Üks väga hea ravim peaks olema veel plokkdiffer Või siis automaatkast
Kolmas osa on mootoripadjad, mis seda tunnet tegelikult kõige vähem mõjutab.
Esimene osa: tegemist on mootorijuhtimise probleemiga. Ehk turbomootoril, eriti kui on tsipitud millegipärast, on mootoriga pidurdus väga äkiline ehk kütus tõmmatakse maha liiga agressiivselt, samas kiirelt ja kurvides sõita on nii parem... On-off asendis sõites on lõtkud on väga teravalt tunda. Lõtkudest sa lahti ei saa aga kuidagi. Okei paned kõik padjad jäigad ja minimeerid mootori liikumise, siis võime uuesti võrrelda.
Minu reaalne kogemus põhineb sellel, et sõitsin sama kastiga vabalthingava doonoriga, millel veits üle 200t läbisõitu ja kast tundus ülihea. Tõstsin selle T5 peale ja sama nali nagu enne, ehk kirjeldus vastab siintoodud murega. Lisaks olen proovinud T5 peal erinevaid ajusid ja stokk ajuga on pidurdus oluliselt leebem. Teises teemas seda ka arutatud.
Teine osa tuleb raua poolelt. Difri lõtkud, mida väga ravida ei anna, kuna satelliite hoiab paigal plastikkopsik, mis ära kulub. Mis teha annab on ikkagi otsida võimalikult vähesõitnud kast, ma küll ei tea kust sa selle leiad, võibolla mõne x40 küljest, sest need on nii kehvad autod et keegi sõita ei viitsi Üks väga hea ravim peaks olema veel plokkdiffer Või siis automaatkast
Kolmas osa on mootoripadjad, mis seda tunnet tegelikult kõige vähem mõjutab.
Re: 850 t5 diffri lõtk- on kellelgi kogemusi?
Padjad uued, sidur uus ja mootor töötab hästi. Lôtk on tunda just siis kui käiku vahetad ja uuesti vedu taha tuleb, siis on tugev lõtk tunda. Välimised veovõllid on vahetatud, aga sisemisi pole, samas käega mingit loksu sealt välja ei tulnud. Ei oska nagu midagi muud pakkuda, kui ikka kastiga seotud
Re: 850 t5 diffri lõtk- on kellelgi kogemusi?
Ah jaa... Käiguga pidurdades pole probleemi kuna siis on autol juba inerts sees ja pole mingit loksu- ehk siis loks tekib ikkagi siis kui autot nö loksutatakse siduri lahutamisega ja siis uuesti vedu taha läheb.
Re: 850 t5 diffri lõtk- on kellelgi kogemusi?
Ülemise mootoripadja tulemüüri poolne puks korras?
888BFF
Re: 850 t5 diffri lõtk- on kellelgi kogemusi?
See ka tutikas
Re: 850 t5 diffri lõtk- on kellelgi kogemusi?
Samas oleks siis juba mõtekas LSD osta, hind on muidugi teine.
888BFF
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist